Πέμπτη, Φεβρουαρίου 11, 2016

ΤΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ ΠΑΠΑΓΑΛΩΝ

 

 ΟΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ

Στιχοι: Γιάννης Μιχαήλ
Μουσική: Αλέξανδρος Μπαρμπούτης

Ρώτησα τ' άστρα να μου πουν
αν κλείσει η συμφωνία
κι αυτά φέγγουν αδιάφορα
στης γης την κωμωδία.

Ρώτησα γέρους να μου πουν
τι κέρμα τους αρέσει
κι αυτοί στο μνήμα τριγυρνούν
να δουν αν τους χωρέσει.

Πολλοί μισούνε τα σκυλιά
κι άλλοι μισούν τους γάτους,
μα εγώ από όλα πιο πολύ
μισώ τους παπαγάλους.
Πολλοί μισούν τους Γερμανούς
κι άλλοι μισούν τους Γάλλους,
μα εγώ απ΄όλους πιο πολύ
μισώ τους παπαγάλους.

Μέσα στο μαγικό γυαλί
ξεραίνεται το φως μου,
στους δρόμους νιώθω τον παλμό
και τον σφυγμό του κόσμου.

Λαλίστατα είναι τα πτηνά
που τα χουν βολεμένα,
στα πάνελ τσιγαρίζεται
η αλήθεια με το ψέμα.


Πολλοί μισούνε τα σκυλιά
κι άλλοι μισούν τους γάτους,
μα εγώ από όλα πιο πολύ
μισώ τους παπαγάλους.
Πολλοί μισούν τους Γερμανούς
κι άλλοι μισούν τους Γάλλους,
μα εγώ απ΄ όλους πιο πολύ
μισώ τους παπαγάλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΠΗΝΕΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΣΕ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ , ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΛΟΜΠΙ

  Κυνήγι μαγισσών στις εμπόλεμες πανεπιστημιουπόλεις των ΗΠΑ ΒΟΡΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ 05.05.24    Δέσποινα Λαλάκη * Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας στο...