gerontakos

Ρόμπερτ ντε Νίρο προς μεγιστάνες του πλούτου: «Αν μπορείτε να ξοδέψετε δισεκατομμύρια για να φτιάξετε πυραύλους, εφαρμογές και εικονικούς κόσμους, μπορείτε να ξοδέψετε ένα κλάσμα από αυτό για να ταΐσετε παιδιά και να ανοικοδομήσετε κοινότητες. Θέλετε να αυτοαποκαλείστε οραματιστές; Τότε αποδείξτε το με συμπόνια, όχι με δελτία τύπου»

Κυριακή, Ιουνίου 22, 2025

Ο Ατίθασος / The wild one (1953)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQNBaqgMGNHYNtyazGCfGoJ7pXkgP6HJpv_lQ&s

The Wild One/Wikipedia

https://m.media-amazon.com/images/I/71tZtcx+QqL._AC_UF894,1000_QL80_.jpg Ο Ατίθασος / The wild one (1953)

Mary Murphy, in 'The Wild One' With Brando, Dies at 80 - The New York Times

Δραματική ταινία αμερικανικής παραγωγής. Η σκηνοθεσία είναι του Λάζλο Μπένεντεκ σε μια παραγωγή του Στάνλεϊ Κράμερ.Το σενάριο των Τζον Πάξτον και Μπεν Μάντωου, είναι βασισμένο στο διηγήμα του Φράνκ Ρούνεϊ "Η Επιδρομή των Μηχανόβιων" που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Χάρπερς τον Ιανουάριο του 1951 και συμπεριλήφθηκε στην ανθολογία των καλυτέρων αμερικανικών διηγημάτων του 1952. Πρωταγωνιστούν οι Μάρλον Μπράντο, Μέρι Μέρφι, Ρόμπερτ Κιθ και Λη Μάρβιν. O Μπράντο στο ρόλο ενός ήρωα ζοφερού, ζωώδη, και συνάμα μαγνητικού, που αναζητά και προκαλεί γύρω του την αγωνία, την ανησυχία και τη δυσφορία, χωρίς ένα λόγο προφανή, μια εξήγηση ή μια δικαιολογία.https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQXj1HDeaVrmW-1wggu56yFVJNYBKHcHImHKA&s

Εισαγωγή στην υπόθεση
Μια συμμορία μηχανόβιων χουλιγκάνων, με μαύρα πέτσινα μπουφάν, οι Μαύροι Επαναστάτες Μοτοσυκλετιστές, θα φθάσουν στο Κάρμπονβιλ της Καλιφόρνια, και θα εισβάλλουν σε έναν νόμιμο αγώνα μοτοσικλετών και, πριν τους διώξουν, ένα μέλος της συμμορίας, κλέβει το δεύτερο βραβείο του αγώνα και το δίνει στον αρχηγό της συμμορίας, τον Τζόνι Στραμπλερ (Μαρλον Μπράντο), ο οποίος απεχθάνεται τους αστυνομικούς και ό,τι αυτοί αντιπροσωπεύουν. Η συμμορία κατευθύνεται και εισβάλει στην μικρή κωμόπολη Ραϊτσβιλ, προκαλώντας αναστάτωση στους κατοίκους, και καταλήγει στο τοπικό μπαρ της οικογένειας Μπλίκερ. Ο ήπιος σερίφης της πόλης Χάρρυ Μπλίκερ (Robert Keith), προσπαθεί να ηρεμήσει τους Μαύρους Επαναστάτες για να μην δημιουργούν προβλήματα, αλλά με την ανεκτική στάση που κρατάει απεναντί τους, θα έρθει αντιμέτωπος με ορισμένους εξαγριώμενους πολίτες, που απειλούν να πάρουν το νόμο στα χέρια τους, αν ο σερίφης δεν διώξει τους ταραξίες.

The Wild One (1953) | OldMoviesaregreat Ο Τζόνι θα πάει στην καφετέρια του Φρανκ Μπλίκερ, που είναι ιδιοκτησίας του αδερφού του σερίφη, και θα γνωρίσει την κόρη του σερίφη, την Κάθυ Μπλίκερ (Mary Murphy), την οποία προσπαθεί να εντυπωσιάσει με το κλεμμένο βραβείο.

 Σύντομα όμως θα έρθει μια αντίπαλη συμμορία στην πόλη, τα Σκαθάρια με αρχηγό τον Τσίνο (Lee Marvin), πρώην μέλος των Μαύρων Επαναστατών. Οι δύο συμμορίες θα προσπαθήσουν να λύσουν τις διαφορές τους, αλλά θα καταλήξουν στα κρατητήρια του τοπικού αστυνομικού τμήματος...

«Ο Ατίθασος» (The Wild One, 1953) θεωρείται κλασική ταινία και μία από τις πρώτες που ανέδειξαν την αντισυμβατική κουλτούρα των μοτοσικλετιστών στον κινηματογράφο.

Γιατί αξίζει να τη δεις:

  1. Ιστορική σημασία:

    • Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη ταινία που ασχολήθηκε με την ανταρσία της νεολαίας και τις μοτοσικλετικές συμμορίες, επηρεάζοντας πολλές μεταγενέστερες ταινίες (π.χ. Easy Rider).

    • Είναι εμπνευσμένη από πραγματικά γεγονότα (τις ταραχές του 1947 στο Hollister, California).https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQIHMIdjsvuMqLlmp1W5utbRVMG3iDKttiEQA&s

      Hollister riot


  2. Ο θρυλικός Μπράντο:

    • Ο Μάρλον Μπράντο στο ρόλο του Τζόνι Στρέιμπλερ, του αντισυμβατικού, γοητευτικού επαναστατημένου αρχηγού της συμμορίας "Black Rebels", δίνει μια συμβολική ερμηνεία που έγραψε ιστορία.

    • Το στερεότυπο του "bad boy" που δημιούργησε ο Μπράντο έγινε πρότυπο για το Hollywood.

  3. Ατμόσφαιρα και μουσική:

    • Η ταινία έχει νουάρ αισθητική, με σκούρο φωτισμό και ρεαλιστικό ύφος.

    • Το soundtrack, με τζαζ και μπλουζ, ενισχύει την αίσθηση της επανάστασης.

  4. Κοινωνικό μήνυμα:

    • Παρόλο που ήταν αμφιλεγόμενη για την εποχή της (και απαγορεύτηκε σε μερικές χώρες!), σήμερα φαίνεται πιο συμβολική, εξερευνώντας θέματα όπως η εξουσία, η ελευθερία και η σύγκρουση γενεών.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ

  • Οι διάλογοι μπορεί να φαίνονται  λίγο θεατρικοί σε σύγκριση με σύγχρονες ταινίες.

  • Το τέλος θεωρείται από μερικούς βιαστικό, αλλά αυτό οφείλεται στην  αυστηρή λογοκρισία της εποχής.

Καλύτερη σκηνή:

Η διάσημη ατάκα  του Μπράντο:
– "What are you rebelling against, Johnny?"
– "Whaddya got?"– 

«Ενάντια σε τι επαναστατείς, Τζόνι;» – «Τι έχεις;»

*************

All the videos, songs, images, and graphics used in the video belong to their respective owners and I or this channel does not claim any right over them. © Copyright Disclaimer under section 107 of the Copyright Act of 1976, allowance is made for “fair use” for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, education and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational, or personal use tips the balance in favor of fair use. 

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η ανάρτηση της ταινίας δεν έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα . Γενικότερα, το αρχειακό και μη  υλικό  που χρησιμοποιείται στην ιστοσελίδα βρίσκεται διαθέσιμο για όλους στο διαδίκτυο , επιλέγεται δε με ποιοτικά κριτήρια και αναρτάται για δημιουργικούς (μορφωτικούς, ιστορικούς, ψυχαγωγικούς, αισθητικούς, παιδαγωγικούς κ.τ.λ.) σκοπούς και μόνο.

στις Ιουνίου 22, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

MAX BRUCH: Violin Concerto No. 2 in D minor, Op. 44.

 Max Bruch: Violin Concerto No. 2 in D Minor, Op. 44 with violinist, Salvatore Accardo and the GewandhausOrchester, Leipsig, conducted by Ku...

  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • (χωρίς τίτλο)
  • ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΡΓΑ : "ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ"
    ῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2558)
    • ►  Δεκεμβρίου (49)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ▼  Ιουνίου (224)
      • Αριστουργήματα ζωγραφικής του Λούβρου σε ανάλυση 4...
      • Anna Gilmore: Τέσσερεις εχθροί της Δημόσιας Υγείας...
      • El Cuerpo - Το σώμα (2012) : θρίλερ στις παρυφές τ...
      • Η Γαλλική Ακροδεξιά συσπειρώνεται , για να κατακτή...
      • To καθεστώς στο Iράν μετά τον πόλεμο: πιο σκληρό ...
      • Αλέξης Τσίπρας: «Ποιος φοβάται την αλήθεια για το ...
      • Όλοι οι άνθρωποι του γαλάζιου βασιλιά τρώνε από π...
      • [NEW] 🔥 THE BEST OF KENNY G | SAXOPHONE ROMANTIC ...
      • Ο συνταγματολόγος Μιχάλης Σταθόπουλος για τη δικασ...
      • Αριστουργήματα ζωγραφικής του Λούβρου σε ανάλυση 4...
      • Trouble in Paradise /Φασαρία στον Παράδεισο (1932)
      • Βαρυσήμαντο άρθρο του διανοητή Σωτήρη Γουνελά για ...
      • Καταγγελία της Μαρίας Ζαχάροβα για την όχι τυχαία ...
      • Κυβέρνηση διευκόλυνσης του πλουτισμού των «δικών ...
      • Αριστουργήματα ζωγραφικής του Λούβρου σε ανάλυση 4...
      • ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΜΕ /Το πιο πολύτιμο «φακελάκι» για έναν...
      • «Δεν υπάρχει χώρος για το σώμα σου στην πόλη» με τ...
      • Από τον Νίκο Παπάζογλου στον Μπαχ [Μια ιστορία μπ...
      • Μ. ΚΑΡΑΓΑΤΣΗΣ, Τα χταποδάκια [Διήγημα]
      • Γιασουτζίρο Όζου ο μέγας σκηνοθέτης: δύο ταινίες
      • «Και τότε ο μπαμπάκας πρέπει μερικές φορές να χρησ...
      • Νίκος Χιώτογλου : «Η Παγωμένη Θεατρίνα» , 12 τραγ...
      • ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
      • Οι πινελιές του Velazquez σε Ultra HD: Εξερευνώντα...
      • Canzone arrabbiata/Οργισμένο τραγούδι - Baritono C...
      • NO SPACE FOR BEZOS/ΚΑΝΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΕΖΟ ΣΤΗ...
      • MR. ARKADIN/Ο Κύριος Αρκάντιν» (1955)
      • «Η κυρία Νίτσα»: διήγημα του Μ. Καραγάτση
      • Ο Μάνος Χατζιδάκις ۩۩۩ στο Καστελόριζο -Η «μαγική»...
      • «Όταν οι Eυρωπαίοι τρώγανε ρίζες, οι Έλληνες είχαν...
      • ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ Μ.Ι.Τ. αποδεικνύει : Η εξάρτησή μας από...
      • Yann Tiersen - ARTE Concert's Piano Day
