Τετάρτη, Μαρτίου 29, 2023

Πολιτική τοποθέτηση - Αλκίνοος Ιωαννίδης @ Γυάλινο 2014

Πολιτική Τοποθέτηση

Ρεύομαι σούσι κι ονειρεύομαι Επανάσταση
καλοταϊσμένος περιμένω την Aνάσταση
είμαι γελοίος

Στο διαδίκτυο απαγγέλλω το κενό μου
είμαι μεγάλος στο μικρό δωμάτιό μου
άδειος και κρύος

Στρίβω γωνία σαν μυρίσω χημικό
μου είν’ αρκετό ν’ αγανακτώ με αντηλιακό
μες στην Πλατεία

Μεγαλουργώ στα λόγια κι από πράξη τίποτα
τι διαλέξεις, τι τσιγάρα, τι ποτά
στα καφενεία

Στης Ρούμελης τ’ Άγιο Βουνό θέλω να βγω
μα ούτ’ ανηφόρα δεν αντέχω ν’ ανεβώ
σα βόδι έγινα

Είπα το Σύστημα να μην υπηρετήσω
έχω όμως δόσεις, πήρα δάνειο για να χτίσω
σε Αθήνα κι Αίγινα

Μικρός ορκίστηκα τον κόσμο να αλλάξω
μα στα σαράντα μου είμαι ο κόσμος
πού να ψάξω για τον ένοχο

Ρέβομαι σούσι κι ονειρεύομαι Επανάσταση
Είμαι Eπιτάφιος, με προσπέρασε η Aνάσταση
κι ελπίδα δεν έχω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τι σχέση έχει η ΑΕΚ με το Φαρ Ουέστ ;

Λούφαξαν στην σιωπή Του Τάκη Ψαρίδη anoixtoparathyro.gr Την στιγμή που η βία έχει εξαπλωθεί ακόμα και στα δημοτικά σχολεία, κάποιοι σ...