Τρίτη, Οκτωβρίου 11, 2022

Ένα τραγούδι για το Χρήμα


JANIE BRADFORD (1939) – BERRY GORDY (1941)

 [Πηγή: thepoetoftheuniverse.wordpress.com]

Money

Στη ζωή ’ναι όλα τζάμπα, αλλά…
για τις μέλισσες και τα πουλιά.

Θέλω λεφτά, δώσ’ μου λεφτά.
Θέλω λεφτά, πολλά λεφτά.
Το μόνο που ζητάω είναι λεφτά.
Θέλω λεφτά, δώσ’ μου λεφτά.

Τα αισθήματά σου δεν αρκούν
οι λογαριασμοί να πληρωθούν.

Θέλω λεφτά, δώσ’ μου λεφτά.
Θέλω λεφτά, πολλά λεφτά.
Το μόνο που ζητάω είναι λεφτά.
Θέλω λεφτά, δώσ’ μου λεφτά.

Ό,τι ν’ αγοράσω δεν μπορώ,
τι θα κάνω αν το χρειαστώ;

Θέλω λεφτά, δώσ’ μου λεφτά.
Θέλω λεφτά, πολλά λεφτά.
Το μόνο που ζητάω είναι λεφτά.
Θέλω λεφτά, δώσ’ μου λεφτά.

Μετάφραση: Γιώργος Ζούκας

Εδώ, μπορείτε να ακούσετε την πρώτη εκτέλεση του τραγουδιού

Barrett Strong - Money (That's What I Want)

και Εδώ την διασκευή των Beatles:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Κασσελάκης ξεκίνησε τη διάσπαση του ΣΥΡΙΖΑ

  Ο Κασσελάκης ξεκίνησε τη διάσπαση του ΣΥΡΙΖΑ - Αγωνία για να κρατήσει ενεργούς τους υποστηρικτές του ...