Σάββατο, Φεβρουαρίου 03, 2024

Το αππωμένον αηδόνιν (Γεράσιμος Παπαδόπουλος)

Ήρτε μια σιελιόνα μπροστά στο παραθύριν μου
τζαι λαλεί μου: "Πε μου έναν τραούδιν για χαττίριν μου".
Μα εγιώ λαλώ της: "Λάμνε, κόρη, τζι άησ' με να λιαστώ.
Για σένα, γυριστρούλλα, έθθα ξιλαρυντζιστώ!"

Ήρτε μια κουκουβάγια ομπρός που το πεζούλιν μου
τζαι λαλεί μου: "Πε μου έναν τραούδιν για το χούιν μου".
Μα εγιώ λαλώ της: "Λάμνε, κόρη, τζι άησ' με να κνιστώ.
Για σένα, γουρλομμάτα, έθθα ξιλαρυντζιστώ!"

Ήρτε μια σουσουράδα σιμά στο σιντρουβάνιν μου
τζαι λαλεί μου: "Πε μου έναν τραούδιν, ρε, για χάρην μου".
Μα εγιώ λαλώ της: "Λάμνε, κόρη, τζι άησμε να λουστώ.
Για σένα, κατσιαρίστρα, έθθα ξιλαρυντζιστώ!"

Ώσπου μια καρδερίνα έρεξεν τζι εδίκλησεν
έφεξεν το κορμίν μου τζι η καρτούλλα μου εσκίρτησεν.
"Κάτσε τζι άκου, κόρη, το γλυτζύν τραούδιν μου
ήμουν στραός τζαι άμπλεψα για σένα, τσιαρτελλούδιν μου".
Μα τζείνη επολοήθην τζι είπεν: "Έθθελω ούτε λον
εγιώ με αππωμένους εν αννοίω λοαρκασμόν!"


σιελιόνα = θηλυκό χελιδόνι
αππωμένον = ψηλομύτικο
λαλεί = λέει
λάμνε = φύγε
άησ' με = άσε με
να κνιστώ = να ξυστώ
κατσιαρίστρα = φασαριόζα
έρεξεν = πέρασε
εδίκλησεν = κοίταξε
άμπλεψα = είδα
τσιαρτελλούδιν = γεράνι
επολοήθην = ανταποκρίθηκε
λοαρκασμόν = λογαριασμό
Μεταγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Lee (Lee) :Με αφορμή την ταινία που κυκλοφόρησε φέτος στους κινηματογράφους , θυμόμαστε την πιο ατίθαση γυναίκα-φωτογράφο όλων των εποχών Lee Miller

«H πορεία της Λι Μίλερ από μοντέλο του φωτογράφου Μαν Ρέι σε μία απ’ τις σημαντικότερες ανταποκρίτριες και φωτογράφους του Β’ Παγκοσμίου Πο...