      • 12 προτάσεις αστυνομικών για το καλοκαίρι
      • Viktor Vasnetsov: Ρωσική Μυθολογία και Ιστορία σε ...
      • The Lady from Shanghai/Η κυρία από τη Σανγκάη (1947)
      • Το σίριαλ «Τα μυστήρια του Μετρό Θεσσαλονίκης» συν...
      • Ιταλικό μποϊκοτάζ στα Ισραηλινά προϊόντα για τη γε...
      • Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΙΟΥ: «Επενδύσεις, εξορύξεις, επε...
      • Η Ακράτεια Ούρων και πώς αντιμετωπίζεται
      • Handel - Complete (16) Keyboard Suites + Presentat...
      • Edward John Poynter: A Master of Classical Paintin...
      • STAGECOACH/ Ταχυδρομική Άμαξα (1939): η τανία-σταθ...
      • Η Αριστερά στην Ιταλία και οι προοδευτικές δυνάμει...
      • Michael Sfard: «Κανένας πόλεμος με το Ιράν δεν θα ...
      • Η τέχνη του Καρλ Μπριουλόφ: θαυμάσιοι πίνακες με ι...
      • Εσείς ποιον θεωρείτε πιο ένοχο για τη Χρεοκοπία τη...
      • Δεν είσαι καλύτερος από την Τεχνητή Νοημοσύνη ; Εί...
      • Θάνος Μικρούτσικος +Υπόγεια Ρεύματα : Τους έχω βαρ...
      • Χωρίς τίτλο
      • Les Granges Brulees - Αίμα στο χιόνι (1973): « Ευα...
      • Απαξιώνουν τη Δημόσια Υγεία, για να στέλνουν τους ...
      • Πάκο Ιγνάσιο Τάιμπο ΙΙ : «Ο Τραμπ είναι ένας νεονα...
      • Harlem River 「lyrics」- Kevin Morby
      • Μαρινάκη, κάνε γιούργια στον ταβλά με τα κουλούρια
      • Το ψεύδος των ισχυρών στη διεθνή πολιτική σκηνή κα...
      • The Desperate Hours /Σκληροί άντρες (1955)
      • Είναι θεϊκή αποστολή οι θηριωδίες για την εξόντωσ...
      • Gillian McAllister, «Λάθος Μέρος , Λάθος Στιγμή» :...
      • Πρύτανης ΕΚΠΑ : Λεφτά, λεφτά, πάρε ,κόσμε, πολλά λ...
      • Ο Ατίθασος / The wild one (1953)
      • Ksenia Kouzmenko Ranges of Érard (Full Disc)
      • Η εμπειρία της ασθένειας ως ποιητική εμπειρία: Χρ...
      • Οι πινελιές του Μπρίγκελ: Ένα ταξίδι 4K μέσα από τ...
      • Πόσο θράσος χρειάζεται λοιπόν για να εμφανίζεται τ...
      • Ράνια Τζίμα: αντικειμενική δημοσιογραφία και όχι κ...
      • Verdi Without Words (Full Disc)
      • Νικολάι Γκόγκολ, Το παλτό: το καλύτερο ρωσικό διήγ...
      • ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΚΕΛ: Το Ισραήλ αλώνει την Κύπρο! Σαρωτ...
      • Ιατρικό Κέντρο Μεσσήνης: συνθήκες εργασίας τρόμου ...
      • Συναγερμός σε Κρήτη για τη νόσο των Λεγεωνάριων .Τ...
      • Ένα σμόκιν, ένα ποτό, μια βραδιά τζαζ | Ρετρό Τζαζ...
      • Η καλλιτεχνική λάμψη του Vasily Surikov: 4K καθη...
      • Ο ρόλος των απλών καμερών ασφαλείας στους αιματηρο...
      • Συνένοχοι ή βλάκες, κύριε πρωθυπουργέ, οι υπουργοί...
      • The Naked Edge/Γυμνή κόψη (1961) : αριστουργηματικ...
      • Όταν ο εν ψυχρώ φόνος ανθρώπων από τους Σιωνιστέ...
      • Όλα καλά , όλα ωραία στη χώρα όπου θάλλει η φαιδρά...
      • Διάλογοι με την αρχαιότητα - Πανεπιστημιακές Εκδόσ...
      • Satan's Triangle/Το Τρίγωνο του Διαβόλου (1975)
      • Vem Kan Segla Förutan Vind - Annasara Lyrics (Swed...
      • Νέες ταινίες σε ΑΘΗΝΑ και ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
      • Αλέξης Χαρίτσης προς Μητσοτάκη: «Κάνατε το Σύνταγ...
      • Φοιτητικό Πτόγραμμα Erasmus: θετικές εμπειρίες ενό...
      • Σωτήρης Ρούσσος *: " Πιθανότατη η σύγκρουση Ιράν -...
      • Το "συλλέγειν" της Ειρήνης Παναγοπούλου ως μία σύ...
      • Aleksey Savrasov (1830-1887) A collection of paint...
      • Barry Lyndon Tribute - ARTE Concert
      • Ride the High Country/Ο Εκδικητής της Ερήμου (1962...
      • ΠΥΡΑΥΛΟΣ
      • Ο "αγώνας" Διονύσου -Ηρακλή σε σπάνιο ταφικό εύρ...
      • Süddeutsche Zeitung΄: «Για τον Νετανιάχου ο πόλεμο...
      • Έργα και ημέρες Μητσοτάκη :Πιάσαμε πάτο στη διαφθορά
      • Παραλιακή Χαλκιδική: άγρια εκμετάλλευση-αβίωτες δι...
      • Η Πορεία προς τον Πόλεμο Ισραήλ–Ιράν (Ανάλυση)
      • CocoRosie in private concert - ARTE Concert
      • ΠΟΙΗΣΗ : ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΜΑΚΗ, Το μάτι του Ιππόγρυπα (Kρ...
      • Ρόμελ / Rommel (2012):η απομυθοποίηση ενός «ήρωα»
      • Ο Καρελιάς εμμέσως πλην σαφώς προκρίνει τον Τσίπρα...
      • ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ : Το «μαύρο ταμείο» της Νέας Δημοκρατί...
      • Μάρτιν Σουλτς: Ο Τσίπρας έσπειρε, ο Μητσοτάκης θερ...
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2558)
    • ►  Δεκεμβρίου (49)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ▼  Ιουνίου (224)
      • Αριστουργήματα ζωγραφικής του Λούβρου σε ανάλυση 4...
      • Anna Gilmore: Τέσσερεις εχθροί της Δημόσιας Υγείας...
      • El Cuerpo - Το σώμα (2012) : θρίλερ στις παρυφές τ...
      • Η Γαλλική Ακροδεξιά συσπειρώνεται , για να κατακτή...
      • To καθεστώς στο Iράν μετά τον πόλεμο: πιο σκληρό ...
      • Αλέξης Τσίπρας: «Ποιος φοβάται την αλήθεια για το ...
      • Όλοι οι άνθρωποι του γαλάζιου βασιλιά τρώνε από π...
      • [NEW] 🔥 THE BEST OF KENNY G | SAXOPHONE ROMANTIC ...
      • Ο συνταγματολόγος Μιχάλης Σταθόπουλος για τη δικασ...
      • Αριστουργήματα ζωγραφικής του Λούβρου σε ανάλυση 4...
      • Trouble in Paradise /Φασαρία στον Παράδεισο (1932)
      • Βαρυσήμαντο άρθρο του διανοητή Σωτήρη Γουνελά για ...
      • Καταγγελία της Μαρίας Ζαχάροβα για την όχι τυχαία ...
      • Κυβέρνηση διευκόλυνσης του πλουτισμού των «δικών ...
      • Αριστουργήματα ζωγραφικής του Λούβρου σε ανάλυση 4...
      • ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΜΕ /Το πιο πολύτιμο «φακελάκι» για έναν...
      • «Δεν υπάρχει χώρος για το σώμα σου στην πόλη» με τ...
      • Από τον Νίκο Παπάζογλου στον Μπαχ [Μια ιστορία μπ...
      • Μ. ΚΑΡΑΓΑΤΣΗΣ, Τα χταποδάκια [Διήγημα]
      • Γιασουτζίρο Όζου ο μέγας σκηνοθέτης: δύο ταινίες
      • «Και τότε ο μπαμπάκας πρέπει μερικές φορές να χρησ...
      • Νίκος Χιώτογλου : «Η Παγωμένη Θεατρίνα» , 12 τραγ...
      • ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
      • Οι πινελιές του Velazquez σε Ultra HD: Εξερευνώντα...
      • Canzone arrabbiata/Οργισμένο τραγούδι - Baritono C...
      • NO SPACE FOR BEZOS/ΚΑΝΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΕΖΟ ΣΤΗ...
      • MR. ARKADIN/Ο Κύριος Αρκάντιν» (1955)
      • «Η κυρία Νίτσα»: διήγημα του Μ. Καραγάτση
      • Ο Μάνος Χατζιδάκις ۩۩۩ στο Καστελόριζο -Η «μαγική»...
      • «Όταν οι Eυρωπαίοι τρώγανε ρίζες, οι Έλληνες είχαν...
      • ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ Μ.Ι.Τ. αποδεικνύει : Η εξάρτησή μας από...
      • Yann Tiersen - ARTE Concert's Piano Day
      • 12 προτάσεις αστυνομικών για το καλοκαίρι
      • Viktor Vasnetsov: Ρωσική Μυθολογία και Ιστορία σε ...
      • The Lady from Shanghai/Η κυρία από τη Σανγκάη (1947)
      • Το σίριαλ «Τα μυστήρια του Μετρό Θεσσαλονίκης» συν...
      • Ιταλικό μποϊκοτάζ στα Ισραηλινά προϊόντα για τη γε...
      • Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΙΟΥ: «Επενδύσεις, εξορύξεις, επε...
      • Η Ακράτεια Ούρων και πώς αντιμετωπίζεται
      • Handel - Complete (16) Keyboard Suites + Presentat...
      • Edward John Poynter: A Master of Classical Paintin...
      • STAGECOACH/ Ταχυδρομική Άμαξα (1939): η τανία-σταθ...
      • Η Αριστερά στην Ιταλία και οι προοδευτικές δυνάμει...
      • Michael Sfard: «Κανένας πόλεμος με το Ιράν δεν θα ...
      • Η τέχνη του Καρλ Μπριουλόφ: θαυμάσιοι πίνακες με ι...
      • Εσείς ποιον θεωρείτε πιο ένοχο για τη Χρεοκοπία τη...
      • Δεν είσαι καλύτερος από την Τεχνητή Νοημοσύνη ; Εί...
      • Θάνος Μικρούτσικος +Υπόγεια Ρεύματα : Τους έχω βαρ...
      • Χωρίς τίτλο
      • Les Granges Brulees - Αίμα στο χιόνι (1973): « Ευα...
      • Απαξιώνουν τη Δημόσια Υγεία, για να στέλνουν τους ...
      • Πάκο Ιγνάσιο Τάιμπο ΙΙ : «Ο Τραμπ είναι ένας νεονα...
      • Harlem River 「lyrics」- Kevin Morby
      • Μαρινάκη, κάνε γιούργια στον ταβλά με τα κουλούρια
      • Το ψεύδος των ισχυρών στη διεθνή πολιτική σκηνή κα...
      • The Desperate Hours /Σκληροί άντρες (1955)
      • Είναι θεϊκή αποστολή οι θηριωδίες για την εξόντωσ...
      • Gillian McAllister, «Λάθος Μέρος , Λάθος Στιγμή» :...
      • Πρύτανης ΕΚΠΑ : Λεφτά, λεφτά, πάρε ,κόσμε, πολλά λ...
      • Ο Ατίθασος / The wild one (1953)
      • Ksenia Kouzmenko Ranges of Érard (Full Disc)
      • Η εμπειρία της ασθένειας ως ποιητική εμπειρία: Χρ...
      • Οι πινελιές του Μπρίγκελ: Ένα ταξίδι 4K μέσα από τ...
      • Πόσο θράσος χρειάζεται λοιπόν για να εμφανίζεται τ...
      • Ράνια Τζίμα: αντικειμενική δημοσιογραφία και όχι κ...
      • Verdi Without Words (Full Disc)
      • Νικολάι Γκόγκολ, Το παλτό: το καλύτερο ρωσικό διήγ...
      • ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΚΕΛ: Το Ισραήλ αλώνει την Κύπρο! Σαρωτ...
      • Ιατρικό Κέντρο Μεσσήνης: συνθήκες εργασίας τρόμου ...
      • Συναγερμός σε Κρήτη για τη νόσο των Λεγεωνάριων .Τ...
      • Ένα σμόκιν, ένα ποτό, μια βραδιά τζαζ | Ρετρό Τζαζ...
      • Η καλλιτεχνική λάμψη του Vasily Surikov: 4K καθη...
      • Ο ρόλος των απλών καμερών ασφαλείας στους αιματηρο...
      • Συνένοχοι ή βλάκες, κύριε πρωθυπουργέ, οι υπουργοί...
      • The Naked Edge/Γυμνή κόψη (1961) : αριστουργηματικ...
      • Όταν ο εν ψυχρώ φόνος ανθρώπων από τους Σιωνιστέ...
      • Όλα καλά , όλα ωραία στη χώρα όπου θάλλει η φαιδρά...
      • Διάλογοι με την αρχαιότητα - Πανεπιστημιακές Εκδόσ...
      • Satan's Triangle/Το Τρίγωνο του Διαβόλου (1975)
      • Vem Kan Segla Förutan Vind - Annasara Lyrics (Swed...
      • Νέες ταινίες σε ΑΘΗΝΑ και ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
      • Αλέξης Χαρίτσης προς Μητσοτάκη: «Κάνατε το Σύνταγ...
      • Φοιτητικό Πτόγραμμα Erasmus: θετικές εμπειρίες ενό...
      • Σωτήρης Ρούσσος *: " Πιθανότατη η σύγκρουση Ιράν -...
      • Το "συλλέγειν" της Ειρήνης Παναγοπούλου ως μία σύ...
      • Aleksey Savrasov (1830-1887) A collection of paint...
      • Barry Lyndon Tribute - ARTE Concert
      • Ride the High Country/Ο Εκδικητής της Ερήμου (1962...
      • ΠΥΡΑΥΛΟΣ
      • Ο "αγώνας" Διονύσου -Ηρακλή σε σπάνιο ταφικό εύρ...
      • Süddeutsche Zeitung΄: «Για τον Νετανιάχου ο πόλεμο...
      • Έργα και ημέρες Μητσοτάκη :Πιάσαμε πάτο στη διαφθορά
      • Παραλιακή Χαλκιδική: άγρια εκμετάλλευση-αβίωτες δι...
      • Η Πορεία προς τον Πόλεμο Ισραήλ–Ιράν (Ανάλυση)
      • CocoRosie in private concert - ARTE Concert
      • ΠΟΙΗΣΗ : ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΜΑΚΗ, Το μάτι του Ιππόγρυπα (Kρ...
      • Ρόμελ / Rommel (2012):η απομυθοποίηση ενός «ήρωα»
      • Ο Καρελιάς εμμέσως πλην σαφώς προκρίνει τον Τσίπρα...
      • ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ : Το «μαύρο ταμείο» της Νέας Δημοκρατί...
      • Μάρτιν Σουλτς: Ο Τσίπρας έσπειρε, ο Μητσοτάκης θερ...
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Απλό. Από το Blogger.