Δευτέρα, Μαρτίου 06, 2017

Κι όπως με ζουζουνίζουνε, πέφτουν στην αγκαλιά μου

“Το σπίτι που μεγάλωσες”
Απόστολος Ρίζος - Album ‘6’
Στίχοι / Μουσική : Απόστολος Ρίζος


Σου γράφω απ’ τα σύννεφα
ανέβηκα και είδα
βαρέθηκα του κόσμου μου
τη μαύρη συννεφιά.

Τα χρόνια πώς γυαλίζουνε
στης καρδιάς τους τόπους
πετάγονται απ’ τις μνήμες μου
της φαντασίας ξωτικά.

Το σπίτι που μεγάλωσες
της ζωής σου το κέντρο
στον κήπο του να τρέχουν και να παίζουνε παιδιά.
Κι όπως σε ζουζουνίζουνε
πέφτουν στην αγκαλιά σου
νόμισα πως τ' άκουσα να σε φωνάζουν “μαμά”.

Μπορεί και να φοβήθηκα
μπορεί και να μην είδα
πιο πέρα απ’ τη μύτη μου
σινιάλα φωτεινά.

Μπορεί και να μην πίστεψα
στης καρδιάς τους τρόπους
που έχουν βήμα σταθερό
και πηγαίνουν στα τυφλά.

Το σπίτι που ονειρεύτηκες
της ζωής σου το κέντρο
στον κήπο του να τρέχουν και να παίζουνε παιδιά.
Κι όπως με ζουζουνίζουνε
πέφτουν στην αγκαλιά μου
νόμισα πως τ' άκουσα να με φωνάζουν “μπαμπά”.

Έπαιξαν:
Νίκος Κασσαβέτης / τύμπανα
Θεόδωρος Κουέλης / μπάσο
Απόστολος Ρίζος / ακουστικές κιθάρες, κιθαρόνι, ηλεκτρική κιθάρα
Γιώργος Ανδρέου / ακορντεόν, μεταλλόφωνο, rhodes
Συμμετέχει η μικρή Ναταλία Ρίζου
Ενορχήστρωση: Γιώργος Ανδρέου – Απόστολος Ρίζος
Η ηχογράφηση έγινε στο Studio Big Time
Ηχοληψία,Μίξη,Digital Mastering: Γιώργος Ανδρέου
Επιμέλεια παραγωγής: Γιώργος Ανδρέου
Εικαστικό: Τάμμυ Τσέκου
Video graphics: Τάμμυ Τσέκου, Απόστολος Ρίζος

(P+C) Apostolos Rizos 2016
www.apostolosrizos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η κλέφτρα των βιβλίων: από το βιβλίο στην ταινία

Η Κλέφτρα των Βιβλίων: Μία ιστορία για την δύναμη της ανθρωπιάς Η Κλέφτρα των Βιβλίων: Μία ιστορία για την δύναμη της ανθρωπιάς ΠΗΓΗ: dromo...