Τρίτη, Αυγούστου 13, 2019

ΤΗΛΕΝΤΡΟΓΚΕΣ
 
Ψάχνω αφέντη να τον πείσω
ψάχνω τσίρκο να με πάρει
εγώ που'λεγα θα ζήσω
σαν ελεύθερο λιοντάρι
 
Κι άντε τώρα τι να κρύψω
που με πήρανε χαμπάρι
το μυαλό μου αν δε ζαλίσω
όπου να'ναι θα κλατάρει
 
Φέρτε ντρόγκες, φέρτε χόρτα
φέρτε χάπια και σιρόπια
δε θα μείνει εδώ απόψε
κάτι που εγώ δεν το 'πια
 
Εγώ που έβλεπα μονάχα
μέσα κι έξω μου καθρέφτες
κι ήμουνα ο πιό ωραίος
ο πιό ψεύτης μες στους ψεύτες
 
Τώρα πιά παρακαλάω
να εξαφανιστούν να σπάσουν
και τα μάτια μου για λίγο
ό,τι βλέπουν να ξεχάσουν
 
Εγώ που έμοιαζα με λύκο
πεινασμένο στο σαλόνι
κι άφηνα την αφεντιά μου
να την κυβερνάει η οθόνη
 
Τώρα πιά παρακαλάω
να εξαφανιστεί να σπάσει
και τον καναπέ μου κάποιος
στη φωτιά να τον πετάξει
 
(Αυτές ήταν κυρίες και κύριοι
οι σημαντικότερες ειδήσεις
απο το καλό μας κανάλι
Απο εμάς καλή σας νύχτα
και καλό ΞΕΝΕΡΩΜΑ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: