“ Όσοι , λοιπόν, με ρωτούν γιατί είμαι φύσει αισιόδοξος, γενναιόδωρος, χωρίς απωθημένα, τους απαντώ: γιατί πρόλαβα να ζήσω τα έξι πρώτα χρόνια της ζωής μου χωρίς πολέμους και καταστροφές.”.Βασίλης Βασιλικός ( συγγραφεύς)
ΕΡΩΤΗΣΗ
Κύριε Βασίλη, ο μπαμπάς μου γεννήθηκε μέσα στον πόλεμο. Επομένως είναι απαισιόδοξος, τσιγκούνης και με φοβερά απωθημένα. Κι όμως φαίνεται μια χαρά άνθρωπος: άνετος, κουβαρντάς και με το χαμόγελο στα χείλη. Λέτε να μας κρύβει το “σκοτεινό” εαυτό του τόσα χρόνια και να μην το έχουμε πάρει χαμπάρι;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου