Πέμπτη, Απριλίου 24, 2014

Ένα μειδίαμα δε βλάπτει


 " Όλα τα αλλαντικά μας προέρχονται από ζώα
που τα πήρε ο καλός Θεούλης  ενώ έκαναν 

τις διακοπές τους σε  τεράστια λειβάδια των Άλπεων .
Σας διαβεβαιώνω, κυρίαΑναστασιου , ότι τα ζώα μας δεν
υπέφεραν καθόλου από το άγγιγμα του Αγγέλου 

που τα πήγε κοντά Του .
Επομένως μπορείτε να τα φάτε χωρίς καμία ενοχή
και με τις ευλογίες του."
****

 " Τη Δευτέρα το μεσημέρι μού λέει: Η μάνα μου
ποτέ δε μου έδινε να φάω φαγητό  που περίσσεψε από την  Κυριακή.
Την Τρίτη μού λέει πάλι: Όταν έτρωγα το στιφάδο της μάνας μου,
έγλυφα και τα δάχτυλά μου. Την Τετάρτη το μεσημέρι μού πετάει φαρμακερά:
Τι κεφτέδες είναι αυτοί; Δεν σου είπα να πάρεις τη συνταγή
από τη μάνα μου;Την Πέμπτη το μεσημέρι έρχεται
στο σπίτι και με ρωτάει πού είναι το φαγητό.
Τότε εγώ του λέω : Συνεννοήθηκα με τη μάνα σου και 
από σήμερα θα τρως σ' αυτήν τα αγαπημένα σου φαγητά!

Από δω θα περνάς να πίνεις κανέναν καφέ και να παίρνεις
τους λογαριασμούς για να τους πληρώνεις!"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επιστροφή στην Άνοιξη με κακό καιρό: Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού από την ΕΜΥ για Παρασκευή και Σάββατο

      emy.gr Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού (ΕΔΕΚ) https://www.boatfishing.gr/wp-content/uploads/2018/09/ektakto-deltio-thyellodon-an...