«Η κλεπτοκρατία εξηγεί τη δημοσκοπική αντοχή της κυβέρνησης»/ Στέλιος Κούλογλου στο ΟΡΕΝ ....
Κυριακή, Μαρτίου 22, 2009
- Και δε μου λέτε, ρε παιδιά, πότε με το καλό επιστρέφουμε στην Ελλάδα; - Καλά είσαι και πολύ μαλάκας! Πάντα θέλεις να καταστρέφεις τις πιο ωραίες στιγμές της παρέας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου