Τρίτη, Μαρτίου 20, 2012

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΓΗ...

 ΕΠΙΓΡΑΜΜΑ

εις έρωτα διά το πολλά πάσχειν ένεκα της ερωμένης

Έλκος έχω τον έρωτα΄ρέει δε μοι έλκεος ιχώρ
δάκρυον, ωτειλής ούποτε τερσομένης.
ειμί και εκ κακότητος αμήχανος, ουδέ Μαχάων
ήπιά μοι πάσσει φάρμακα δευομένω.
Τήλεφός είμι, κόρη, συ δε γίνεο πιστός Αχιλλεύς΄
κάλλεϊ σωι παύσον τον πόθον , ως έβαλες.
*********
στον έρωτα , που πολλά υποφέρει για την αγαπημένη του

Ο έρωτάς μου είναι πληγή΄ αντί για πύον
απ΄το τραύμα μου το δάκρυ τρέχει ,
γι΄αυτό ποτέ δεν κλείνει.
Δεν ξέρω πώς το κακό να γειάνω κι ούτε
Μαχάονας(1) υπάρχει  να μ΄ανακουφίσει
με τα γιατρικά του, έτσι ανήμπορος που είμαι.
Ο Τήλεφος(2) είμαι, κοπελιά, κι εσύ γίνε ο πιστός Αχιλλέας.
Σταμάτησε τον πόθο μου με την ομορφιά σου, 
έτσι ακριβώς όπως τον άναψες.

 

 [Μετάφραση: gerontakos]

ΔΕΙΤΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...