Δευτέρα, Αυγούστου 19, 2019

Η αγέραστη μαγεία της Νίνα Σιμόν


I put a spell on you

 I put a spell on you
Cause you're mine
You better stop the things you do
I ain't lyin', no, I ain't lyin'

You know I can't stand it
Your runnin' around
You know better, daddy
I can't stand it 'cause you put me down
Yeah, yeah I put a spell on you
Because you're mine
You're mine
Σε μαγεύω

Επειδή είσαι δικός μου
Καλύτερα να σταματήσεις αυτά που κάνεις
Δεν λέω ψέματα, όχι, δεν λέω ψέματα

Ξέρεις ότι δεν το αντέχω
Που τριγυρνάς εδώ κι εκεί
Ξέρεις καλύτερα, μπαμπάκα
Δεν το αντέχω γιατί με ταπεινώνεις
Ναι, ναι σε μαγεύω
Επειδή είσαι δικός μου
Δικός μου

Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ
Σ' αγαπώ όπως και να 'χει
Και δεν με νοιάζει αν δεν με θες
Είμαι δική σου αυτή τη στιγμή

Με ακούς, σε μαγεύω
Επειδή είσαι δικός μου
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for English -> Greek...
    • Create a new word list...
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for English -> Greek...
    • Create a new word list...
  • Copy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ /ΤΗΕ MILLION POUND NOTE: αναδεικνύοντας το σπινθηροβόλο χιούμορ του Μαρκ Τουαίην

ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ  (ΤΗΕ MILLION POUND NOTE) Το The Million Pound Note είναι μια βρετανική κωμωδία του 1954 ,σε σκηνοθεσία του Ρόναλν...