Πέμπτη, Ιουνίου 28, 2007

Η ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΣ

1.ΥΠΟΥΡΓΟΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ
Άκουγα τις δηλώσεις σας από ραδιοφώνου, σχετικά με το black out στη βόρεια Ελλάδα, και αναρωτιόμουν για τα κριτήρια της αναδόμησής σας από τον σεμνό αρχηγό σας στη θέση του ατυχούς κυρίου Τσιαρτσώνη. Εκείνος τουλάχιστον δεν ήταν τόσο ανερμάτιστος ούτε κακοποιούσε την ελληνική γλώσσα , όπως εσείς, αγαπητέ μου Υπουργέ! Πείτε μου , σας παρακαλώ, σε ποια εκλογική περιφέρεια πολιτεύεστε, για να στείλω συγχαρητήρια στους ψηφοφόρους σας.
2. ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΔΕΗ
Μολονότι με κάλυψε με το θαυμάσιο σημείωμά του ο monahikoslikos στο blog του, δεχθείτε και τους επαίνους εμού και της οικογενείας μου για τον ηρωικό σας αγώνα κόντρα στον καύσωνα και την εγκληματική αδιαφορία των πολιτικών σας προϊσταμένων.
3. ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΠΑΛΑΙΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Υπόγειο)
Δε μας αφήνετε που δε μας αφήνετε να δουλέψουμε με την ησυχία μας , με το να μιλάτε μεταξύ σας στεντορείως και να τηλεφωνείτε στις μητερούλες σας για το μεσημεριανό που θέλετε να φάτε, επιτηρήστε τουλάχιστον σωστά το πολύτιμο υλικό που υπάρχει στο αρχείο σας! Δεν έχετε αντιληφθεί ότι πολλές εφημερίδες μοιάζουν με ελβετικές γραβιέρες από τις πολλές τρύπες που τους έχουν ανοίξει με τα
ξυραφάκια τους κάποιοι ψυχοπαθείς "ερευνητές";

4. ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κύριε Διοικητά, όλο για τροχαίους ακούω αλλά τροχαίους δε βλέπω. Τι συμβαίνει; Μήπως οφείλεται σε δική μου οφθαλμαπάτη λόγω του καύσωνος;
5.ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΝ ΠΑΓΩΤΩΝ ΜΟΥ
Με διαβεβαιώνετε ότι ο καταψύκτης σας έχει μαγικές ιδιότητες και κρατάει την ψύξη του πολύ πέραν του δεκαώρου που διήρκεσε η σημερινή διακοπή του ρεύματος.
Σας πιστεύω, αλλά μπορείτε να μου εξηγήσετε από πότε κυκλοφόρησαν παγωτά με ξύλινους ...φαλλούς και δεν το έχω πάρει χαμπάρι; Εγώ μέχρι σήμερα έτρωγα το παγωτό μου κρατώντας το από την άκρη, τώρα πρέπει να το κρατώ από τη μέση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ATZENTA : Aύριο Σάββατο 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί το Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη

  Τι θα γίνει στο Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη ...