Θεσσαλονίκη, αρχές του περασμένου αιώνα.
Μουσική κομπανία σε στιγμές ανάπαυλας.
Τα όργανα που βλέπουμε στα χέρια των
οργανοπαικτών (ένα νυκτό , δύο κρουστά και ένα
έγχορδο) υποδηλώνουν διασκέδαση "μερακλίδικων" τόνων .
Καφέ Σαντάν; Καφέ Αμάν; Πολυτελές καφενείο;
Άγνωστο!
Τρεις από τους επτά εικονιζόμενους φορούν
παραδοσιακές φορεσιές, ενώ οι υπόλοιποι ευρωπαϊκές.
Δύο από τους άντρες είναι ασκεπείς, δύο φοράνε κοντά φέσια
και οι υπόλοιποι σαρίκια.
Η κυρία με το κεφαλομάντιλο , τα φαρδιά λευκά σαλβάρια
και τη μακριά κοτσίδα
πρέπει να είναι η "αμανετζού" του συγκροτήματος.
Στον τοίχο διακρίνονται οι φιγούρες
πολεμικών όπλων, ενώ όλοι οι άντρες φέρουν
υπερηφάνως μύστακα, κατά τη συνήθεια της εποχής.
Μουσική κομπανία σε στιγμές ανάπαυλας.
Τα όργανα που βλέπουμε στα χέρια των
οργανοπαικτών (ένα νυκτό , δύο κρουστά και ένα
έγχορδο) υποδηλώνουν διασκέδαση "μερακλίδικων" τόνων .
Καφέ Σαντάν; Καφέ Αμάν; Πολυτελές καφενείο;
Άγνωστο!
Τρεις από τους επτά εικονιζόμενους φορούν
παραδοσιακές φορεσιές, ενώ οι υπόλοιποι ευρωπαϊκές.
Δύο από τους άντρες είναι ασκεπείς, δύο φοράνε κοντά φέσια
και οι υπόλοιποι σαρίκια.
Η κυρία με το κεφαλομάντιλο , τα φαρδιά λευκά σαλβάρια
και τη μακριά κοτσίδα
πρέπει να είναι η "αμανετζού" του συγκροτήματος.
Στον τοίχο διακρίνονται οι φιγούρες
πολεμικών όπλων, ενώ όλοι οι άντρες φέρουν
υπερηφάνως μύστακα, κατά τη συνήθεια της εποχής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου