«Η κλεπτοκρατία εξηγεί τη δημοσκοπική αντοχή της κυβέρνησης»/ Στέλιος Κούλογλου στο ΟΡΕΝ ....
Κυριακή, Ιουνίου 15, 2014
Πολυνομία = πολυκλεψία
Διάβασα κάπου ότι Ιταλία και η Ελλάδα είναι οι χώρες
με τους περισσότερους νόμους στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η είδηση αυτή μου έφερε αυθόρμητα στο μυαλό τη ρήση του Λάο Τσε: Όσο πιο πολλοί οι νόμοι , τόσο πιο πολλοί οι κλέφτες!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου