Σάββατο, Ιουνίου 28, 2008

Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΔΕ ΜΙΖΕΡΙΑΖΕΙ


Ελλάδα

Νέα διάκριση για τους καθηγητές Ζερεφό και Μπάη

Μετά το βραβείο Νόμπελ, οι καθηγητές Χρήστος Ζερεφός και Χρήστος Μπάης πρόκειται να τύχουν άλλης μιας διάκρισης από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης αυτή τη φορά, όπου, όπως αναφέρει η Ελευθεροτυπία (26.06.2008), ξεκινά ο νέος θεσμός των Αριστείων Ερευνας και Καινοτομίας, με στόχο την ανάδειξη των επιδόσεων, των ταλέντων και των επιτυχιών του ελληνικού πανεπιστημίου.
Τιμητική διάκριση για τη συμμετοχή σε διεθνή ανταγωνιστικά προγράμματα θα λάβουν οι καθηγητές Ζήσης Σαμαράς, Νίκος Κομνηνός και Νίκος Μουσιόπουλος. Επαινο για την προσφορά του στη διεθνή αναγνώριση του ΑΠΘ θα πάρει ο καθηγητής Γιάννης Σειραδάκης, ενώ βραβείο δημοσίευσης στο περιοδικό «Nature» ο καθηγητής Βασίλειος Παπαναστάσης.
Το βραβείο καινοτομίας πάει στους επίκουρους καθηγητές Γρηγόρη Κολτσάκη, Λεόντιο Χατζηλεοντιάδη και Νίκο Μιχαηλίδη, ενώ τα βραβεία αριστείας στον τομέα της υγείας, στους συναδέλφους τους Γιώργο Θεοδωρίδη, Ευαγγελία Κουιδή και στον λέκτορα Στράτο Κολυμπιανάκη.
e-paideia.net

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΑΣ
(στην κυρία Ρωρερκάρ,
που επαίνεσε τα ποιήματά μου)

Μη μου παινεύετε την ποίησή μου.
Το μάτι παίνεσε ποτέ του δάκρυ;
Κύμα εξύμνησε θάλασσας μάκρη
και τη λευκότητα τ’ άνθος του κρίνου;

Πότε ορχήστρα ύμνησε όργανά της;
Ή μήπως είδατε μες στη ζωή σας
να πλέκει εγκώμιο το ψητό της κνίσας
ή απ’ τον Αίολο να παινιέται ο μπάτης;

Το χέρι μου η ψυχή μου αν προστάζει
και ποιημάτων γράφει αυτό σωρεία,
μα την ψυχή μου την εξουσιάζει
η Χάρη κι η Αγνότη σας, κυρία.

Κυρία, αν ό,τι γράφω σας αρέσει
εσάς ο εαυτός σας ας παινέσει.

Γιώργης Χολιαστός

ΚΩΣΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΑΗΔΙΑ...

    Οργή από την εμφάνιση Καραμανλή στη Βουλή (topontiki.gr)