Τρίτη, Σεπτεμβρίου 06, 2016

ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ

Alda Merini*

 Io non ho bisogno di denaro

ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΛΕΦΤΑ



https://linguistico2012.files.wordpress.com/2014/02/poesia-di-alda-merini.jpg

Io non ho bisogno di denaro
Εγώ δεν έχω ανάγκη από λεφτά

ho bisogno di sentimenti
έχω ανάγκη από αισθήματα
di parole
από λόγια 
di parole scelte sapientemente
από λόγια  διαλεγμένα με σοφία
di fiori detti pensieri
από άνθη που τα λένε σκέψεις
di rose dette presenze
από ρόδα που τα λένε παρουσίες
di sogni che abitino gli alberi
από όνειρα που κατοικούν στα δέντρα
di canzoni che facciano danzare le statue
από τραγούδια που κάνουν να χορεύουν τα αγάλματα
di stelle che mormorino
από άστρα που μουρμουρίζουν

all’orecchio degli amanti.
στο αυτί των εραστών.

Ho bisogno di poesia
 Έχω ανάγκη από ποίηση
questa magia che brucia
αυτή τη μαγεία που πυρπολεί
la pesantezza delle parole
τη βαρύτητα των λέξεων
che risveglia le emozioni e dà colori nuovi.

που προκαλεί συναισθήματα και δίνει νέα χρώματα.
Απόδοση στα ελληνικά: Gerontakos

* Άλντα Μερίνι, ποίηση και ζωή (του Γιάννη Η.Παππά)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ακόμα και καθηγητές πανεπιστημίων συλλαμβάνονται στις ΗΠΑ όταν καταγγέλλουν τη σφαγή των Παλαιστινίων στη Γάζα

  Η Μαργαρίτα Συγγενιώτη έγραψε στο προφίλ της στο Facebook το παρακάτω σχόλιο , το οποίο ευχαρίστως προσυπογράφουμε και αναρτούμε:   «Η Νόε...