Σάββατο, Δεκεμβρίου 24, 2016

Αχ μελαχρινό μου!

 Στίχοι, Μουσική: Παραδοσιακό ( Αγιάσος Λέσβου )
Εκτέλεση: Μπάμπης Τσέρτος
Δίσκος: Ανάγλυφα μιας τέχνης ταπεινής ( 2002 )



Αχ μελαχρινό μου, γύρισε να ιδείς,
πως με βασανίζεις και με τυραννείς,
πως με βασανίζεις και με τυραννείς.

Το κορμί μου λιώνει όταν σε κοιτώ,
όταν σε δω πως είσαι μελαγχολικό.

Αχ μελαχρινό, σκέρτσο πεταχτό,
γιατί με βασανίζεις, αφού σε αγαπώ.

Μ' έδωκες τον όρκο, πως θα μ' αγαπάς,
μα εσύ είσαι ψεύτρα, και παιζογελάς,
μα εσύ είσαι ψεύτρα, και παιζογελάς.

Δίχως να ρωτήσεις, μου πήρες την καρδιά,
μελαχρινό λυπήσου, δως μου παρηγοριά.

Δως μου λάγνα, ολόγλυκα φιλιά,
γιατί μελαχρινό μου,τα έχω χάσει πια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...