Παρασκευή, Απριλίου 14, 2023

ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ: «Με Καραμανλή στα ψηφοδέλτιά της πώς τολμά να μιλά η Ν.Δ. για τους υποψήφιους του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ;»

 


EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Νίκος Φίλης: «Με Καραμανλή στα ψηφοδέλτιά της πώς τολμά να μιλά η Ν.Δ. για τους υποψήφιους του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ;» 


Δριμεία επίθεση στη Νέα Δημοκρατία εξαπολύει ο τομεάρχης Παιδείας και βουλευτή Α΄ Αθήνας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Φίλης, με αιχμή το επαναλαμβανόμενο αφήγημα του κυβερνώντος κόμματος για τους καταδικασθέντες υποψηφίους της αξιωματικής αντιπολίτευσης στις επικείμενες εκλογές.

Επισυνάπτοντας το αποκαλυπτικό δημόσιο έγγραφο απόρριψης του αιτήματος που είχε υποβάλει ο προφυλακισθείς σταθμάρχης των Τεμπών για μετάταξή του στον ΟΣΕ, το 2020, ο κ. Φίλης απευθύνει αμείλικτα ερωτήματα στην Πειραιώς για τη συμμετοχή του πρώην υπουργού Μεταφορών και Υποδομών στα ψηφοδέλτιά της και καλεί τη Ν.Δ. να «σιωπήσει επιτέλους από ντροπή».

Χρειάζεται πολύ θράσος να εγκαλεί η Ν.Δ. τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τη συγκρότηση των ψηφοδελτίων του, όταν η ίδια ανακοίνωσε την προκλητική υποψηφιότητα του βαρυνόμενου με τεράστιες ευθύνες για το έγκλημα των Τεμπών, Κώστα Καραμανλή, στις Σέρρες. 

Υποψηφιότητα που επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο από τις νεότερες αποκαλύψεις.

Πρόσφατα, έγινε γνωστό το συνημμένο αποκαλυπτικό έγγραφο της Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Διοίκησης του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, κυρίας Καπετανάκη, με ημερομηνία 23/6/2020 και αρ. πρωτ. Δ4δ/5196, με το οποίο απορρίπτεται η αίτηση για μετάταξη στον ΟΣΕ του μοιραίου σταθμάρχη της Λάρισας.

Από την ανάγνωση του συνημμένου απορριπτικού εγγράφου, το οποίο έχει δοθεί στη δημοσιότητα, ασχέτως αν τα κυβερνητικά φερέφωνα και τα συστημικά μέσα "έθαψαν" την είδηση, καθίσταται σαφές και πέραν πάσης αμφιβολίας, ότι υπήρξε σειρά ρουσφετολογικών μεθοδεύσεων, προκειμένου να αρθούν τα εμπόδια, να ανατραπεί η απορριπτική απόφαση και ο ήδη προφυλακισμένος σταθμάρχης να επιστρέψει στον ΟΣΕ από τη θέση που υπηρετούσε στη διεύθυνση εκπαίδευσης στη Λάρισα. 

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι αμείλικτα: 

  • Ποιος/οι συνήργησαν και μεθόδευσαν τις διαδικασίες, ώστε να επιτευχθεί μια μετάταξη που στην αρχή απορρίφθηκε; 
  • Ποιος ήταν ο ρόλος του πρώην υπουργού Μεταφορών στη ρουσφετολογική αυτή πρόσληψη; Ο σταθμάρχης είναι ρουσφέτι του ιδίου του κ. Καραμανλή ή άλλου/ης κομματικού παράγοντα της Ν.Δ.; 
  • Τι απαντά για αυτή την υπόθεση ο ασκών χρέη υπουργού Μεταφορών κ. Γεραπετρίτης; 
  • Μπορεί ο κ. Καραμανλής, μετά και από αυτή την αποκάλυψη, που αμαυρώνει ακόμη πιο έντονα τη θητεία του ως υπουργός Μεταφορών, αφού είναι αποδεδειγμένο ότι αδιαφόρησε για τα υπόλοιπα ζητήματα ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου, να διεκδικεί να εκλεγεί βουλευτής, μετά τη σωρεία ευθυνών που τον βαρύνουν για το έγκλημα στα Τέμπη;
  • Τι θα πράξει ο κ. Μητσοτάκης; Θα απομακρύνει έστω και εκ των υστέρων τον κ. Καραμανλή από τα ψηφοδέλτια της Ν.Δ. ή θα συνεχίσει να προκαλεί τον ελληνικό λαό και τις οικογένειες των 57 θυμάτων της σιδηροδρομικής τραγωδίας;
  • Θα συνεχίσει η Ν.Δ., το κόμμα που δεν τολμά να αποβάλλει τον κ. Καραμανλή από τα ψηφοδέλτιά του να επιτίθεται στον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ με απύθμενο θράσος ή θα σιωπήσει επιτέλους από ντροπή;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Αυγή - Στο Κόκκινο 105,5 : τα εμβληματικά ΜΜΕ της Αριστεράς δεν πρέπει να κλείσουν

  Η Αυγή και Στο Κόκκινο 105,5 :το πρόβλημα είναι πολιτικό Η ΑΥΓΗ έχει επιβιώσει σε πιο χαλεπούς οικονομικά καιρούς, όταν το κόμμα δεν έμ...