Τρίτη, Σεπτεμβρίου 19, 2017

 Arca di Noè

Questa è una storia
da raccontare
Può andare bene, può andare male

Ma non si qual è il finale.
Bisogna andare, comunque andare
a camminare
sulla terrazza con vista mondo
dove ogni alba è anche un tramonto.

Il mondo è un' Arca di Noè
che va perduta alla deriva.
Ma se sei qui con me
il mondo non c'è
c'è solo pioggia estiva.

Perso dentro te
come nel mare una sardina.
Vago nell'eternità
e sto qua giù, dentro una stradina

Si va si va, ma dove si va
Chissà chissà, paura non ho
e questa vita mia
è tutto quel che ho.
Più breve lei sarà
e più forte canterò.

Questa è una storia
da raccordare
t'ho vista urlare piccola vita
Poi ritornare con una vita
Lasciare al mondo un nuovo nome
Una vendetta, una speranza
O forse solo un po' d'amore
E il curbarante del motore
dell'astronave

Il mondo è un' Arca di Noè
che va perduta alla deriva.
Ma se sei qui con me
il mondo non c'è
c'è una galassia estiva.

Si va si va, ma dove si va
Chissà chissà, paura non ho
e questa vita mia
è tutto quel che ho.
Più breve lei sarà
e più forte canterò.

________________________
Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΝΩΕ

Αυτή είναι μια ιστορία για να τη διηγηθώ.
Μπορεί να πάει καλά, θα μπορούσε να πάει και άσχημα,
αλλά δεν ξέρουμε πώς θα τελειώσει.
Πρέπει να πάμε, να πάμε έτσι κι αλλιώς
να περπατήσoυμε
στη βεράντα με θέα στον κόσμο,
όπου κάθε αυγή είναι επίσης ένα ηλιοβασίλεμα.
Ο κόσμος είναι η Κιβωτός του Νώε
που  παρασύρεται και χάνεται.
Αλλά αν είσαι εδώ μαζί μου,
δεν υπάρχει κόσμος,
υπάρχει μόνο η καλοκαιρινή βροχή.
Χαμένος μέσα σου
σαν σαρδέλα στη θάλασσα
αόριστα στην αιωνιότητα
κι εγώ είμαι εδώ κάτω, σε ένα σοκάκι,
προχωρούμε , προχωρούμε , μα πού πηγαίνουμε;
Ποιος ξέρει , ποιος ξέρει, μα φόβο δεν έχω,
αυτή είναι η ζωή μου
είναι όλα όσα έχω.
Όσο πιο σύντομη είναι,
τόσο πιο δυνατά θα τραγουδώ

Αυτή είναι μια ιστορία
για να ειπωθεί
Σε είδα να ουρλιάζεις, μικρή ζωή,
μετά να επιστρέφεις με μία ζωή
να αφήνεις ένα νέο όνομα στον κόσμο,
μία εκδίκηση, μία ελπίδα ,
ω ίσως μόνο ένα κομμάτι αγάπης
και το γέμισμα της μηχανής
του διαστημοπλοίου

Ο κόσμος είναι η Κιβωτός του Νώε
που  παρασύρεται και χάνεται.
Αλλά αν είσαι εδώ μαζί μου,
δεν υπάρχει κόσμος
υπάρχει ένα γαλαξιακό καλοκαίρι.
Προχωρούμε , προχωρούμε , αλλά πού πάμε;
Ποιος ξέρει , ποιος ξέρει, φόβο δεν έχω,
αυτή είναι η ζωή μου,
είναι όλα όσα έχω.
Όσο πιο σύντομη είναι,
τόσο πιο δυνατά θα τραγουδώ

Μετάφραση: Gerontakos


Δεν υπάρχουν σχόλια: