Δευτέρα, Ιουνίου 23, 2008

Αμαρτίαι κυβερνώντων ...εκπαιδευτικούς παιδεύουσι...


Αμαρτίαι κυβερνώντων ...
εκπαιδευτικούς παιδεύουσι...
του Τριαντάφυλλου Μηταφίδη,
προέδρου της Γ΄ ΕΛΜΕ-Θ


Απέρριψαν τα δύο ΠΥΣΔΕ Ν. Θεσσαλονίκης το αίτημα των ΟΛΜΕ – ΕΛΜΕΘ καθώς και των συνηγόρων υπεράσπισης να ανασταλεί για ένα έτος η εκδίκαση της πειθαρχικής δίωξης εις βάρος οκτώ βαθμολογητριών του μαθήματος των Αγγλικών στις περυσινές Εισαγωγικές Εξετάσεις για «νόθευση δημοσίων εγγράφων κατά συρροή», ή τουλάχιστον μέχρι να αποφανθούν τα ποινικά δικαστήρια - «δεδομένου ότι υπάρχει ταυτότητα αντικειμένου στην ποινική και στην πειθαρχική δίκη». Έτσι τα δύο Πειθαρχικά Συμβούλια προχωρούν στις 30 Ιουνίου και στις 7 Ιουλίου στην εκδίκαση της υπόθεσης που συντάραξε το πανελλήνιο.
Στο πρόσωπο των παραπεμπόμενων συναδελφισσών ένας ολόκληρος κλάδος εκτίθεται σε αδικαιολόγητο κοινωνικό στιγματισμό. Οι πειθαρχικές δίκες αναπόφευκτα θα ανακαλέσουν τις οδυνηρές μνήμες των περσινών εξετάσεων και θα στρέψουν την κοινή γνώμη εναντίον εκείνων των εκπαιδευτικών που βαρύνονται με ένα ελάχιστο μερίδιο ευθύνης, καθώς υπέκυψαν σε παράνομες εντολές, ενώ παραμένουν στο απυρόβλητο όσοι/όσες έχουν τις πραγματικές ευθύνες.
Έτσι έχουμε την κραυγαλέα αδικία οι δύο καθηγήτριες που κατήγγειλαν στις εκπαιδευτικές αρχές και στις ΕΛΜΕ-Θ την αλλοίωση των βαθμών στα αναβαθμολογημένα γραπτά των Αγγλικών αλλά και οι υπόλοιπες έξι που παραπλανήθηκαν και άλλαξαν τη βαθμολογία τους, να αντιμετωπίζονται κατά τον ίδιο τρόπο με την πρόεδρο του Βαθμολογικού Κέντρου που έδωσε την εντολή να παρανομήσουν, «παρερμηνεύοντας – κατά την κυβέρνηση - τις πάγιες οδηγίες του ΥΠΕΠΘ για την επιμελή διόρθωση των γραπτών»!
Το κατηγορητήριο παραβλέπει ότι ο αντιδημοκρατικός Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας, με τις αλληλοαναιρούμενες διατάξεις του άρθρου 25, από τη μια επιβάλλει στον Δ.Υ. «να υπακούει στις διαταγές των προϊσταμένων του» και από την άλλη «να μην εκτελεί διαταγή που είναι προδήλως αντισυνταγματική ή παράνομη». Αμφισβητώντας ότι υπήρχε κυβερνητική εντολή, το κατηγορητήριο απαλλάσσει το ΥΠΕΠΘ από κάθε πολιτική ευθύνη. Αφήνει επίσης στο «απυρόβλητο» τους Επόπτες και Αναβαθμολογητές των γραπτών των Αγγλικών, που λειτούργησαν ως «ιμάντες μεταβίβασης» των παράνομων εντολών της προϊσταμένης τους.
Η εκπαιδευτική οικογένεια καλεί τα Πειθαρχικά Συμβούλια να απαλλάξουν τις συναδέλφισσες από τις αποδιδόμενες κατηγορίες, γιατί πληρώνουν τα «σπασμένα» της κυβερνητικής πολιτικής.
Παράλληλα, εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές πρέπει να πάψουμε να τρέφουμε το «Μινώταυρο των εξετάσεων» και να διεκδικήσουμε την καθιέρωση της ελεύθερης πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ, «Επωνύμως», 23-6-08

Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ ΜΑΣ

Απίστευτο κι όμως αληθινό!
Το να τσουβαλιάζεις συλλήβδην τις εμπλεκό
μενες εκπαιδευτικούς
και να τις προσαγάγεις στο Πειθαρχικό Όργανο με την κοινή κατηγορία
της "νόθευσης δημοσίων εγγράφων"
πρέπει να καταχωριστεί στο
Βιβλίο Γκίνες.
Διότι όντως είναι παγκόσμια πρωτοτυ
πία το να βάζεις στην ίδια μοίρα
τις έξι που αρχικά συμμορφώθηκαν προς τας προφορικάς διαταγάς
με τις δύο που από την πρώτη στιγμή αρνήθηκαν να υπακούσουν.
Επειδή όμως εδώ είναι Μπαλκάνια και δεν είναι παίξε -γέλασε,
όλα μπορούν να συμβούν.
Με αυτά και με τούτα καταφέραμε να απαξιώσουμε τους θεσμούς
και να κλονίσουμε την κοινή περί δικαίου αντίληψη που προσδοκούν
οι υπάλληλοι να διαπνέει το φρόνημα των προϊσταμένων τους .

Σε τι να πιστέψουν πια; Ποια ελπίδα μπορεί να υπάρχει

για τον Δημόσιο Υπάλληλο που κάνει σωστά τη δουλειά του
και αρνείται να παρανομήσει;
Απορώ κι εξίσταμαι:
γιατί να είναι περισσότερο ευσυνείδητος ο προϊστάμενος,
που τύλιξε στην ίδια κόλλα τις δύο

εξ αρχής μη παρανομήσασες συναδέλφους του;
Τον ερωτώ ευθέως : αν αντιμετώπιζε το

ίδιο δίλημμα εν τη ασκήσει του καθήκοντός του, τι θα έπραττε;
Θα παρανομούσε ή όχι;

Είμαι βέβαιος πως ούτε καν θα διανοούνταν να επιλέξει το πρώτο.
Πώς θα του φαινόταν , λοιπόν, αυτού του "ευσυνείδητου"
κυρίου αν , μετά την άρνησή του
να παρανομήσει, ερχόταν ο

Περιφερειάρχης του και του έλεγε "είσαι ένοχος
όχι επειδή δε συναίνεσες στη νόθευση δημόσιων εγγράφων
αλλά επειδή κατάγγειλες την παρανομία";
Θα του την έδινε και θα έπαιρνε τα βουνά
ή όχι;

Δεν υπάρχουν σχόλια: