gerontakos

Ρόμπερτ ντε Νίρο προς μεγιστάνες του πλούτου: «Αν μπορείτε να ξοδέψετε δισεκατομμύρια για να φτιάξετε πυραύλους, εφαρμογές και εικονικούς κόσμους, μπορείτε να ξοδέψετε ένα κλάσμα από αυτό για να ταΐσετε παιδιά και να ανοικοδομήσετε κοινότητες. Θέλετε να αυτοαποκαλείστε οραματιστές; Τότε αποδείξτε το με συμπόνια, όχι με δελτία τύπου»

Πέμπτη, Ιουλίου 24, 2025

Schastye /ΕΥΤΥΧΙΑ/Happiness (1935 ): Βουβό αριστούργημα του σοβιετικού κινηματογράφου

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTA3NDQzMjE1OTReQTJeQWpwZ15BbWU4MDg4OTc4MDMx._V1_.jpg 

Schastye

(Ευτυχία)/Happiness*
του 

Александр Медведкин (Aleksandr Medvedkin ) - Фильмы и сериалыAleksandr Medvedkin(1900-1989)

Βασίλης Ραφαηλίδης - Ο αιρετικός κριτικός του σινεμά | Fragilemag.grΚριτική του Βασίλη Ραφαηλίδη*

Το 1934, που ο για τριάντα ολόκληρα χρόνια αγνοημένος από τους δυτικούς ιστορικούς του κινηματογράφου ιδιοφυής Ρώσος κινηματογραφιστής γύρισε την Ευτυχία, πίστευε πως υπάρχει και ένα είδος «σοβιετικής τεμπελιάς», αμάρτημα κληρονομημένο από το παρελθόν, η ύπαρξη του οποίου εξηγείται πιθανώς μ' αυτά που λέει ο ταλαιπωρημένος πρώην μουζίκος και νυν κολχόζνικος Κμιρ, πρωταγωνιστής της ταινίας :
«Δεν μπορώ να ζω όπως πριν- δεν ξέρω να ζω όπως τώρα».https://i.ytimg.com/vi/5hzDWgAJZkE/hq720.jpg?sqp=-oaymwEhCK4FEIIDSFryq4qpAxMIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJD&rs=AOn4CLArW0JMK6Z5ZBU1-QrQHzRJDNHhHg
Είναι αμφίβολο αν οι πραγματικοί απόγονοι του μυθικού Κμιρ έμαθαν
«να ζουν όπως τώρα» και είναι προβληματικό αν το μάθουν πριν «σταματήσει η επανάσταση στην τελειότητα της ευτυχίας» κατά τη σοφή ρήση τού Σεν-Ζιστ.
Πάντως, αυτό που έχει σημασία είναι πως «δεν μπορούν να ζουν όπως πριν», και πως «το δικαίωμα στην τεμπελιά» δεν ανήκει στα Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Ο «κόκκινος καβαλάρης» Αλεξάντρ Μεντβέντκιν, αφού πολέμησε κατά την επανάσταση κι αφού πραγματοποίησε το 1932 έναν μοναδικό στην ιστορία του σινεμά άθλο με το μυθικό πια «κινηματογράφο – τρένο» (είχε μετατρέψει ένα τρένο σε άψογα εξοπλισμένο κινηματογραφικό εργαστήριο, και μ' αυτό διέσχιζε τη νεογέννητη τότε Σοβιετική Ένωση, κινηματογραφώντας τα πάντα και δείχνοντας τις ταινίες επί τόπου σ' αυτούς που πριν από λίγες ώρες ήταν οι «ηθοποιοί» του) το 1936 συγκεντρώνει την κατασταλαγμένη του εμπειρία απ' τις επαφές του με τους χωριάτες σε μια ταινία που όμοιά της δεν ξανάγινε ποτέ.https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BYWY3ODVmOWEtMGFlMS00ZjQ0LTg2ZjYtODI2NDQxZDhlYjg3XkEyXkFqcGc@._V1_.jpg
H Ευτυχία είναι ένα μπουφόνικο ειρωνικό λαϊκό παραμύθι που μιλάει για τα βάσανα ενός μουζίκου «που το μαστίγωναν από τριάντα χρόνια, τον τουφέκισαν σε δώδεκα μέτωπα κι εφτά φορές τον σκότωσαν μέσα σε καθεδρικούς ναούς».Ευτυχία (1935)
Ποιητική αδεία, ο Κμιρ επιβιώνει για να γίνει κολχόζνικος στο δεύτερο μισό της ταινίας. Όμως, το νέο καθεστώς δεν πραγμάτωσε το βασικό του όραμα που ήταν «να τρώει σαν τσάρος», και στο οποίο περιορίζεται η απαίτησή του για ευτυχία. https://www.sabzian.be/sites/default/files/156946077_2837010549895775_4454693987019186099_n.png
Εν τούτοις, ο τεμπέλης Κμιρ – που ανακάλυψε την «ευτυχία» της τεμπελιάς μέσα στο κολχόζ, μια και νωρίτερα δεν είχε καμιά ευκαιρία για ανάπαυση-, γίνεται στο τέλος ήρωας κατά λάθος, ενώ το ενδιαφέρον που δείχνουν τώρα πια οι άλλοι για την αφεντιά σου τον κάνει να συνειδητοποιήσει επιτέλους, πως τούτο ακριβώς το ενδιαφέρον καθορίζει και τα μάξιμουμ όρια των απλοϊκών του απαιτήσεων για ευτυχία. Ο Κμιρ έχει πραγματοποιήσει ήδη ένα «διαλεκτικό άλμα». Από έναν ποσοτικό καθορισμό της ευτυχίας πέρασε σ' έναν ποιοτικό, πράγμα που του δίνει το δικαίωμα να αισθάνεται , για πρώτη φορά στη «μυθική» ζωή του, ως κοινωνικό ον.Happiness (1935) - IMDb
Το καταπληκτικό σ' αυτή την ταινία δεν είναι τόσο η σοφή λειτουργία του λαϊκού παραμυθιού και η παιδαγωγική του αποτελεσματικότητα – στοιχεία κοινά σε κάθε λαϊκό μύθο- όσο η ικανότητα του Μεντβέντκιν να πραγματοποιεί το μέγιστο της αφαίρεσης, χωρίς ο μύθος να χάνει τίποτα από της κατανοητικότητά του. Σε τελική ανάλυση, πρόκειται για φιλμ φτιαγμένο από διανοούμενο, που ξέρει να προσθέτει σωρευτικά το στοχασμό του – στοχασμό υποδειγματικά διαλεκτικό- στον καμβά της λαϊκής σοφίας όχι για να τον «εξωραΐσει» , αλλά για να κάνει εμφανέστερη την παρουσία του : εδώ ο λαϊκός μύθος λειτουργεί όπως περίπου και η φολκλορική ουγγρική μουσική στο έργο του Μπέλα Μπάρτοκ : ως τροφοδότης, ως μόνιμο σημείο αναφοράς και ως σίγουρο υποστύλωμα της έμπνευσης.
Το ότι ο Μεντβέντκιν απομακρύνεται, τελικά, απ' τον αφελή λαϊκισμό, γίνεται φανερό και από το χειρισμό του βασικού του χαρακτήρα, του χωριάτη Κμιρ: δεν αποκλείει μια ψυχολογική προσέγγιση, αλλά αυτή δε γίνεται ποτέ ψυχολογισμός, όπως ακριβώς και στον Μολιέρο: ο ήρωας έχει σαφή ψυχολογικά χαρακτηριστικά, όμως αυτά δεν υπηρετούν μια ψυχογραφία αλλά μια κατάσταση ή μια ιδιότητα κοινή για πολλούς. Ευτυχία (1935)
Έτσι, ο Κμιρ δεν είναι ένας συγκεκριμένος χωριάτης, αλλά ο Χωριάτης, όπως ακριβώς ο Αρπαγκόν δεν είναι ένας συγκεκριμένος έμπορος αλλά ο Φιλάργυρος.
Αν πάρουμε υπ' όψιν τα παραπάνω, θα καταλάβουμε καλύτερα τη σημασία της παραδοξολογίας του Αϊζενστάιν που όταν είδε αυτό το αριστούργημα είπε:
«Σήμερα είδα πώς γελά ένα Μπολσεβίκος.»
(Δηλαδή, με τι πρέπει να γελάει ένας μπολσεβίκος.)Ευτυχία (1935)
«Στον Μεντβέντκιν το γέλιο είναι σοσιαλιστικό» λέει ο Αϊζενστάιν συνεχίζοντας την παραδοξολογία του. Προφανώς εννοεί ότι για πρώτη φορά ίσως, παύει να ισχύει η μπερξονική ερμηνεία για τον κωμικό και το γέλιο: στην Ευτυχία δε γελάς εξαιτίας μιας θέσης υπεροχής στην οποία αυτοτοποθετείσαι σε σχέση με τον πάσχοντα ήρωα, και μιας ευφορίας που νιώθεις για την υπεροχή σου, Γελάς μέχρι σκασμού διότι συνειδητοποιείς την ασημαντότητά σου ως άτομο.

(δημοσιεύθηκε στην εφ. Το Βήμα» 21-10-1975)Ευτυχία (1935)

*Happiness (1935 film)

**Βασίλης Ραφαηλίδης(1934-2000)

στις Ιουλίου 24, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Ηφαιστειακή έκρηξη μπορεί να προκάλεσε την θανατηφόρα πανώλη του Μαύρου Θανάτου στην Ευρώπη τον 14ο αιώνα

  The Plague of Hail, illustration from the 1890 Holman Bible. @WikimediaCommons ...

  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • (χωρίς τίτλο)
  • ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΡΓΑ : "ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ"
    ῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2559)
    • ►  Δεκεμβρίου (50)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ▼  Ιουλίου (249)
      • Οι νέες ταινίες στους Κινηματογράφους της Θεσσαλον...
      • Giovanni Paisiello - Piano Concertos Nos.1,2,3,4,5
      • Ο μυστικός κόσμος της γυναίκας στην αρχαιότητα Αρχ...
      • Pane, amore e gelosia/Ψωμί, έρωτας και ζήλεια (1954)
      • Αδίστακτοι ακροκεντρώοι : Και τσανακογλείφτες του ...
      • Σε ποια ηλικία αρχίζει η γήρανση;
      • Η κυβέρνηση Μητσοτάκη κλείνει τα μάτια στη γενοκτο...
      • «Μάξιμος Σαράφης»: "Ξέρω ότι υπήρχε διεφθαρμένη ετ...
      • «Ελευθερώστε την Ευρώπη!»!
      • «Οι χήρες της Πέμπτης» , της Κλαούδια Πινιέιρο : ...
      • Έτσι έδιωξαν οι σιωνιστές Εβραίοι τους Άραβες κατο...
      • Για τον νεοφιλελευθερισμό, που μεταλλάσσει τους αν...
      • Αφαλάτωση: επιστήμονες εξηγούν τα υπέρ και τα κατ...
      • Μπορούν να γιορτάζουν τη Δημοκρατία όσοι βεβηλώνου...
      • Επιστολή προσωπικοτήτων από το Ισραήλ για την Γάζα...
      • Τέρατα!
      • Gala Concert of the Laureates of the II Rachmanino...
      • «Διαπιστευτήρια «αντι-αντισημιτισμού» δεν θα δώσου...
      • Καλόδεχτοι οι Ισραηλινοί τουρίστες, ακόμα κι αν αν...
      • John Field: Complete Piano Concertos /Artists: Pao...
      • Pane, amore e fantasia/Ψωμί, έρωτας και φαντασία (...
      • Έπιστημονική έρευνα έδειξε ότι η δίαιτα με υψηλή π...
      • Ισραηλινές οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων λένε ...
      • Συμβουλή ξένων τουριστών για τα δημοφιλή ελληνικά ...
      • ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑ «ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ» ΤΟΥ ΣΟΠΕΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ...
      • Ανθολογώντας ενδεικτικά βιβλία με μικροδιηγήματα ...
      • «ΜΗ ΖΗΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΓΑΠΗ» /White Bim, Black Ear (...
      • Μπίζνες με τα ερείπια στη Γάζα επιμηκύνουν τη γενο...
      • Versailles 2, #VictorVisualsPhotography, #Slidesho...
      • Μια όσο πατάει η γάτα "προοδευτική"
      • Οι Ταινίες που παίζονται στη Θεσσαλονίκη
      • Μαρτυρία γιατρού φιερωμένη εξαιρετικά σε όσες/ους ...
      • John Field: 18 "Νυχτερινά" (Nocturnes)του υποτιμημ...
      • Le Septième Cible/ Ο έβδομος στόχος /Εφτά φορές στ...
      • Όταν η σοβιετική λογοτεχνία μπήκε στην υπηρεσία το...
      • Μισό αιώνα μετά την 20.7.1974 , «μαύρη» επέτειο τη...
      • «Αποκάλυψη στους Τροπικούς»: το πανίσχυρο σύμπλεγμ...
      • Versailles, #VictorVisualsPhotography (1)
      • Επιτέλους:Ένας φορτιστής για όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση
      • Οι Ηνωμένες Πολιτείες αποσύρονται για άλλη μια φορ...
      • Δουλεία : ένα σχεδόν ανύπαρκτο θέμα για τους αρχαί...
      • BBC Proms 2024 - The Magic of Mozart at the Proms
      •  Δημοσκόπηση GPO: «Πληγή» ο ΟΠΕΚΕΠΕ για τη ΝΔ, πτώ...
      • ΨΥΧΡΟΠΟΛΕΜΙΚΗ ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ : H EE ...
      • Love I Obey - (live)
      • Η ζούγκλα της ασφάλτου /The Asphalt Jungle ( 1950 )
      • Μαρία Δεναξά : «Στον τουρισμό δεν κάνεις διακρίσει...
      •  Άντα Ψαρρά: Το τρίο των διορισμένων Τιμωρών  ...
      •   Τζέρεμι Κόρμπιν: Ιδρύει νέο κόμμα! Κ...
      • Το «Είναι προσωπικό μου στοίχημα» ως καθολικό ανέκ...
      • Slideshow4к British National Gallery 26 #VictorVis...
      • Slideshow4к British National Gallery 25 #VictorVis...
      • Ισραήλ , ένα απεχθές κράτος
      • ZABARDAST(Ντοκιμαντέρ) Δοκιμάζοντας τα όρια της αν...
      • Τουρισμός και για δολοφόνους. Τον δικαιούνται αφού...
      • Πρόεδρος της Δημοκρατίας : αναίσθητος ως προς το Π...
      • Ο Λάνθιμος ξανά με Έμα Στόουν στο Κινηματογραφικ...
      • Σε αντίθεση με προηγούμενες περιόδους, όπου οι περ...
      • Ο ΞΕΝΙΟΣ ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ Ε...
      • Μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που ανέπτυξε η Google ...
      • Olly- Balorda nostalgia/Ανόητη νοσταλγία :το τραγ...
      • BBC Proms 2025 - Ravel's Piano Concerto for the Le...
      • Μία φωτογραφία, χίλιες αναλύσεις για την Ελευθερία...
      • Ένα σκίτσο , χίλιες αναλύσεις για την Ελευθερία το...
      • Slideshow4к British National Gallery 24 #VictorVis...
      • Schastye /ΕΥΤΥΧΙΑ/Happiness (1935 ): Βουβό αριστού...
      • Myriam François : δυο λόγια για τον σιωνισμό
      • Όλοι οι νικητές του Φεστιβάλ του Σαν Ρεμό [1951 - ...
      • Milva : - L'Immensita (1967) & Uomini adosso (199...
      • BBC Proms 2025 - First Night of the Proms
      • Δείπνο για λίγους (Dinner For Few) 2014: πολυβραβε...
      • David Hockney : ένας μύθος της ζωγραφικής εν ζωή
      • Ο Αντολφ Αϊχμαν, η Μοσάντ και η Γάζα ως απέραντο σ...
      • Slideshow4к British National Gallery 23 #VictorVis...
      • Στη δημοκρατική Σύρο οι σιωνιστές δολοφόνοι του Ισ...
