«Η κλεπτοκρατία εξηγεί τη δημοσκοπική αντοχή της κυβέρνησης»/ Στέλιος Κούλογλου στο ΟΡΕΝ ....
Παρασκευή, Μαρτίου 30, 2007
Πολύ γουστάρω, σύντροφοι, το Πάσχα των Ελλήνων, τα κόκκινα αβγά και προ πάντων τους οβελίες τους. Να βλέπω κρεατάδες και καταναλωτές να σφάζονται για τα αμνοερίφια κι εγώ να κάνω το ετήσιο time out μου!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου