Πέμπτη, Ιανουαρίου 26, 2017

Οι εργάτες θα χορεύουνε στην πίστα δίπλα στον καπιταλίστα

Από το δίσκο του  1976

"Ο Θέμης Ανδρεάδης τραγουδά ΛΟΓ"

ΜΟΥΣΙΚΗ- ΣΤΙΧΟΙ: ΓΙΑΝΝΗΣ  ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ


Όταν τύχει κάποια μέρα, όταν τύχει
να γκρεμίσουμε τα τείχη
οι εργάτες θα χορεύουνε στην πίστα
δίπλα στον καπιταλίστα
τραγουδάκια με νοήματα μεγάλα
με ποιότητα και άλλα
ο τρελός ο ποιητής θα απαγγέλλει
το πικάπ θα στάζει μέλι

Κι εγώ πολύ θα σ' αγαπώ
μωρό μου

Στα κουρεία θα διαβάζουνε Καβάφη
ένας υπουργός θα βάφει
τα παπούτσια του εργάτη με βερνίκι
μιάμιση δραχμή το νοίκι
ο νομάρχης με παντόφλες και πυτζάμα
σε μια φωτεινή ρεκλάμα
με χαμόγελο τρελλό θα διαφημίζει
προϊόν που καθαρίζει

Κι εγώ πολύ θα σ' αγαπώ
μωρό μου

Όταν τύχει κάποια μέρα, όταν τύχει
όλοι οι ανθρακωρύχοι
με τα πούλμαν εκδρομή στη Βουδαπέστη
θα μοσχοβολούν ασβέστη
η κυρία του κυρίου εργοδότη
αγκαλιά με τον αγρότη
όταν τύχει κάποια μέρα, όταν τύχει
να γκρεμίσουνε τα τείχη

Και γω πολύ θα σ΄αγαπώ
μωρό μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Jan Stanislawski (1860-1907)- Polish modernist painter and founder of various innovative art groups-Πολωνός μοντερνιστής ζωγράφος και ιδρυτής διαφόρων καινοτόμων ομάδων τέχνης

Ο Jan Grzegorz Stanisławski (24 Ιουνίου 1860, Vilshana – 6 Ιανουαρίου 1907, Κρακοβία, Αυστροουγγαρία) ήταν Πολωνός μοντερνιστής ζωγράφος, ...