Παρασκευή, Ιουνίου 07, 2019

Ξέρεις, ρε ανελλήνιστε, τι είναι τα ..."ειλατήρια";

Σχετική εικόνα

Κυριάκος Βελόπουλος, ένας ευρωβουλευτής με συστατική επιστολή από τον Ιησού

Κωνσταντίνος Αμπατζής  

Το success story ενός πολιτικού που απλά συνεχίζει από εκεί που σταμάτησαν άλλες πατριωτικές παρατάξεις.
Παρακολουθώντας τα όσα όμορφα συμβαίνουν στην υπέροχη χώρα μας τα τελευταία δέκα χρόνια της κρίσης, ένα πράγμα μπορώ πια να δηλώσω με σιγουριά: τίποτα δεν είναι ικανό να με σοκάρει. Επομένως, για τίποτα από όσα βλέπω τον κόσμο γύρω μου να πέφτει από τα σύννεφα δεν αισθάνομαι πραγματική έκπληξη.
Ούτε για το ποσοστό των νέων που ψηφίζει Χρυσή Αυγή, ούτε για τις ψήφους σε κάτι απίθανα μορφώματα τύπου Κρανιδιώτη και Μπαλτάκου, ούτε φυσικά για το ποσοστό που βάζει την Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου στην Ευρωβουλή. Απογοήτευση, ναι. Στεναχώρια ακόμα, σίγουρα. Σοκ, όχι, σε καμία περίπτωση, δεν κατέβηκα με αλεξίπτωτο στην Ελλάδα πριν από μερικές εβδομάδες.
Τουναντίον, όσο το εκλογικεύω, τόσο πιο αναμενόμενο μου μοιάζει το success story του τηλεπλασιέ που εξασφαλίζει κοινό και ψήφους πουλώντας φθηνό πατριωτισμό, θρησκεία, ψέματα και θαυματουργές κρέμες από το Άγιο Όρος.

Ο άνθρωπος ήξερε ακριβώς ποια κουμπιά συγκεκριμένης μερίδας ψηφοφόρων να πατήσει και το έκανε μαεστρικά

Μακεδονομάχος, ‘φίλος’ του Πούτιν και της Ρωσίας, καλός Χριστιανός, ήρθε να μαζέψει όσους έφυγαν απογοητευμένοι από τους Ανεξάρτητους Έλληνες, που ξεπούλησαν την πατρίδα στους κακούς Σκοπιανούς, μαζί με τον πρωθυπουργό, κερδίζοντας στην διαδικασία και μερικούς χρυσαυγίτες.
Μέσα από την τηλεοπτική του εκπομπή, ο Βελόπουλος έχτιζε σιγά-σιγά μια βάση ψηφοφόρων-πελατών που άκουγε αυτά ακριβώς που ήθελε, χωρίς να ενδιαφέρεται για το ποσοστό αλήθειας μέσα σε αυτά τα λεγόμενα. Ποτέ δεν θα αφήσουμε μια λεπτομέρεια να χαλάσει ένα ωραίο αφήγημα, και το αφήγημα της προδομένης Μακεδονίας μας ήταν αυτό ακριβώς που είχε ανάγκη να ακούσει ένα κομμάτι του λαού μετά τις Πρέσπες.
Η διαδρομή του Βελόπουλου, έχει από μόνη της ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Μέλος των χρυσών ακαδημιών του ΛΑ.Ο.Σ του Καρατζαφέρη, εκεί απ’ όπου ξεπήδησαν τρομερά πατριωτικά ταλέντα, όπως ο Άδωνις, ο Βορίδης και ο Πλεύρης, εκλέχθηκε βουλευτής και πήρε μεταγραφή στην Νέα Δημοκρατία, χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία. Πριν τον ΛΑ.Ο.Σ βέβαια, είχε προλάβει να φλερτάρει με τη Χρυσή Αυγή και σήμερα, ως πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης πια, χρησιμοποιεί όλες τις μοντέρνες τακτικές λάσπης για να περάσει τα μηνύματα που θέλει.

Αναπαράγει fake news, υιοθετεί ακραίες θέσεις όπως η επαναφορά της θανατικής ποινής, ξερνάει ρατσιστικό αντι-μεταναστευτικό μένος, πάντα με όπλο ψεύτικες ειδήσεις, τα βάζει με τον Σόρος και τους Εβραίους και μάντεψε: αυτό πιάνει.

Φυσικά και πιάνει. Πλέον, ο ‘δημοσιογράφος’ Βελόπουλος είναι ένας εκλεγμένος αντιπρόσωπος της χώρας στην Ευρωβουλή.
Στην πραγματικότητα, τίποτα απ’ όσα έκανε ο Βελόπουλος για να φτάσει μέχρι εδώ δεν είναι καινούριο και πρωτοεμφανιζόμενο. Πριν από αυτόν ήταν το ΛΑ.ΟΣ, μετά οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, τώρα ήρθε η σειρά της Ελληνικής Λύσης. Πατριωτικά, μισαλλόδοξα κόμματα, που απευθύνονται σε πολύ συγκεκριμένα αντανακλαστικά του κοινού, παρατάξεις στις παρυφές της ακροδεξιάς που αλλάζουν όνομα και αρχηγούς, όχι όμως πυρήνα και ουσία.
Ήρθε η ώρα, και πολύ άργησε, να σταματήσουμε να σοκαριζόμαστε για ένα φαινόμενο που απλά επαναλαμβάνεται με διαφορετική μορφή εδώ και πολλά χρόνια. Ο τρόπος που ψηφίζει ο Έλληνας, αλλά και ο τρόπος που ερμηνεύει το πολιτικό αποτέλεσμα, χωρίς ιδιαίτερη κριτική σκέψη, με απλουστεύσεις και λογική άσπρου-μαύρου, δείχνει ότι δεν ενδιαφερόμαστε ιδιαίτερα για την απόκτηση πολιτικής σκέψης, αλλά προτιμάμε τα εύκολα δίπολα και τα συνθήματα.
Τουλάχιστον στο ζήτημα του Βελόπουλου, ας πάψουμε να υποκρινόμαστε κι ας μην απορούμε. Πολύ σύντομα άλλωστε, ένας άλλος τηλεπωλητής με θητεία στο ΛΑ.Ο.Σ και πατριωτική ρητορική, θα κατέχει και πάλι κυβερνητικό πόστο.
Αποτέλεσμα εικόνας για Κυριάκος Βελόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

  ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ No Cap: 2 Υears of Light Ντοκιμαντέρ 2024 (ΕΓΧΡ.) Σκηνοθεσία: Ντένης Ηλιάδης Το No Cap ακολουθε...