      • Η Ιντερφερόνη ως βάση σε ένα εντυπωσιακά αποτελεσμ...
      • «Σε τελική ανάλυση, πώς να μη μισούν την ίδια την ...
      • Στη Γάζα εκτυλίσσεται ο πιο σχεδιασμένος λιμός της...
      • fractalart: 230ό ΤΕΥΧΟΣ!
      • FINAL CONCERT OF THE ACCADEMIA ROSSINIANA 2025 – R...
      • «Η βαρβαρότητα του διαφωτισμού» : ένα «προκλητικό ...
      • Άγκαθα Κρίστι - Δέκα μικροί νέγροι/ στο τέλος δεν ...
      • Slideshow4к British National Gallery 22 #VictorVis...
      • SOS για τις καταστροφικές συνέπειες των φωτοβολταϊ...
      • « Γιατί άραγε άνθρωποι με καθημερινές ανησυχίες, ά...
      • Ολύμπιος Δαφέρμος: «Ποια Δημοκρατία;ΔΕΝ θα πάω στο...
      • Sometimes Always Never/Μερικές φορές, πάντα και πο...
      • Slideshow4к British National Gallery 21 #VictorVis...
      • Ποιες περιοχές της Αττικής έχουν τον πιο βρόμικο α...
      • Σιωνιστικό κτήνος παριστάνει τον σταντ απ κομεντιέ...
      • Αντέχετε την ανάγνωση κλασικών «τούβλων» ;Αν "ναι...
      • Η Ράνια Τζίμα για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ: « Δεν ξ...
      • Υπέροχα μουσικά... μπισκοτάκια για τον πρωινό καφέ...
      • «Ένας Αιγύπτιος, ένας Βαβυλώνιος και ένας Βίκινγκ ...
      • Απάτη με πολυμετρητή γλυκόζης ο οποίος παρουσιάζετ...
      • ΕΝΘΥΜΙΟΝ ΤΗΣ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΤΕ
      • Philip Glass - KEPLER
      • Slideshow4к British National Gallery 20 #VictorVis...
      • THE STREET WITH NO NAME /Ο ΔΡΟΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ (194...
      • «Ενα, δύο, τρία rebranding για τον Τσίπρα»: ο Θανά...
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2559)
    • ►  Δεκεμβρίου (50)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ▼  Ιουλίου (249)
      • Οι νέες ταινίες στους Κινηματογράφους της Θεσσαλον...
      • Giovanni Paisiello - Piano Concertos Nos.1,2,3,4,5
      • Ο μυστικός κόσμος της γυναίκας στην αρχαιότητα Αρχ...
      • Pane, amore e gelosia/Ψωμί, έρωτας και ζήλεια (1954)
      • Αδίστακτοι ακροκεντρώοι : Και τσανακογλείφτες του ...
      • Σε ποια ηλικία αρχίζει η γήρανση;
      • Η κυβέρνηση Μητσοτάκη κλείνει τα μάτια στη γενοκτο...
      • «Μάξιμος Σαράφης»: "Ξέρω ότι υπήρχε διεφθαρμένη ετ...
      • «Ελευθερώστε την Ευρώπη!»!
      • «Οι χήρες της Πέμπτης» , της Κλαούδια Πινιέιρο : ...
      • Έτσι έδιωξαν οι σιωνιστές Εβραίοι τους Άραβες κατο...
      • Για τον νεοφιλελευθερισμό, που μεταλλάσσει τους αν...
      • Αφαλάτωση: επιστήμονες εξηγούν τα υπέρ και τα κατ...
      • Μπορούν να γιορτάζουν τη Δημοκρατία όσοι βεβηλώνου...
      • Επιστολή προσωπικοτήτων από το Ισραήλ για την Γάζα...
      • Τέρατα!
      • Gala Concert of the Laureates of the II Rachmanino...
      • «Διαπιστευτήρια «αντι-αντισημιτισμού» δεν θα δώσου...
      • Καλόδεχτοι οι Ισραηλινοί τουρίστες, ακόμα κι αν αν...
      • John Field: Complete Piano Concertos /Artists: Pao...
      • Pane, amore e fantasia/Ψωμί, έρωτας και φαντασία (...
      • Έπιστημονική έρευνα έδειξε ότι η δίαιτα με υψηλή π...
      • Ισραηλινές οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων λένε ...
      • Συμβουλή ξένων τουριστών για τα δημοφιλή ελληνικά ...
      • ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑ «ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ» ΤΟΥ ΣΟΠΕΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ...
      • Ανθολογώντας ενδεικτικά βιβλία με μικροδιηγήματα ...
      • «ΜΗ ΖΗΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΓΑΠΗ» /White Bim, Black Ear (...
      • Μπίζνες με τα ερείπια στη Γάζα επιμηκύνουν τη γενο...
      • Versailles 2, #VictorVisualsPhotography, #Slidesho...
      • Μια όσο πατάει η γάτα "προοδευτική"
      • Οι Ταινίες που παίζονται στη Θεσσαλονίκη
      • Μαρτυρία γιατρού φιερωμένη εξαιρετικά σε όσες/ους ...
      • John Field: 18 "Νυχτερινά" (Nocturnes)του υποτιμημ...
      • Le Septième Cible/ Ο έβδομος στόχος /Εφτά φορές στ...
      • Όταν η σοβιετική λογοτεχνία μπήκε στην υπηρεσία το...
      • Μισό αιώνα μετά την 20.7.1974 , «μαύρη» επέτειο τη...
      • «Αποκάλυψη στους Τροπικούς»: το πανίσχυρο σύμπλεγμ...
      • Versailles, #VictorVisualsPhotography (1)
      • Επιτέλους:Ένας φορτιστής για όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση
      • Οι Ηνωμένες Πολιτείες αποσύρονται για άλλη μια φορ...
      • Δουλεία : ένα σχεδόν ανύπαρκτο θέμα για τους αρχαί...
      • BBC Proms 2024 - The Magic of Mozart at the Proms
      •  Δημοσκόπηση GPO: «Πληγή» ο ΟΠΕΚΕΠΕ για τη ΝΔ, πτώ...
      • ΨΥΧΡΟΠΟΛΕΜΙΚΗ ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ : H EE ...
      • Love I Obey - (live)
      • Η ζούγκλα της ασφάλτου /The Asphalt Jungle ( 1950 )
      • Μαρία Δεναξά : «Στον τουρισμό δεν κάνεις διακρίσει...
      •  Άντα Ψαρρά: Το τρίο των διορισμένων Τιμωρών  ...
      •   Τζέρεμι Κόρμπιν: Ιδρύει νέο κόμμα! Κ...
      • Το «Είναι προσωπικό μου στοίχημα» ως καθολικό ανέκ...
      • Slideshow4к British National Gallery 26 #VictorVis...
      • Slideshow4к British National Gallery 25 #VictorVis...
      • Ισραήλ , ένα απεχθές κράτος
      • ZABARDAST(Ντοκιμαντέρ) Δοκιμάζοντας τα όρια της αν...
      • Τουρισμός και για δολοφόνους. Τον δικαιούνται αφού...
      • Πρόεδρος της Δημοκρατίας : αναίσθητος ως προς το Π...
      • Ο Λάνθιμος ξανά με Έμα Στόουν στο Κινηματογραφικ...
      • Σε αντίθεση με προηγούμενες περιόδους, όπου οι περ...
      • Ο ΞΕΝΙΟΣ ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ Ε...
      • Μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που ανέπτυξε η Google ...
      • Olly- Balorda nostalgia/Ανόητη νοσταλγία :το τραγ...
      • BBC Proms 2025 - Ravel's Piano Concerto for the Le...
      • Μία φωτογραφία, χίλιες αναλύσεις για την Ελευθερία...
      • Ένα σκίτσο , χίλιες αναλύσεις για την Ελευθερία το...
      • Slideshow4к British National Gallery 24 #VictorVis...
      • Schastye /ΕΥΤΥΧΙΑ/Happiness (1935 ): Βουβό αριστού...
      • Myriam François : δυο λόγια για τον σιωνισμό
      • Όλοι οι νικητές του Φεστιβάλ του Σαν Ρεμό [1951 - ...
      • Milva : - L'Immensita (1967) & Uomini adosso (199...
      • BBC Proms 2025 - First Night of the Proms
      • Δείπνο για λίγους (Dinner For Few) 2014: πολυβραβε...
      • David Hockney : ένας μύθος της ζωγραφικής εν ζωή
      • Ο Αντολφ Αϊχμαν, η Μοσάντ και η Γάζα ως απέραντο σ...
      • Slideshow4к British National Gallery 23 #VictorVis...
      • Στη δημοκρατική Σύρο οι σιωνιστές δολοφόνοι του Ισ...
      • Η Ιντερφερόνη ως βάση σε ένα εντυπωσιακά αποτελεσμ...
      • «Σε τελική ανάλυση, πώς να μη μισούν την ίδια την ...
      • Στη Γάζα εκτυλίσσεται ο πιο σχεδιασμένος λιμός της...
      • fractalart: 230ό ΤΕΥΧΟΣ!
      • FINAL CONCERT OF THE ACCADEMIA ROSSINIANA 2025 – R...
      • «Η βαρβαρότητα του διαφωτισμού» : ένα «προκλητικό ...
      • Άγκαθα Κρίστι - Δέκα μικροί νέγροι/ στο τέλος δεν ...
      • Slideshow4к British National Gallery 22 #VictorVis...
      • SOS για τις καταστροφικές συνέπειες των φωτοβολταϊ...
      • « Γιατί άραγε άνθρωποι με καθημερινές ανησυχίες, ά...
      • Ολύμπιος Δαφέρμος: «Ποια Δημοκρατία;ΔΕΝ θα πάω στο...
      • Sometimes Always Never/Μερικές φορές, πάντα και πο...
      • Slideshow4к British National Gallery 21 #VictorVis...
      • Ποιες περιοχές της Αττικής έχουν τον πιο βρόμικο α...
      • Σιωνιστικό κτήνος παριστάνει τον σταντ απ κομεντιέ...
      • Αντέχετε την ανάγνωση κλασικών «τούβλων» ;Αν "ναι...
      • Η Ράνια Τζίμα για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ: « Δεν ξ...
      • Υπέροχα μουσικά... μπισκοτάκια για τον πρωινό καφέ...
      • «Ένας Αιγύπτιος, ένας Βαβυλώνιος και ένας Βίκινγκ ...
      • Απάτη με πολυμετρητή γλυκόζης ο οποίος παρουσιάζετ...
      • ΕΝΘΥΜΙΟΝ ΤΗΣ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΤΕ
      • Philip Glass - KEPLER
      • Slideshow4к British National Gallery 20 #VictorVis...
      • THE STREET WITH NO NAME /Ο ΔΡΟΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ (194...
      • «Ενα, δύο, τρία rebranding για τον Τσίπρα»: ο Θανά...
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Απλό. Από το Blogger.