Παρασκευή, Ιουλίου 17, 2009

Η (ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ) ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Θάλασσα πλατιά


Μουσική/Στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις /Γιώργος Ρούσσος

Θάλασσα πλατιά, σ’ αγαπώ γιατί μου μοιάζεις,
θάλασσα βαθιά, μια στιγμή δεν ησυχάζεις,
λες κι έχεις καρδιά
την καρδιά μου τη μικρούλα τη φτωχιά.

Όνειρα τρελά που πετούν στο κύμα πάνω,
φτάνουν στην καρδιά και τα νιάτα μας ξυπνάνε,
όνειρα τρελά
και οι πόθοι φτερουγίζουν σαν πουλιά.

Έχω έναν καημό που με τρώει γλυκά και με λιώνει,
έχω έναν καημό, θα ’ρθω να στον πω
αδερφή μου εσύ θάλασσα που σ’ αγαπώ.

Κύματα πουλιά, στα ταξίδια σας που πάτε
τα αλαργινά, την πικρή μου λύπη πάρτε,
κι από κει μακριά
να μου φέρετε και μένα τη χαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ATZENTA : Aύριο Σάββατο 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί το Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη

  Τι θα γίνει στο Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη ...