«Η κλεπτοκρατία εξηγεί τη δημοσκοπική αντοχή της κυβέρνησης»/ Στέλιος Κούλογλου στο ΟΡΕΝ ....
Νομίζω ότι έχει καθιερωθεί ο όρος Τοιχογράφημα και, αν κάποιος ενοχλείται, το ονομάζει ρυπαρογράφημα! :-)
Βεβαίως, βεβαίως! Είτε επιτοίχιο γράφημα είτε τοιχογράφημα, όταν είναι καλό , αξίζει το γέλιο μας.:-)
Δημοσίευση σχολίου
2 σχόλια:
Νομίζω ότι έχει καθιερωθεί ο όρος Τοιχογράφημα και, αν κάποιος ενοχλείται, το ονομάζει ρυπαρογράφημα! :-)
Βεβαίως, βεβαίως! Είτε επιτοίχιο γράφημα είτε τοιχογράφημα, όταν είναι καλό , αξίζει το γέλιο μας.
:-)
Δημοσίευση σχολίου