Παρασκευή, Μαρτίου 27, 2009

ΤΟ ΚΡΥΟ ΠΙΑΤΟ


Ντόρα: Ουφ! πολύ βαρετή συνεδρίαση!
Γιώργος: Κοντέψαμε να κλατάρουμε!
Ντόρα: Δε μου λες, νιώθεις κουρασμένος;
Γιώργος: Εγώ; Καθόλου!
Πήρα έναν υπνάκο όσο μιλούσε ο Παυλόπουλος.
(γέλια...)
Εσύ;

Ντόρα: Αστειεύεσαι;
Εγώ είμαι κινητό Μπόντι Λάιν.
Δεν κουράζομαι ποτέ.

Γιώργος: Είσαι για ένα κρύο πιάτο
στο Βυζαντινό του Χίλτον;

Ντόρα: Πότε;
Γιώργος: Τώρα!
Ντόρα: Μέσα! Φύγαμε!
*************************

ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΩΡΕΣ
Γιώργος: Πώς σου φάνηκαν τα εδέσματα;
Ντόρα: Το Πιάτο της Θεοδώρας ήταν εξαιρετικό!
Ο σεφ είναι καταπληκτικός.
Λένε ότι είναι απόγονος του αρχιτρίκλινου του Ιουστινιανού.
Γιώργος: Εγώ δεν αλλάζω τη βυζαντινή κουζίνα με τίποτα.
Μ' αρέσει ιδιαίτερα η σπεσιαλιτέ Οι ίντριγκες των πιάτων
με άρωμα Βασιλεύουσας
.
(γέλια...)
Κάθε φορά που θέλω να διαλογιστώ για τα πολιτικά έρχομαι
και απολαμβάνω κατά περίσταση το ανάλογο Πολίτικο πιάτο.
Ντόρα: Δε μου λες, πώς αισθάνεσαι; Δε νιώθεις κουρασμένος
από τα βάσανα του Υπουργείου σου, τη μόλυνση του Ασωπού,
του Αξιού, του Αλιάκμονα, της Λίμνης της Καστοριάς, της...

Γιώργος (νευρικά): Δεύτερη φορά που με ρωτάς μέσα σε τρεις ώρες.
Αν εξαιρέσουμε ένα μικρό βόμβο στ' αυτί από το μηχάνημα,
νιώθω περδίκι. Εσύ πώς τα πας με τα δικά σου;
Όλες αυτές οι ευθύνες στο Υπουργείο Εξωτερικών,
το ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου για το Σκοπιανό,

οι Τούρκοι που μας έχουνε πάρει αμπάριζα στο Αιγαίο,
δεν σε έχουν κουράσει;

Ντόρα ( με χαμόγελο): Αντιθέτως! Είμαι στην καλύτερη φόρμα
της ζωής μου. Σε μένα , ξέρεις, οι ευθύνες λειτουργούν
σαν τις πολυβιταμίνες. Άλλοι είναι εκείνοι που χρειάζονται
ξεκούραση...
Γιώργος: Ναι , άλλοι...
Ντόρα: Να μη λέμε όμως ονόματα, γιατί και τα πιάτα έχουν αυτιά...
Γιώργος: Όχι μόνα τα πιάτα αλλά και τα μαχαιροπίρουνα!
Αλλά και χωρίς ονόματα ξέρουμε για ποιον τα λέμε...

Ντόρα:Σςςς! Το θέμα είναι Τι κάνουμε από δω και μπρος.
Γιώργος: Τι κάνουμε; Απλώς Θα περιμένουμε.
Ο χρόνος θα δείξει
πόσο μεγάλη είναι η κούραση
του...ε, χμ, του... ακατονόμαστου.

Ντόρα (γέλια) : Και οι εκλογές, χρυσέ μου , και οι εκλογές!
Γιώργος: Προπάντων αυτές!
(γέλια)
Ντόρα (κλείνοντας με νόημα το μάτι):
Οπότε: θα χρειαστεί να ξανασυναντηθούμε πολύ σύντομα.

Γιώργος: Σε τρεις μήνες.
Ντόρα: Δε μου λες, το Βυζαντινό στέλνει πακέτα στο σπίτι;
Γιώργος: Όχι , αλλά θα κάνει μία εξαίρεση για μας.
Ντόρα: Δείπνο λοιπόν σε τρεις μήνες...
Γιώργος: Και αυτή τη φορά με καυτό πιάτο.
Ντόρα ( πλατύ χαμόγελο): Πολύ καυτό! Χαμογέλα τώρα,
μάς φωτογραφίζουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ATZENTA : Aύριο Σάββατο 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί το Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη

  Τι θα γίνει στο Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη ...