Κυριακή, Ιουνίου 08, 2025

Sid Meier's Civilization Symphony | FLASIC/Συμφωνία με τη μουσική των πολιτισμών που περιέχεται στο συναρπαστικό παιχνίδι του Σίντ Μάιερ «Πολιτισμός 6»

 

Σιντ Μάιερ(1954)



Ο πολιτισμός του Sid Meier: ένα ταξίδι στην ιστορία και τη στρατηγική

Από τη δημιουργία του το 1991, το  franchise Sid Meier’s Civilization έχει επαναπροσδιορίσει το είδος των παιχνιδιών στρατηγικής, γοητεύοντας τους παίκτες με την ιστορική του ακρίβεια, το βαθύ gameplay και τους εθιστικούς μηχανισμούς “one more turn”. Με κάθε νέα δόση, η σειρά εξελίσσεται και επεκτείνεται, ωθώντας τα όρια του τι είναι δυνατό σε ένα παιχνίδι στρατηγικής. Σε αυτήν την εξαντλητική ανασκόπηση, εμβαθύνουμε στην πλούσια ιστορία, την εξέλιξη και τη μακροχρόνια επιτυχία του franchise Civilization, ενώ παράλληλα γιορτάζουμε την ελκυστικότητα και την επιτυχία των turn-based παιχνιδιών στρατηγικής.

Σήμερα, το franchise Civilization είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα και μακροχρόνια στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών, με εκατομμύρια αντίτυπα που πωλούνται σε όλο τον κόσμο και με μια βάση θαυμαστών που εκτείνεται σε γενιές. Από το ταπεινό ξεκίνημά του στις αρχές της δεκαετίας του 1990 μέχρι την ιδιότητά του ως παγκόσμιο φαινόμενο, το Civilization έχει αφήσει ένα ανεξίτηλο σημάδι στο τοπίο του gaming, εμπνέοντας αμέτρητους παίκτες να ξεκινήσουν επικά ταξίδια μέσα στο χρόνο και τον πολιτισμό.

Οι απαρχές του Πολιτισμού:

Οι απαρχές του franchise Civilization χρονολογούνται από τις αρχές της δεκαετίας του 1990, όταν ο θρυλικός σχεδιαστής παιχνιδιών Sid Meier και ο συνάδελφός του, Bruce Shelley, προσπάθησαν να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι που επέτρεψε στους παίκτες να κατασκευάσουν και να καθοδηγήσουν έναν πολιτισμό από τις αρχές του μέχρι τη σύγχρονη εποχή. Εμπνευσμένοι από επιτραπέζια παιχνίδια όπως το Risk και την έννοια των «παιχνιδιών θεού» που ήταν δημοφιλή εκείνη την εποχή,  οι Meier και Shelley ξεκίνησαν να αναπτύξουν ένα παιχνίδι που θα συνδύαζε στρατηγική, εξερεύνηση και διπλωματία με δυναμικό και ελκυστικό τρόπο.

Το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους ήταν ο πολιτισμός του Sid Meier, που δημοσιεύθηκε το 1991 από την MicroProse. Το παιχνίδι ανέθεσε στους παίκτες να ιδρύσουν έναν πολιτισμό το 4000 π.Χ. και να τον καθοδηγήσουν μέσα στους αιώνες για να επιτύχουν παγκόσμια κυριαρχία. Οι παίκτες θα μπορούσαν να εξερευνήσουν τον κόσμο, να χτίσουν πόλεις, να ερευνήσουν τεχνολογίες, να συμμετάσχουν σε διπλωματία με άλλους πολιτισμούς και να διεξάγουν πολέμους εναντίον αντίπαλων φατριών. Η ανοιχτή φύση του παιχνιδιού και η έμφαση στην επιλογή των παικτών το ξεχωρίζουν από άλλα παιχνίδια στρατηγικής της εποχής, προσφέροντας ένα άνευ προηγουμένου επίπεδο βάθους και πολυπλοκότητας.[................................]ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ

Ο πολιτισμός του Sid Meier: ένα ταξίδι στην ιστορία και τη στρατηγική ...


Conductor & Director Sol Chin
FLASIC Game Symphony Orchestra & Choir
Orchestrated by Hyunjung Byun, Hyunmin Michael Kang, Sangjun Lee, Jieun Ok, Da Eun Park, Doa Pyeon

Live at the National Theater of Korea
August 27, 2023


지난 8월, 국내 최초로 "문명 VI"의 OST를 120여 명의 오케스트라와 콰이어의 연주로 선보였던 [시드 마이어의 문명 심포니] 공연 실황 영상을 드디어 공개합니다! 국립극장을 뜨거운 박수와 환호로 가득 채워 주신 관객 여러분께 다시 한 번 진심으로 감사드립니다.
Επιτέλους κυκλοφορούμε το βίντεο ζωντανής εκτέλεσης της «Συμφωνίας των  Πολιτισμών» του Sid Meier], η οποία ήταν η πρώτη στην Κορέα που παρουσίασε το OST του "Civilization VI" ερμηνευμένο από μια ορχήστρα και χορωδία 120 μελών τον περασμένο Αύγουστο! Θα θέλαμε για άλλη μια φορά να εκφράσουμε την ειλικρινή μας ευγνωμοσύνη στο κοινό που γέμισε το Εθνικό Θέατρο με ενθουσιώδη χειροκροτήματα και ζητωκραυγές.

Setlist

00:00 Sogno di Volare
04:44 Kongo
10:30 Greece
16:02 Arabia
21:55 Rome
25:25 Ottoman
30:00 England
35:07 Spain
41:46 France
47:38 Norway
52:37 Russia
58:28 Aztec
1:02:12 America
1:10:01 Brazil
1:14:33 Australia
1:19:55 India
1:24:24 Scythia
1:30:00 Japan
1:36:09 China
1:40:40 Korea

FLASIC, the first Game Music Platform in Korea
 Official Website: http://www.flasic.co.kr
 Facebook:   / ccp.flasic  
 Instagram:   / flasic_official  

#Civilization6Soundtrack #문명6OST

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Repeat performance /Επαναλαμβανόμενη παράσταση (1947): Μπορούμε να αλλάξουμε το παρελθόν ξαναζώντας το;

Πού και πού, κάποιος συναντά μια ταινία που θα έπρεπε να έχει την ιδιότητα τουλάχιστον ενός μικρού κλασικού έργου, αλλά με κάποιο τρόπο έχ...