Ο πίνακας του Franz von Stuck (1906) έχει ως θέμα
μία χορεύτρια που επιδίδεται με αισθησιακή χάρη
στην τέχνη της εκδύσεως ή αλλιώς striptease .
Στην εποχή του πίνακες σαν κι αυτόν θεωρούνταν σκανδαλιστικοί
για τη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων, που ήταν
γαλουχημένοι με τις αυστηρές αρχές του πουριτανισμού
και πίστευαν ότι η επίδειξη της ανθρώπινης σάρκας
ήταν το μέγιστο των αμαρτημάτων.
Σήμερα η κυριαρχία του γυμνού στη ζωή μας είναι απόλυτη,
σε τέτοιο μάλιστα σημείο , ώστε να θεωρείται σκανδαλιστική
η επίδειξη του...ημίγυμνου σώματος.
Η επανάσταση της δημόσιας επίδειξης του γυμνού σώματος
ξεκίνησε σαν σήμερα από το Παρίσι, όταν σε κάποιο καμπαρέ μία
στρουμπουλή χορευτριούλα τόλμησε να αποβάλει
μπροστά στους παραληρούντες μυστακοφόρους θαμώνες
ένα-ένα τα ρούχα της και να μείνει όπως τη γέννησε η μάνα της.
Ήταν να μη γίνει το κακό. Απ' τη στιγμή όμως που έγινε,
πού να το σταματήσουν; Καθότι ήταν ερεθιστικό το άτιμο...
μία χορεύτρια που επιδίδεται με αισθησιακή χάρη
στην τέχνη της εκδύσεως ή αλλιώς striptease .
Στην εποχή του πίνακες σαν κι αυτόν θεωρούνταν σκανδαλιστικοί
για τη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων, που ήταν
γαλουχημένοι με τις αυστηρές αρχές του πουριτανισμού
και πίστευαν ότι η επίδειξη της ανθρώπινης σάρκας
ήταν το μέγιστο των αμαρτημάτων.
Σήμερα η κυριαρχία του γυμνού στη ζωή μας είναι απόλυτη,
σε τέτοιο μάλιστα σημείο , ώστε να θεωρείται σκανδαλιστική
η επίδειξη του...ημίγυμνου σώματος.
Η επανάσταση της δημόσιας επίδειξης του γυμνού σώματος
ξεκίνησε σαν σήμερα από το Παρίσι, όταν σε κάποιο καμπαρέ μία
στρουμπουλή χορευτριούλα τόλμησε να αποβάλει
μπροστά στους παραληρούντες μυστακοφόρους θαμώνες
ένα-ένα τα ρούχα της και να μείνει όπως τη γέννησε η μάνα της.
Ήταν να μη γίνει το κακό. Απ' τη στιγμή όμως που έγινε,
πού να το σταματήσουν; Καθότι ήταν ερεθιστικό το άτιμο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου