[Κάντε κλικ για αύξηση του μεγέθους της φωτογραφίας]
ΔΕΛΦΟΙ 1906
(Στερεοτυπική κάρτα , από το Φωτογραφικό Αρχείο
της Βιβλιοθήκηςτου Κογκρέσου των ΗΠΑ)
ΛΕΖΑΝΤΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
" Ο ναός του Απόλλωνα και το πιο φημισμένο Μαντείο
της Ελλάδας. ΒορειοΑνατολικά προς το Ροδίνι* , Δελφοί."
Η χωρική που ανηφορίζει προς τον αρχαιολογικό χώρο,
ακολουθώντας τον κατάφορτο γάιδαρό της, σίγουρα πρέπει
να έρχεται από το νεόκτιστο Καστρί, το χωριό που βρισκόταν
έως το 1893 πάνω στα αρχαία χαλάσματα.
Οι κάτοικοι του Καστριού αρχικά αρνήθηκαν να εγκαταλείψουν
τα σπίτια τους, αλλά ενας καταστροφικός σεισμός τους...
έπεισε να μετακινηθούν στο χώρο όπου βρίσκεται σήμερα.
Έτσι από τη χρονιά αυτή η Γαλλική Αρχαιολογική Σχολή
επιδόθηκε απερίσπαστη στο ανασκαφικό της έργο.
* Η λέξη Ροδίνι αναφέρεται στον χείμαρρο που
σχηματίζεται στην απότομη πλαγιά του Παρνασσού
πάνω από τους Δελφούς (Περιοδικό Αρχαιολογία).
ΔΕΛΦΟΙ 1906
(Στερεοτυπική κάρτα , από το Φωτογραφικό Αρχείο
της Βιβλιοθήκηςτου Κογκρέσου των ΗΠΑ)
ΛΕΖΑΝΤΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
" Ο ναός του Απόλλωνα και το πιο φημισμένο Μαντείο
της Ελλάδας. ΒορειοΑνατολικά προς το Ροδίνι* , Δελφοί."
Η χωρική που ανηφορίζει προς τον αρχαιολογικό χώρο,
ακολουθώντας τον κατάφορτο γάιδαρό της, σίγουρα πρέπει
να έρχεται από το νεόκτιστο Καστρί, το χωριό που βρισκόταν
έως το 1893 πάνω στα αρχαία χαλάσματα.
Οι κάτοικοι του Καστριού αρχικά αρνήθηκαν να εγκαταλείψουν
τα σπίτια τους, αλλά ενας καταστροφικός σεισμός τους...
έπεισε να μετακινηθούν στο χώρο όπου βρίσκεται σήμερα.
Έτσι από τη χρονιά αυτή η Γαλλική Αρχαιολογική Σχολή
επιδόθηκε απερίσπαστη στο ανασκαφικό της έργο.
* Η λέξη Ροδίνι αναφέρεται στον χείμαρρο που
σχηματίζεται στην απότομη πλαγιά του Παρνασσού
πάνω από τους Δελφούς (Περιοδικό Αρχαιολογία).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου