Σάββατο, Ιουνίου 16, 2007

Η προσευχή του χριστιανού οδηγού

Χριστέ μου, βοήθησε το δούλο Σου να φτάσει σώος στην Καλαμπάκα!
Κύριε, τηρώ ευλαβικά τις Δέκα Εντολές, νηστεύω
κατά το τυπικό της της Ορθοδόξου ημών πίστεως,
εκκλησιάζομαι ανελλιπώς όλες τις Κυριακές του χρόνου,
όχι σαν μερικούς που πατάνε στο προαύλιο της Εκκλησίας Σου
μόνο το Πάσχα, φοράω κατάσαρκα το φυλαχτό της μάνας μου
και έχω την εικόνα και το σταυρό του μαρτυρίου Σου στο αυτοκίνητό μου.
Ελέησον το δούλο Σου , Κύριε!
Φύλαξέ τον από τα οδικά ατυχήματα.
Αν , Χριστέ μου, θέλεις σώνει και καλά να προξενήσεις
καμία τράκα, μη την κάνεις σε μένα, αλλά σε κάποιον άλλο!
Τόσοι και τόσοι αντίχριστοι και υποκριτές κυκλοφορούν στους δρόμους.
Μη βάζεις σε δοκιμασία την πίστη του δούλου Σου Αντρέα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ATZENTA : Aύριο Σάββατο 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί το Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη

  Τι θα γίνει στο Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη ...