Τετάρτη, Ιανουαρίου 20, 2016

Καταπληκτική, καταπληκτική
Ήσουν καταπληκτική, ήμουν αρκετά αξιολύπητος,
Ήμασταν καταπληκτικοί,
Καταπληκτική,
Ήσουν καταπληκτική,
Ήμουν αρκετά αξιολύπητος,
Ήμασταν υπέροχοι
Ε, το μωρό, ώπα : Δεσποινίς,
Δε θα σας κάνω καμάκι, υπόσχομαι, ορκίζομαι,
Είμαι εργένης, και απο χθές-γαμώ,
Δε μπορώ να κάνω παιδιά,
αλλά εντάξει, δεν είναι...
ε, ξαναγύρνα!
5 λεπτά μόνο, δε σε έβρισα είμαι ευγενικός, ευπρεπής,
Και λίγο αρκετά μεθυσμένος και για τους τύπους σαν κι εμένα
Έχετε κάτι άλλο να κάνετε, θα μπορούσατε να με δείτε χθες
Που ήμουν
Καταπληκτικός, καταπληκτικός
Ήσουν καταπληκτική, ήμουν αρκετά άθλιος,
Ήμασταν καταπληκτικοί,
Καταπληκτική,
Ήσουν καταπληκτική,
Ήμουν αρκετά άθλιος,
Ήμασταν υπέροχοι
Ε, κοιτάχτηκες, περνιέσαι για όμορφος
Επειδή παντρεύτηκες;!
Αλλά είναι απλά μια βέρα, φίλε, μην εμπλέκεσαι,
Θα σ΄αφήσει όπως κάνουν κάθε φορά,
Και η άλλη κοπέλα, της το είπες;
Εαν θές της λέω, έτσι θα ρυθμιστεί,
Και στο μικρό επίσης τελοσπάντων αν έχετε ένα,
Περίμενε 3 χρόνια , 7 χρόνια και εκεί θα δείτε
Εάν είναι
Καταπληκτικό, καταπληκτικό
Ήσουν καταπληκτική, ήμουν αρκετά αξιολύπητος,
Ήμασταν καταπληκτικοί,
Καταπληκτική,
Ήσουν καταπληκτική,
Ήμουν αρκετά αξιολύπητος,
Ήμασταν υπέροχοι
Ε, μικρή, ώπα, με συγχωρείς: μικρέ,
Ξέρεις στη ζωή δεν υπάρχει ούτε κακός ούτε καλός,
Εάν η μαμά είναι σπαστικιά, είναι επειδή φοβάται να γίνει γιαγιά,
Εάν ο μπαμπάς απατάει τη μαμά, είναι επειδή η μαμά γερνάει, γι'αυτό!
Γιατί είσαι κατακόκκινος; Εε, ξαναέλα, νεαρέ,
Και τί έχετε πάθει όλοι
Και με κοιτάτε σαν πίθηκο, εσείς;
Α, ναι, είστε Άγιοι εσείς,
Τσούρμο μακάκων!
Δώστε μου ένα μωρό πίθηκο, θα είναι
Καταπληκτικό, καταπληκτικό
Ήσουν καταπληκτική, ήμουν αρκετά αξιολύπητος,
Ήμασταν καταπληκτικοί,
Καταπληκτική,
Ήσουν καταπληκτική,
Ήμουν αρκετά αξιολύπητος,
Ήμασταν υπέροχοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Spotlight/ Όλα στο Φως (2015) : Ένα κύκλωμα παιδεραστίας και συγκάλυψης από την ίδια την Καθολική Εκκλησία έρχεται στο φως χάρη στην ερευνητική δημοσιογραφία

Πόλυ Λυκούργου flix.gr 4–5 λεπτά Βοστώνη, 2002. Τα μέλη της ομάδας ερευνητικών ρεπόρτερ της Boston Globe (που ονομάζεται «Spotlight») ακολου...