Παρασκευή, Οκτωβρίου 09, 2020

ΩΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ ΤΡΟΜΑΞΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΡΤΟΚΑΛΗ ΤΡΑΜΠ(ΑΚΟΥΛΑ)

 Super Trump Heat Transfers | T-shirt Transfers | Iron-on Transfers

Ο ΠΟΡΤΟΚΑΛΗΣ  ΤΡΑΜΠ(ΑΚΟΥΛΑΣ)

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΑΠ΄ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

 

«Επανήλθα διότι είμαι το τελειότερο δείγμα ανθρώπου»

Πανεύκολα για με όσα κάνουν οι άλλοι μετά μεγάλου κόπου 

«Ευλογημένος είμαι απ΄το Θεό, μου έστειλε τον κορονοϊό»

Ως Σούπερμαν  παίζω στα χέρια μου τη γη  σαν το γιογιό.

 

Ποιος άλλος πλην  Εμού μπορεί και  καταπίνει χάπια χλωρίνης

Ή παίρνει για πρωινό ακουαφόρτε με  τάρτες  νιτρογλυκερίνης;

Ψηφίστε με γιατί είμαι βιονικός, απέθαντος και παρανοϊκός

Ο πρωτογονισμός μου δεν είναι Fake, αλλά γνήσια αταβιστικός.




Τραμπ: Επανήλθα διότι είμαι ένα τέλειο δείγμα ανθρώπου - ert.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μια μορφή μέσα στο πλήθος – A Face in the Crowd (1957): «Ένα καυστικό και επίκαιρο σχόλιο για την κατασκευή της πραγματικότητας από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης»

Μια μορφή μέσα στο πλήθος – A Face in the Crowd (1957) Σκηνοθεσία: Ελία Καζάν(1909-2003) Ηθοποιοί: Alexander Kirkland, Andy Griffith, Antho...