Η μεγαλοφυία του αυστριακού κινηματογραφιστή
τον κατατάσσει ανάμεσα στους μεγαλύτερους
σκηνοθέτες όλων των εποχών.
Γύρισε πολλα αξιόλογα έργα,
αλλά έγινε "αθάνατος" χάρη στην εξπρεσιονιστική
του ταινία "Metropolis", που ερμηνεύεται ως μία
διπλή καταγγελία των δύο αντίπαλων πολιτικών συστημάτων,
του καπιταλισμού δηλαδή και του κομμουνισμού.
Ο κόσμος της αυτοματοποιημένης αλλοτριωτικής εργασίας
και η πλήρης εκμηδένιση της ανθρώπινης ελευθερίας είναι
οι εφιάλτες που θα αντιμετωπίσει η ανθρωπότητα στο εγγύς
μέλλον, προειδοποιούσε προφητικά ο Fritz Lang.
Το έργο, λαμπρό παιδί της βραχύβιας Δημοκρατίας της Βαϊμάρης,
στηρίχθηκε στο βιβλίο της γυναίκας του Lang ,Thea von Harbou,
γυρίστηκε στα στούντιο της Babelsberg της Γερμανίας και είναι η
πιο ακριβή σε κόστος ταινία του "βωβού" κινηματογράφου.
τον κατατάσσει ανάμεσα στους μεγαλύτερους
σκηνοθέτες όλων των εποχών.
Γύρισε πολλα αξιόλογα έργα,
αλλά έγινε "αθάνατος" χάρη στην εξπρεσιονιστική
του ταινία "Metropolis", που ερμηνεύεται ως μία
διπλή καταγγελία των δύο αντίπαλων πολιτικών συστημάτων,
του καπιταλισμού δηλαδή και του κομμουνισμού.
Ο κόσμος της αυτοματοποιημένης αλλοτριωτικής εργασίας
και η πλήρης εκμηδένιση της ανθρώπινης ελευθερίας είναι
οι εφιάλτες που θα αντιμετωπίσει η ανθρωπότητα στο εγγύς
μέλλον, προειδοποιούσε προφητικά ο Fritz Lang.
Το έργο, λαμπρό παιδί της βραχύβιας Δημοκρατίας της Βαϊμάρης,
στηρίχθηκε στο βιβλίο της γυναίκας του Lang ,Thea von Harbou,
γυρίστηκε στα στούντιο της Babelsberg της Γερμανίας και είναι η
πιο ακριβή σε κόστος ταινία του "βωβού" κινηματογράφου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου