«Η κλεπτοκρατία εξηγεί τη δημοσκοπική αντοχή της κυβέρνησης»/ Στέλιος Κούλογλου στο ΟΡΕΝ ....
Πέμπτη, Αυγούστου 12, 2010
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ...
«Έτσι θα αναστήσουμε την Ελλάδα!», δηλώνει όπου βρεθεί και όπου σταθεί ο Αντώνης Σαμαράς, παρουσιάζοντας το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας για την "έξοδο της χώρας από το Μνημόνιο".
Αυτοί που ρούφηξαν σαν τα βαμπίρ όλο το αίμα απ΄τη χώρα,
νέα πνοή , λένε, θα της δώσουν , με νέα τρικ και κόλπα τώρα. Οι δολοφόνοι της διακηρύσσουν πως θα τη βγάλουν απ΄το χώμα κι αφού τη νεκραναστήσουν, θα την ξανακάνουν όρθιο πτώμα!
« Αυτός, παιδάκι μου, είναι ικανός να πάει σε κηδεία και να πει στους τεθλιμμένους συγγενείς: "Και του χρόνου!" »
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου