Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 22, 2023

Rammstein - Deutschland (Official Video)

Deutsch     Ελληνικά
       
Du (Du hast x4)     Εσύ (Εσύ έχεις x4)
Hast viel geweint (Geweint x4)     Έχεις πολύ κλάψει (Κλάψει x4)
Im Geist getrennt (Getrennt x4)     Στο πνεύμα διαχωριστεί (Διαχωριστεί x4)
Im Herz vereint (Vereint x4)     Στην καρδιά ενωθεί (Ενωθεί x4)
Wir (Wir sind x4)     Εμείς (Εμείς είμαστε x4)
Sind schon sehr lang zusammen (Ihr seid x4)     Είμαστε ήδη πολύ καιρό μαζί (Εσείς είστε x4)
Dein Atem kalt (So kalt x4)     Η άνασά σου κρύα (Τόσο κρύα x4)
Das Herz in Flammen (So heiß x4)     Η καρδιά στις φλόγες (Τόσο καυτή x4)
Du (Du kannst x4)     Εσύ (Εσύ μπορείς x4)
Ich (Ich weiß x4)     Εγώ (Εγώ ξέρω x4)
Wir (Wir sind x4)     Εμείς (Εμείς είμαστε x4)
Ihr (Ihr bleibt x4)     Εσείς (Εσείς μένετε x4)
       
[Refrain 1]     [Επωδός 1]
Deutschland!     Γερμανία!
Mein Herz in Flammen     Η καρδιά μου στις φλόγες
Will dich lieben und verdammen     Θέλω να σ’αγαπήσω και να σε καταραστώ
Deutschland!     Γερμανία!
Dein Atem kalt     Η άνασά σου κρύα
So jung, und doch so alt     Τόσο νέα, κι όμως τόσο παλιά
Deutschland!     Γερμανία!
       
Ich (Du hast x4)     Εγώ (Εσύ έχεις x4)
Ich will dich nie verlassen (Ich weiß x4)     Εγώ δε θέλω ποτέ να σ’αφήσω (Εγώ ξέρω x4)
Man kann dich lieben (Du liebst x4)     Κάποιος μπορεί να σ’αγαπά (Εσύ αγαπάς x4)
Und will dich hassen (Du hasst x4)     Και να θέλει να σε μισεί (Εσύ μισείς x4)
Überheblich, überlegen     Αλαζονική, υπερέχουσα
Übernehmen, übergeben     Αναλαμβάνεις, παραδίδεις
Überraschen, überfallen     Εκπλήσσεις, επιδράμεις
Deutschland, Deutschland über allen     Γερμανία, Γερμανία υπέρ πάντων
       
[Refrain 1]     [Επωδός 1]
       
[Refrain 2]     [Επωδός 2]
Deine Liebe     Η αγάπη σου
Ist Fluch und Segen     Είναι κατάρα κι ευλογία
Deutschland!     Γερμανία!
Meine Liebe     Την αγάπη μου
Kann ich dir nicht geben     Δεν μπορώ να σου δώσω
Deutschland!     Γερμανία!
       
Deutschland!     Γερμανία!
       
Du     Εσύ
Ich     Εγώ
Wir     Εμείς
Ihr     Εσείς
(Du) Übermächtig, überflüssig     (Εσύ) Πανίσχυρη, υπερφίαλη
(Ich) Übermenschen, überdrüssig     (Εγώ) Υπεράνθρωπη, αποκαμωμένη
(Wir) Wer hoch steigt, der wird tief fallen     (Εμείς) Όποιος ανεβαίνει ψηλά, θα πέσει χαμηλά
(Ihr) Deutschland, Deutschland über allen     (Εσείς) Γερμανία, Γερμανία υπέρ πάντων
       
[Refrain 1]     [Επωδός 1]
[Refrain 2]     [Επωδός 2]

Translation: Antonios Tsolis

alamot.github.io

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Βρε, καλώς τηνε , για μια ακόμα φορά, την κυρία από την Αφρική!

  Αφρικανική σκόνη / Συστάσεις από το υπουργείο Υγείας - Πώς θα προφυλαχτούμε Αυγή Newsroom ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI ...