Φίλες και φίλοι εκπαιδευτικοί,
τι ξέρετε για τον "έξυπνο πίνακα" (Smart);
Όσοι τον έχουν χρησιμοποιήσει λένε
τα καλύτερα λόγια για τη χρήση του,
για το πόσο βοηθάει δηλαδή τη διαδικασία του μαθήματος,
για τη μέχρι λατρείας συγκέντρωση της
προσοχής των μαθητών και πολλά άλλα τρελά.
Λένε μάλιστα ότι στο πολύ κοντινό μέλλον
δε θα υπάρχει σχολείο που θα σέβεται τον εαυτό του
και δε θα είναι εφοδιασμένο με τους Εξυπνούληδές του.
Ευκαιρία να μάθετε για αυτόν αλλά και για τις
"Νέες τεχνολογίες στην τάξη"
(Παρουσιάσεις και ανοιχτή συζήτηση με θέμα την εφαρμογή
και παιδαγωγική αξιοποίηση νέων τεχνολογιών στη Β' βάθμια εκπαίδευση)
τη Δευτέρα 18 Ιουνίου, στις 18:30,
στο Raphael Hall του Κολλεγίου Ανατόλια.
Προσοχή : Το σεμινάριο για τη χρήση του πίνακα Smart θα γίνει στις 16.00 .
Όσοι τον έχουν χρησιμοποιήσει λένε
τα καλύτερα λόγια για τη χρήση του,
για το πόσο βοηθάει δηλαδή τη διαδικασία του μαθήματος,
για τη μέχρι λατρείας συγκέντρωση της
προσοχής των μαθητών και πολλά άλλα τρελά.
Λένε μάλιστα ότι στο πολύ κοντινό μέλλον
δε θα υπάρχει σχολείο που θα σέβεται τον εαυτό του
και δε θα είναι εφοδιασμένο με τους Εξυπνούληδές του.
Ευκαιρία να μάθετε για αυτόν αλλά και για τις
"Νέες τεχνολογίες στην τάξη"
(Παρουσιάσεις και ανοιχτή συζήτηση με θέμα την εφαρμογή
και παιδαγωγική αξιοποίηση νέων τεχνολογιών στη Β' βάθμια εκπαίδευση)
τη Δευτέρα 18 Ιουνίου, στις 18:30,
στο Raphael Hall του Κολλεγίου Ανατόλια.
Προσοχή : Το σεμινάριο για τη χρήση του πίνακα Smart θα γίνει στις 16.00 .
3 σχόλια:
Ο "έξυπνος πίνακας" εξυπηρετεί τους συμμετέχοντες σε συσκέψεις και συζητήσεις, να παίρνουν σε φωτοτυπία, χωρίς να κρατούν σημειώσεις οι ίδιοι, τα θέματα που συζητήθηκαν και τις προτάσεις για λύση ή αντιμετώπισή τους.
Στην τυπική εκπαίδευση ο δάσκαλος γράφει (ένα μέρος από) αυτά που αναφέρονται και στο βιβλίο. Αν οι μαθητές απαλλαγούν από την υποχρέωση να συμμετέχουν, αντιγράφοντας από τον πίνακα στο τετράδιο, συνηθέστατα συζητούν μεταξύ τους και κάνουν πλάκες, αφού είναι βέβαιο ότι θα πάρουν τις σημειώσεις έτοιμες στο τέλος.
Έτσι συσσωρεύονται σελίδες επί σελίδων, τις οποίες πριν από τις εξετάσεις κανείς σχεδόν δεν προλαβαίνει να επεξεργαστεί!
Για μεταπτυχιακές σπουδές ή για πανεπιστημιακά σεμινάρια έχει, όμως, ενδιαφέρον αυτή η τεχνολογία, γιατί σ' αυτά ακούγονται πράγματι πρωτότυπα πράγματα που δεν υπάρχουν σε βιβλία ή περιοδικά.
Το πρόβλημα (στην Ελλάδα) είναι ότι, μετά την αγορά του συστήματος, δεν υπάρχει τροφοδοσία με τα απαραίτητα αναλώσιμα υλικά και δεν υπάρχουν τεχνίτες να επιδιορθώσουν τυχόν βλάβες. Πολλά από αυτά τα συστήματα σκονίζονται τελικά σε κάποια αποθήκη και ο δάσκαλος γυρνάει στην κιμωλία, δεδομένου ότι και για μαρκαδόρους δεν υπάρχουν λεφτά.
Όσα γράφεις δείχνουν τα υπέρ και τα κατά αυτής της συσκευής. Νομίζω ότι τα πρώτα είναι τόσο θελκτικά που αξίζει τον κόπο να μπει ο Smart σε κάποια σχολεία (στα Πειραματικά ίσως...)και, αφού δοκιμαστεί στην πράξη και αποδειχτεί ότι είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τον καθηγητή, να προχωρήσουν και τα άλλα σχολεία σε μαζικές αγορές.
Μήπως γνωρίζεις το κόστος του;
Όχι δεν ξέρω πόσο κοστίζει! Αλλά σκέψου να αγοραστούν 2-3 χιλιάδες και μετά από 1-2 χρόνια το 80% να βρίσκεται στις αποθήκες και να σκονίζεται.
Κοίτα τί γίνεται με πολλούς από τους υπολογιστές που αγοράζονται και το εκπαιδευτικό προσωπικό δεν θέλει να τους χρησιμοποιήσει στα σχολεία ... παρασύρουν οι παιδεραστές τους μαθητές, λένε μερικοί για να δικαιολογήσουν την απραξία τους! :-))
Δημοσίευση σχολίου