Παρασκευή, Ιουλίου 17, 2009

Η ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΙ

"Στροφή των καταναλωτών προς τα παραδοσιακά προϊόντα,
τα οποία όμως προμηθεύονται έως και 100% ακριβότερα
από τα τυποποιημένα. Ασύδοτοι αισχροκερδείς εκμεταλλεύονται
τη λαχτάρα των καταναλωτών για προϊόντα πιο φυσικά
και με λιγότερη επεξεργασία".

ΕΚ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ

- Σήμερα, Κούλα μου, το πρωί αποφάσισα να κάνω μια στροφή
στη ζωή μου. Πήγα για πρώτη φορά σε κατάστημα
με βιολογικά προϊόντα.
- Μπράβο , Μαίρη ! Πολύ σωστή η απόφασή σου.
Τι ψώνισες;
- Παράγγειλα γαλακτοκομικά από αγελάδες που βόσκουν σε
πιστοποιημένο αγνό παρθένο γρασίδι και μέλισσες που τρυγούν
αμόλυντα λουλουδάκια. Όμως , τελικά , δεν τα αγόρασα.
- Γιατί;
- Κόστιζαν μια περιουσία.
Έκανα, λοιπόν, αναστροφή,
βγήκα από το μαγαζί
και έκανα τη συνηθισμένη στροφή
για το σουπερμάρκετ της γειτονιάς μου.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Αγαπητέ φίλε,διαπιστωσα με ικανοποίηση πως υπαρχει το μπλοκ μου στην ιστοσελίδα σου,το οποίο ομως δεν μπορεί ν ανοιξει επίτρεψε μου να επαναλάβω τα στοιχE;IA.
taspanbinder6@gmail.com/taspa-taspan-taspa.blogspot.com,art-taspa.blogspot.com

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...