Μήνυση "ιερού" μπλογκ κατά ελεύθερης φωνής
[Φωνάζει ο κλέφτης να τρομάξει το νοικοκύρη]
του Αναγνώστη Λασκαράτου
Ροΐδη εμμονές /roides.wordpress.com
Ά
στραψε και βρόντησε η δικομανής ekklisiaonline, αυτοχειροτονημένη νομική εκπρόσωπος της ΠαντοΑδύναμης λεγόμενης Αγίας Τριάδας, η οποία εδρεύει σε άγνωστο χώρο στο Υπερπέραν και αδυνατεί να τιμωρήσει όσους αμφισβητούν τις ανίερες κερδοσκοπικές και αφορολόγητες απάτες του ελλληνορθόδοξου κλήρου: «Ο Αγιος Δημήτριος είναι ψεύτικο πρόσωπο». «ΜΗΝΥΣΗ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE ΣΤΟΝ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΠΡΩΗΝ ΙΕΡΕΑ» (26 Οκτωβρίου 2020 14:41).
Ο «βλάσφημος» είναι μια ηθική προσωπικότητα, ένας έντιμος και γενναίος πρώην αρχιμανδρίτης, με σοβαρή μόρφωση, ένας gay που τόλμησε να σταματήσει να υποκρίνεται και αυτοαποσχηματίστηκε, ενώ θα μπορούσε να συνεχίσει οικονομικά και κοινωνικά επικερδώς τη διπλή ζωή που συνηθίζουν πάρα πολλοί κληρικοί, ιδίως μητροπολίτες, αρχιμανδρίτες και μοναχοί, για τους οποίους οι υποκριτές «πιστοί» το ‘χουν τούμπανο κι αυτοί κρυφό καμάρι. Μια συνέντευξή του (pointmagazine, 20.2.2020) μπορείτε να διαβάσετε εδώ «Πώς θα μπορούσε να αλλάξει κάτι…»
Η ιστοσελίδα, γνωρίζοντας την περιέργεια
πολλών «ευσεβών» αναγνωστών της, διαπράττει την «βλασφημία» να βάλει σε
πειρασμό την «πίστη» τους σε φαντάσματα και «θαύματα» και αναδημοσιεύει
το αποκαλυπτικό σημείωμα αυτού του ιερέα σχετικά με τον ανύπαρκτο
Δημήτριο και τις παπαδίστικες αφορολόγητες επινοήσεις γύρω από το
πρόσωπό του, που αξίζει να το διαβάσετε (θα το δημοσιεύσω ως σχόλιο) και
το οποίο καταλήγει: «Τα έλεγα αλλά δεν με πίστευαν. Με θεωρούσαν οι
συνάδελφοί μου γραφικό. Αυτά όμως είναι τα πορίσματα της επιστήμης που
σπούδασα. Στη Δύση, οι καθολικοί παπάδες
που είχα καθηγητές δεν φοβόντουσαν να τα διδάξουνε. Εδώ τρέμουν. Και
τρέμουν γιατί όχι απλώς είναι ολίγοι. Είναι ολίγιστοι».
Σχετικά με τις απάτες γύρω από τον ανύπαρκτο άγιο (τώρα προστέθηκε και αυτή του εκτελεστή του κορωνοϊού, αφού είχαμε παράνομο συνωστισμό πιστών υπό τον Άνθιμο),
που έχουν δημοσιευθεί αλλά η ekklkisiaonline κάνει για δεύτερη φορά
(στη φωτ. 2, η πρώτη), νομίζω ποινικά ελέγξιμα, επιλεκτικό ντόρο [στη
θέση του πρώην ιερέα (τον οποίο και εξυβρίζει), θα της έκανα αγωγή], με
ανύπαρκτο αδίκημα (ο νόμος της βλασφημίας, αν και προφανώς η περίπτωση
δεν υπαγόταν ποτέ εκεί, έχει καταργηθεί), σημειώνω τα παρακάτω:
Ο Cyril Mango είναι
καθηγητής της Βυζαντινής και Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας στην
έδρα Μπάιγουωτερ και Σόθμπυ του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης και Εταίρος
στο Κολέγιο Έξετερ γεννημένος στην Ιστανμούλ. Έχει
γράψει σημαντικά βιβλία για θέματα βυζαντινής φιλολογίας, ιστορίας,
τέχνης και αρχιτεκτονικής, καθώς και πολυάριθμα άρθρα. Στο
βιβλίο του «Βυζάντιο, η αυτοκρατορία της
Ν.Ρώμης»-(Μορφ.Ίδρ.Εθν.Τραπέζης-1999), (σ.188 ) καταγράφει την τριπλή
απάτη της δήθεν μυροβλησίας, του δήθεν πτώματος, του δήθεν
Αγ.Δημητρίου. «Ας δούμε και την περίπτωση του Αγίου Δημητρίου
Θεσσαλονίκης. Ήταν και αυτός μια προσωπικότητα ομιχλώδης, που
υποτίθεται ότι έπεσε θύμα του διωγμού του Διοκλητιανού. Αρχικά μάλιστα
δεν ανήκε στη Θεσσαλονίκη αλλά στο Σίρμιο. Όταν, το 442-443, η
πρωτεύουσα της επαρχίας του Ιλλυρικού μεταφέρθηκε στην Θεσσαλονίκη για
να προστατευθεί από τις επιθέσεις των Ούνων, μετανάστευσε μαζί και η
λατρεία του Δημητρίου. Λίγο αργότερα χτίστηκε προς τιμήν του μια λαμπρή
βασιλική που σώζεται ακόμη, αν και υπέστη μεγάλες ζημιές από φωτιά το
1917. Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΛΕΙΨΑΝΩΝ του-τον 7ο αιώνα δεν είχαν εμφανιστεί
ακόμη-σιγά σιγά ξεχάστηκε ή αποκρύφτηκε. Όχι μόνο εμφανίστηκε ένας
τάφος, αλλά και τον έκαναν, με ένα απατηλό σύστημα κρυφών σωληνώσεων, να
αναβλύζει “ιερό” μύρο, έτσι που ο Δημήτριος μοιράστηκε με τον Νικόλαο
τον επίζηλο τίτλο του «μυροβλήτη». Αφού μεταμορφώθηκε σε στρατιωτικό
άγιο (ενώ αρχικά ήταν διάκονος) με μορφή κατσαρομάλλη νεαρού,
επανειλημμένα «υπερασπίστηκε» την πόλη του ενάντια στις βαρβαρικές
επιθέσεις».
Η γιορτή του Αη Δημήτρη της Θεσσαλονίκης είναι συνυφασμένη με ασφυκτικά συσσωρευμένες απατεωνιές. Υπάρχει η τεχνητή μετάθεση της επετείου της πτώσης της πόλης στα χέρια του ελληνικού στρατού από τις 27 του Οκτώβρη οπότε συνέβη, στις 26, ώστε να συμπίπτει με τη γιορτή του Αγίου («Μακεδονία, μια ελληνική αποικία;»-Ιός-Ελευθεροτυπία, 27/10/2007). Παραπέμπω και σε τρία παλαιότερα δημοσιεύματά μας «Ορθόδοξη Μ. Μαγεία (9)-Μυροβλησία του πτώματος Δημήτριος κ.ά.» (2009), «Είχε δυο σώματα ο «μυροβλήτης» (με σωλήνες) Άγιος Δημήτρης;» (2018), «Ο Ήρων ο Αλεξανδρεύς και οι απατεώνες μητροπολίτες της Θεσσαλονίκης» (2019).
Τέλος αναρωτιέμαι γιατί το φασαριόζικο ιερό μπλογκ του σωματοφύλακα του θεού και των «αγίων» του (ο φεσοφόρος Ναζιστής Χρήστος Παππάς, φίλος του Μουσολίνι, του Χίτλερ και συναγωνιστής του Πειραιώς Μεντζελόπουλου κατά του αμαρτωλού θεάτρου, κρύβεται), δεν έχει τολμήσει να μηνύσει τον καθηγητή της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης, που περιέγραψε το κόλπο της μυροβλησίας σε χιλιάδες ακροατές, χωρίς να ανοίξει μύτη, αφού το παπαδαριό, φρονίμως ποιόν, έκανε την πάπια, όπως κάνει πάντα όταν δημοσιεύονται σεξουαλικά του σκάνδαλα: Νίκος Ζαχαρόπουλος ομότιμος καθηγητής θεολογικής πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης: «Με αγωγό στέλνουν το μύρο στον δήθεν μυροβλύτη Αγ. Δημήτριο» (9 Σεπ 2008).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου