Τρίτη, Ιουλίου 17, 2007

Ελεύθερη πρόσβαση τώρα!



Ελεύθερη πρόσβαση τώρα!

του Τριαντάφυλλου Μηταφίδη, εκπαιδευτικού.

Ιούνιος 1993: Οι καθηγητές της επιτροπής εξετάσεων σε ιδιωτικό ΤΕΛ της Θεσσαλονίκης καταγγέλλουν στις ΕΛΜΕ-Θ την πλαστογράφηση της βαθμολογίας των απολυτηρίων εξετάσεων παρά τις αφόρητες πιέσεις και τις απόπειρες των ιδιοκτητών να εξαγοράσουν τη σιωπή τους

Υπουργός Παιδείας Σουφλιάς: «Άκαιρη η καταγγελία. Αδικαιολόγητος ο θόρυβος των ΕΛΜΕΘ εν μέσω των Εισαγωγικών Εξετάσεων».

Ιούλιος 2007: Δύο βαθμολογήτριες του μαθήματος των Αγγλικών προασπίζοντας το κύρος της Δημόσιας Εκπαίδευσης, το λειτούργημά τους και το δικαίωμα των ίσων ευκαιριών, αρνούνται να βάλουν την αξιοπρέπειά τους στην «κλίνη του Προκρούστη» και καταγγέλλουν στις ΕΛΜΕΘ τη νόθευση των εξετάσεων στο Βαθμολογικό Κέντρο της Πυλαίας.

Υπουργός Παιδείας Γιαννάκου: «Δεν υπάρχουν πολιτικές ευθύνες. Πρόκειται περί ανθρώπινου λάθους».

Όπως π.χ. με τους πυροσβέστες που κάηκαν από έλλειψη μέσων προστασίας, με τα τρένα που συγκρούστηκαν από έλλειψη ηλεκτρονικής σήμανσης, με τους αρρώστους που πεθαίνουν, επειδή δεν υπάρχουν κρεβάτια στην Εντατική ή δε λειτουργούν τα διαγνωστικά μηχανήματα.

Έτσι δικαιολογούν τις ολέθριες κοινωνικές συνέπειες της αγοραίας πολιτικής τους. Δεν φταίει ο Μινώταυρος, ο Μολόχ των Εξετάσεων, που τον ταΐζουν κάθε χρόνο με τους εφήβους και τα βαλάντια των βιοπαλαιστών, αλλά η «ασύγγνωστη επιπολαιότητα, η αφέλεια» της προέδρου του Βαθμολογικού Κέντρου. «Παρερμήνευσε», λένε, τα non papers του ΥΠΕΠΘ - που είναι εξ ορισμού «αθώο του αίματος» κατά το παραγγελθέν πόρισμα της ΕΔΕ.

Τι αξία έχουν, λοιπόν, οι καταγγελίες των βαθμολογητριών-«φυσικών αυτουργών» και των τεσσάρων από τους πέντε προέδρους των ΕΛΜΕΘ μπροστά στην κατοχή και νομή των λαφύρων της εξουσίας;

Τα συνδικαλιστικά όργανα των εκπαιδευτικών όπως αρνήθηκαν να παίξουν το ρόλο του Πουαρό και να ενταχθούν στο χορό της αντιπολιτευτικής σκανδαλολογίας, δεν μπορούν πια να συντηρούν το μύθο του «αδιάβλητου» των Εισαγωγικών Εξετάσεων – που κάθε άλλο παρά «διαπιστωτικές» είναι, όπως ισχυρίζεται η κα. Γιαννάκου.

Πρόκειται για διαγωνισμούς – «διαγκωνισμούς» κατά τον ανεπανάληπτο χαρακτηρισμό του Παπανούτσου-με κλειστό αριθμό εισακτέων.

Γι’ αυτό πρέπει να διεκδικήσουμε, όπως αποφάσισε το πρόσφατο 13ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ:

• Ελεύθερη πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με βάση το απολυτήριο που θα αποκτάται με ενδοσχολικές εξετάσεις. Στο μεταβατικό χρονικό διάστημα η πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση να γίνεται μετά την αποφοίτηση από το Λύκειο, με πανελλαδικές εξετάσεις, σε περιορισμένο αριθμό μαθημάτων και με την ευθύνη της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

• Συνεχή διεύρυνση της πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, με τελικό στόχο την κατάργηση του κλειστού αριθμού εισακτέων, με την αντίστοιχη γενναία χρηματοδότηση των υποδομών και ιδρυμάτων της.

ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ,
«ΕΠΩΝΥΜΩΣ»,
Δευτέρα 16/7/07

2 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Ούτε παρά θίν' αλός δεν ησυχάζεις...

Sting είπε...

Πώς να ησυχάσεις με τόσους διαόλους γύρω σου!

Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη

  Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη pelop.gr  Πελοπόννησος Newsroom ...