Τρίτη, Αυγούστου 13, 2024

Στη Μαρία Κάλλας - Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Anne Catherine Gillet

Στη Μαρία Κάλλας (Pourquoi tu chantes)

Anne Catherine Gillet, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας

Στίχοι, μουσική: Salvatore Adamo

Ελληνικοί στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου

Από το δίσκο: Οι άγγελοι ζουν ακόμη στη Μεσόγειο






Στίχοι:

Τι τραγουδάς, τι τραγουδάς

Ποιοι είναι αυτοί που αγαπάς

Τι σου'χουν δώσει, ποιο σφυγμό

Που εγώ για σένα δε μπορώ



Τι τραγουδάς, τι τραγουδάς

για όλους αυτούς της μιας βραδιάς

που σ'αγαπάνε στη σκηνή

κανείς τους δε θα σου σταθεί



Τι τραγουδάς, τι τραγουδάς,

χτες ήμουν ένας βασιλιάς

ήμουν για σένα η ζωή

Τώρα στα χέρια σου πληγή



Ξέρω σου ζήτησα πολλά

Αλλά θα μείνω στη σκιά

Να περιμένω για να βγεις

Ένας ακόμα θαυμαστής



Si tu demandes a l'oiseau pourquoi il vole

Il poursuivra au plus haute sa course folle

Plus haute que les orages et la tourmente

Il vole, il vole libre et moi, je chante, je chante, je chante

Μα ότι με κρατάει και αντέχω

είναι που είσαι εδώ να σε προσέχω



Τι θες ακόμα, τι γυρνάς

δεν έχεις που αλλού να πας

δεν έχει μείνει άλλη η

κι εγώ δεν έχω άλλη φωνή



Τι τραγουδάς, τι τραγουδάς

για όλους αυτούς της μιας βραδιάς

που σ'αγαπάνε στη σκηνή

κανείς τους δε θα σου σταθεί



Μόνο εγώ θα είμαι εδώ

χάδι που τρέχει στο λαιμό



C'est vrai je chante autour du monde

Tu m'aimes, et tu ne comprends pas

Tu me questionnes et tu me sondes, tu doutes, suis-je encore a toi?

Tu voudrais que je me morfonde, que je m'eteigne aupres de toi

Que je sois juste douce et feconde et dans ton ombre, et dans ta loi

Je suis a toi, je suis ta femme, de tout mon coeur de tout mon corps

Mais laisse-moi au moins mon ame, je t'aimerai plus fort encore

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ανάλυση για τις κρίσεις της τελευταίας 15ετίας στη χώρα μας, που σχετίζονται με την απίσχνανση του ελληνικού κοινωνικού κράτους, τις επικίνδυνες επιπτώσεις του νεοφιλελευθερισμού, καθώς και τη μάστιγα της στεγαστικής κρίσης

  Νίκος Κουραχάνης: «Οι κρίσεις της τελευταίας 15ετίας προωθούν με ευκρίνεια μια συστημική διαδικασία ανεστραμμένης αναδιανομής»   «Οι οποιε...