Σάββατο, Ιουνίου 21, 2014

Όταν οι ήρωες ζωντανεύουν για να διαφημίσουν ένα μουσείο

 
 "Οι ήρωές μας επέστρεψαν στο Μουσείο ZIJN !"

Ιδιοφυές  μάρκετινγκ για το μουσείο ZIJN  στο Άμστερνταμ! "Ζωντάνεψαν" μέσα σ΄ένα κατάμεστο εμπορικό κέντρο  τη "Νυχτερινή περίπολο", τον θρυλικό δηλαδή πίνακα του Ρέμπραντ και σημαντικότερο  έκθεμα των συλλογών του.  Το γεγονός έλαβε χώρα στις 13 Απριλίου του 2013 και αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα της καινούριας αντίληψης που έχουν οι υπεύθυνοι μεγάλων μουσειακών χώρων, προκειμένου να προσελκύσουν περισσσότερους επισκέπτες.
Στο πρώτο βίντεο που αναρτούμε βλέπουμε την ετοιμασία  του όλου εγχειρήματος και στο δεύτερο το διασκεδαστικό  αποτέλεσμά του.
Ελπίζουμε ότι και τα δικά μας μουσεία θα σκεφτούν ανάλογους τρόπους προβολείς τους, μπας και καταφέρουν να δελεάσουν κανέναν Έλληνα και τον καταφέρουν να τα επισκεφθεί. Γιατί, ως γνωστόν, ο Έλληνας δε γουστάρει καθόλου τέτοιους  "βαρετούς" χώρους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη

  Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη pelop.gr  Πελοπόννησος Newsroom ...