Audrey L. Flack (Αμερική) : "Crayola"
ή ,
σύμφωνα με ένα κοινωνιολογικής χροιάς συμβολισμό:
" Απλώστε όλα τα χρώματα στον καμβά της κοινωνίας"
ή ,
σύμφωνα με ένα κοινωνιολογικής χροιάς συμβολισμό:
" Απλώστε όλα τα χρώματα στον καμβά της κοινωνίας"
Κοινωνία
Ελλάδα
Διαμάχη για τη μουσουλμάνα σημαιοφόρο
Ελλάδα
Διαμάχη για τη μουσουλμάνα σημαιοφόρο
Kόντρα μεταξύ γονέων και δασκάλων προκάλεσε στη Ρόδο η επιλογή μιας μουσουλμάνας μαθήτριας δημοτικού σχολείου να παρελάσει ως σημαιοφόρος στην εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου. Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο (15.10.2008), μερίδα γονέων κατήγγειλε ανώνυμα σε τοπική εφημερίδα («Πρόοδος») ότι η διεύθυνση του 17ου Δημοτικού Σχολείου μεθόδευσε την κλήρωση (μεταξύ αριστούχων μαθητών) για την ανάδειξη σημαιοφόρου, με αποτέλεσμα «την ελληνική σημαία να κρατάει μια μουσουλμάνα».
«Είναι ντροπή να λέγονται αυτά. Η κλήρωση έγινε με όλες τις διαδικασίες που προβλέπει ο νόμος, παρουσία δασκάλων, μαθητών και εμού. Μάλιστα, τους κλήρους τράβηξε ένα παιδάκι του νηπιαγωγείου» λέει στον «ΕΤ» η διευθύντρια του σχολείου, κ. Πάτρα Καραπλή. Το κορίτσι που κληρώθηκε είναι 12 ετών και ιδιαίτερα αγαπητό στη μαθητική κοινότητα. Ως άριστη μαθήτρια και εξαιρετικό παιδί την περιγράφουν οι δάσκαλοί της. «Κι όμως, αυτό το παιδί, το πλήγωσαν αναίτια» ισχυρίζεται κ. Καραπλή. Στο 17ο Δημοτικό Σχολείο φοιτούν 105 μαθητές, εκ των οποίων οι 6 είναι Ελληνες πολίτες, μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα. Η συνύπαρξη με τους χριστιανούς συμμαθητές τους είναι, όπως λένε οι δάσκαλοι του σχολείου, αρμονική και ποτέ στο παρελθόν δεν έχει δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του συλλόγου δασκάλων, κ. Κώστα Μουτσάκη, ο νόμος ορίζει ότι στην ανάδειξη σημαιοφόρου δεν έχει σημασία το χρώμα, το φύλο και το θρήσκευμα. «Είναι ζήτημα ισονομίας και δεν πρέπει να δημιουργείται θέμα» ανέφερε χαρακτηριστικά. Από την πλευρά τους, οι 14 δάσκαλοι του 17ου Δημοτικού τονίζουν ότι «το σχολείο δεν μπορεί να είναι χώρος διαφοροποίησης, διαχωρισμού και διακρίσεων, ενώ το θρήσκευμα αποτελεί ατομική και ιδιωτική υπόθεση τους καθενός. Είναι αδιανόητο να έχουμε δύο κατηγορίες μαθητών στα σχολεία και αν κάποιοι έχουν μια ρατσιστική αντίληψη των πραγμάτων, θα καταδικαστούν στη συνείδηση των λογικά σκεπτόμενων πολιτών».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου