Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 27, 2017

Χιούμορ εστί

Σπύρος Γραμμένος

 Λιπαρά 


 Θέλω μαζί σου να γεράσω
Θέλω να σου κρατάω το χέρι
Και να σου δείχνω ένα αστέρι
 Στου ουρανού την αγκαλιά

 Θέλω μαζί σου να γεράσω
Και να σε πάω σε ξένα μέρη
Θέλω να είμαστε δυο γέροι
 Ερωτευμένοι σαν παιδιά

 Θέλω μαζί σου να γεράσω
Τη σύνταξή μου να χαλάσω
 Μαζί με αυτή που με αγαπάει
Και μου κρατάει συντροφιά

 Όμως εγώ για να γεράσω
 Τα πάντα πρέπει να ξεχάσω
 Να σταματήσω τα ξενύχτια
 Να σταματήσω τα ποτά

 Πρέπει να κόψω το τσιγάρο
 Και στο φαΐ μου να φρενάρω
 Πρέπει να κόψω το αλάτι
 Να κόψω τα τηγανιτά

Πρέπει ν’ αρχίσω να αθλούμαι
Πρέπει να κόψω τις πατάτες
 Να τρώω σκέτες τις σαλάτες
 Και να μην τρώω παγωτά

Οπότε λέω αφού σε βρήκα
 Και χρεοκόπησε και το Ικα
 Κι αφού θα κόψουν τις συντάξεις
 Ας τα ξεχάσουμε όλα αυτά

 Απόψε φίλα με στα ματιά
 Και πιες να γίνουμε κομμάτια
 Πάμε να φάμε μια κρέπα
 Και πάμε σπίτι μου μετά

 Κι όπως θα είμαστε πιωμένοι
 Χαρούμενοι και φαγωμένοι
Να κάνουμε έρωτα όλη νύχτα
 Όπως την πρώτη μας φορά

 Κι όταν μας βρουν παγωμένους
 Χαρούμενους μα πεθαμένους
Να γράψουν οι εφημερίδες
 Πως αυτοί ζήσανε καλά
 Έφαγαν τόσα λιπαρά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

  Μα γίνονται καταλήψεις και στο Columbia; Γιάννης Αλμπάνης NEWS 24/7 Κοίτα να δεις τι γίνεται στην Αμε...