«Η κλεπτοκρατία εξηγεί τη δημοσκοπική αντοχή της κυβέρνησης»/ Στέλιος Κούλογλου στο ΟΡΕΝ ....
Τι, ήρθε η ώρα? Φεύγεις για μπανάκια? Καλά να περάσεις gerontako!!!
Και μια βουτιά για μένα.Καλά να περάσεις.
Δημοσίευση σχολίου
2 σχόλια:
Τι, ήρθε η ώρα? Φεύγεις για μπανάκια? Καλά να περάσεις gerontako!!!
Και μια βουτιά για μένα.
Καλά να περάσεις.
Δημοσίευση σχολίου