gerontakos

«Φύγε ρε λαμόγιο» – Έτσι πέταξαν τη δασκάλα των παιδιών μας στον δρόμο, για να μπουν οι τουρίστες στα Χανιά Η γυναίκα πήρε το πλοίο νύχτα, για να σωθεί. Για να μη μείνει χωρίς ρεύμα, χωρίς νερό, χωρίς πόρτα.

Σάββατο, Μαΐου 17, 2025

Πώς λειτουργεί η λογοτεχνία (Ο συγγραφέας και ο αφηγητής του)

 

Αλέκος Κυραρίνης, «Ησυχαστικό Ι», 2022, αυγοτέμπερα σε ξύλο, 18 x 25 εκ.

Πώς λειτουργεί η λογοτεχνία (Ο συγγραφέας και ο αφηγητής του)

Οι νέοι ποιητές για την ποίηση | AndroΑλέξιος Μάινας*
avgi.gr
6–8 λεπτά

Η καταφατική αγκίστρωση της αφήγησης στην αλήθεια του δημιουργού μοιάζει να λειτουργεί σαν μαγνήτης

III. Αρχαιότητα και ενδοκειμενικός αφηγητής 

Καθετί ερασιτεχνικό [αδέξιο στην τέχνη] είναι ατομικό. Η αρτίωση
της μορφής έγκειται στην ύψιστη αναίρεση του καλλιτέχνη απ’ τον ίδιο.

(Άουγκουστ φον Πλάτεν, 1796-1835)

Η σύγχυση συγγραφέα και αφηγητή σε μικρότερο βαθμό οφείλεται και σε μια γραμματολογική παρανόηση, που ακόμα και γνώστες της λογοτεχνικής θεωρίας δεν απέφυγαν: στην προβολή του ιστορικού, εξωκειμενικού ρόλου του προφορικού αφηγητή, π.χ. του ραψωδού, στη σύγχρονη πεζογραφία της «βουβής πρόσληψης» (όπως τη λέει ο Μπαχτίν), με τον εμμενή, ενδοκειμενικό αφηγητή της. Η σύγχρονη αφηγηματική πρόζα, η λεγόμενη Epik («εποποιία»), κατάγεται από το αρχαίο και το μεσαιωνικό έπος. Ο ρόλος εκεί ήταν να κομίσει κοσμοθεωρητικές, αξιακές και πολιτικές σταθερές, τις οποίες εκπροσωπούσε ο ραψωδός-προφορικός αφηγητής ως ερμηνευτής της καλλιτεχνικής πρόθεσης του εποποιού-συγγραφέα, στον οποίο παρέπεμπε άμεσα η εκφορά του. Ο προφορικός αφηγητής απήγγειλε post verbum, φωτίζοντας και μεθερμηνεύοντας το έργο, ακόμα και δραματοποιώντας το επιτελεστικά με μιμικούς τρόπους και χειρονομίες, τονισμούς και αλλοιώσεις της φωνής. Όλα αυτά δεν ήταν μέρος του έργου, αλλά της παράστασής του και εντέλει της ερμηνείας του. Στον πλατωνικό «Ίωνα» βλέπουμε ότι και ο ραψωδός καλείται να λογοδοτήσει ως προς την ερμηνευτική του επάρκεια, την ικανότητά του να εξηγεί σωστά τον δημιουργό, τον οποίο και εκπροσωπεί, όπως ο ηθοποιός εκπροσωπεί την καλλιτεχνική βούληση του σκηνοθέτη. Πολλοί θεωρητικοί υπέθεσαν ότι, κατά τη μετάβαση της λογοτεχνικής παράδοσης από την προφορικότητα στη γραπτότητα, ο εμμενής-ενδοκειμενικός αφηγητής συγκροτήθηκε ως κειμενική ενσωμάτωση του προφορικού εκείνου, που –όπως ειπώθηκε– ήταν μεταγενέστερος της ολοκλήρωσης του έργου. Πράγμα εσφαλμένο. Εμμενής αφηγηματική φωνή –ως οργανωτική αρχή του κειμένου– υπήρχε πάντα, ακόμα και στο προφορικά παραδιδόμενο έργο, στα τμήματα με «διήγησιν», δηλαδή μη σκηνική απόδοση λόγων, πράξεων, σκέψεων, στις περιγραφές, τα σχόλια κ.λπ.

Είναι μεν αλήθεια, ότι στην πλατωνική-αριστοτελική αντίληψη, όλα τα μη σκηνικά (τα όχι «μιμητικά») σημεία αποδίδονταν άμεσα στον συγγραφέα ως δική του «διήγηση» (telling στην ορολογία του Χένρυ Τζέιμς) και δικό του σχόλιο. Αλλά αυτό μπορεί να ερμηνευτεί μέσω του διαφορετικού ρόλου των αρχαίων –και μετεγέστερων– επών, που ήταν ακριβώς να κομίσουν και να τακτοποιήσουν μια υπερπροσωπική, κοινή εθνική παράδοση από την οποία αντλούσαν και την οποία αναδείκνυαν, για να εξασφαλίσουν άξονες κοινών μεταφυσικών και αξιακών νοηματοδοτήσεων του βίου. Συνάρθρωναν και συσσωμάτωναν στοιχεία συλλογικά, εκπροσωπώντας συνολικότερες σταθερές και τελικά είχαν και τον ρόλο νουθεσίας του ακροατή/αναγνώστη, όπως και οι μύθοι ή τα παραμύθια. Ταυτόχρονα είχαν τον ρόλο ερμηνείας της ιστορικής και κοινωνικής πραγματικότητας και άρα διαμόρφωσης μιας συλλογικής ταυτότητας. Στη φάση αυτή ο δημιουργός δεν είχε λόγο να υπονομεύσει τα λεγόμενα τού και τότε υπαρκτού ενδοκειμενικά αφηγητή, πειραματιζόμενος με άλλες φωνές, ιδιολέκτους και ιδεολογίες, αποκλίνοντας από την άμεση και καταφατική κατάθεση όσων και ο ίδιος πρέσβευε. Στην πλατωνική-αριστοτελική παράδοση, λοιπόν, δεν διαμορφώνεται ακόμα η συνείδηση της αναγκαιότητας διάκρισης της ενδοκειμενικής φωνής από αυτήν του συγγραφέα.  

Και τούτο, παρόλο που μια προσεκτική εξέταση δείχνει ότι και στην αρχαιότητα θα μπορούσε να είχε ήδη συμβεί. Π.χ. ο Πλάτωνας, που δεν παραβρέθηκε ιδίοις όμμασι στο δεσμωτήριο τις τελευταίες ώρες του Σωκράτη, πριν του δοθεί ο κύλικας με το τριμμένο κώνειο, θέλησε να τις αφηγηθεί στον Φαίδωνα δια στόματος του ομώνυμου μαθητή, αφήνοντάς τον να σχολιάσει: «Πλάτων δὲ οἶμαι ἠσθένει» («Ο Πλάτωνας, θαρρώ, ήταν άρρωστος»). Ο Φαίδωνας εκπροσωπεί μεν αφηγηματικά την οπτική του Πλάτωνα, που τρόπον τινά ηρωοποιεί τον «ευτυχισμένο» ενώπιον της θανάτωσής του με το «φάρμακο» Σωκράτη, δηλαδή διευθετεί και διευθύνει με κατεξοχήν πλατωνικό τρόπο την αφήγηση του αυτόπτη μάρτυρα. Ταυτόχρονα, όμως, ο Φαίδωνας απομακρύνεται ως ομιλητής από τον επινοητή του διαλόγου, του οποίου την απουσία από το δεσμωτήριο δεν εξηγεί με βεβαιότητα. Το αξιοσημείωτο εδώ είναι το «οἶμαι» – η διάσταση των γνωσιολογικών οριζόντων συγγραφέα και αφηγητή.   

Ομοίως σε λυρικούς ποιητές των αρχαϊκών και κλασικών χρόνων, σε «ποιήματα ρόλου» (Rollengedichte), κατονομάζεται ενίοτε τριτοπρόσωπα ο ίδιος ο ποιητής-δημιουργός από το «ποιητικό εγώ» (μια έννοια που εισάγεται μόλις το 1910 από τη Μαργκαρέτε Ζούσμαν), έτσι π.χ. στην Ήριννα: «Για μένα [η φίλη μου/«συνεταιρίς»] η Ήριννα χάραξε αυτό το επίγραμμα πάνω στο μνήμα», λέει η νεκρή που «ο πατέρας μου με φώναζε Βαυκίδα» (μτφρ. Τ. Καραγεωργίου). Δηλαδή η νεαρή ποιήτρια ανοικειώνει τριπλά, για να πετύχει αισθητικά την ένταση: i. Καταθέτει ένα ελεγειακό ποίημα ως πραγματικό επίγραμμα χαραγμένο, τάχα, σε τύμβο. ii. Υπογραμμίζει τη σημασία της εν λόγω φιλίας και άρα το πένθος της, καθρεφτίζοντας τη δική της κατάφαση της Βαυκίδας, καθώς βάζει εκείνη, τη νεκρή να την προσφωνεί. iii. Εγκαταλείπει τη δική της αφηγηματική οπτική, δίνοντας το όνομα της φίλης μέσω του πατέρα της, ένα πρόσωπο σημαντικό μόνο για τη Βαυκίδα.

Παρόλη την ύπαρξη πολλών αφηγηματικών επιπέδων (ενδοαφηγήσεων/υποαφηγήσεων), ούτε στον Όμηρο ή Ησίοδο ή τους λυρικούς, ούτε στους Προσωκρατικούς, π.χ. στον Παρμενίδη, ούτε στον Πλάτωνα δεν αναδύεται η συνείδηση της δυνητικά απόλυτης αυτονομίας απόψεων, ψυχολογίας και ιδιολέκτου κάθε αφηγητή από αυτές του συγγραφέα. Η καταφατική αγκίστρωση της αφήγησης στην αλήθεια του δημιουργού μοιάζει να λειτουργεί σαν μαγνήτης, που δεν αφήνει την αφηγηματική φωνή να απομακρυνθεί από την άλω των θέσεων του συγγραφέα. Και παρά την πολυσχιδή αφηγηματολογικά οργάνωση, που μετακινεί ενίοτε την «εστίαση»-οπτική εντός του ίδιου αποσπάσματος, π.χ. σε κάποια ποιήματα της Σαπφώς, δεν αναδύθηκε η κατανόηση ότι ο αφηγητής ή, αντιστοίχως, το «ποιητικό εγώ» δεν είναι πρωτίστως πρόσωπο, όσο είναι κειμενική δομή για την ενορχήστρωση ενός αισθητικού αποτελέσματος.

Θα συνεχίσω την επόμενη Κυριακή.


*Μάινας, Αλέξιος

στις Μαΐου 17, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

«Διάλογοι με την αρχαιότητα» | Σεμινάριο σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων

Η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων σε συνεργασία με τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης διοργάνωσαν σεμινάριο με θέμα «Διάλογοι με την αρχαιότητα»...

  • (χωρίς τίτλο)
  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • Η ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΤΕ
      Η ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΤΕ Θερμές ευχαριστίες στον Κώστα Μ.  που εντόπισε τις φωτογραφίες στο sch.gr    και μου τις έστειλε... 1.ΚΥΨΕΛΗ...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (1270)
    • ►  Ιουνίου (122)
    • ▼  Μαΐου (222)
      • The Panic in Needle Park/Πανικός στο Νιντλ Παρκ (1...
      • Το Ισραήλ καίει τα παιδιά της Γάζας στον ύπνο τους...
      • Ο προσωπικός γιατρός & ο οριστικός ενταφιασμός της...
      • Ζει ο βασιλιάς Αλέξανδρος; Ναι, στην Ακαδημία Αθην...
      • Η αστυνομική λογοτεχνία στο Ραδιόφωνο : Ρεξ Στάου...
      • Τρόμος για τις επιπτώσεις στης Τεχνητής Νοημοσύνης...
      •   Γιαπωνέζικο περπάτημα: Το κόλπο...
      • Fail Safe /Συναγερμός θανάτου (1964): επίκαιρο όσο...
      • Διάλογος Μηλίων-Αθηναίων: Μαθήματα εξωτερικής πολι...
      • March to Gaza / Διεθνής πορεία αλληλεγγύης στον Πα...
      • O Γιώργος-Ίκαρος Μπαμπασάκης "ιχνηλατεί" στη Γε...
      •  Δίκη ΟΠΕΚΕΠΕ / Μάρτυρας «καίει» τη ΝΔ – Το 2020 υ...
      •  Το Ισραήλ μεταμορφώνεται και οι ευρωπαϊκοί λαοί σ...
      • Αποθρασύνεται η πολιτιστική προπαγάνδα του Ισραήλ:...
      • ΜΑΓΟΙ ΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ: Francisco Tárrega
      • ΤΑ ΚΑΣΤΡΑ ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΝ...
      • Advise and Consent /Συμβουλές και συγκατάθεση (196...
      • Σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ: Επί έξι χρόνια, πέντε υπουργ...
      • Κοινή επιστολή 101 οργανώσεων προς τον Έλληνα πρωθ...
      • Τα παιδιά των άλλων (Διήγημα)
      • The Man Who Came to Dinner /Απρόσκλητος διάβολος (...
      • Μπεν-Γκβιρ: «Είπα στον πρωθυπουργό: “αγαπητέ πρωθυ...
      • Banana Land: Blood, Bullets and Poison: Banana Lan...
      • Η κυβέρνηση μπορεί να μην έχει απέναντί της υπολογ...
      • Ισραήλ: ένας λαός σε παράνοια, που παραληρεί ζητών...
      • ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ : Η βρόμα τ...
      • Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης
      • Προσωπική υπόθεση/Personal Affair (1953): το διαχρ...
      • Ξένοι φοιτητές που φοιτούν στο Χάρβαρντ υψώνουν τη...
      • Γιάννης Ζουγανέλης: ο συμπαθέστατος μουσικός και κ...
      • Πόσα λαχανικά πρέπει να τρώμε καθημερινά;
      • ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜ...
      • ΑΝΑΛΥΣΗ: Βρετανία - ΕΕ / Το Brexit και πώς να το α...
      • Νοσηλευτές: σπάνιο είδος πλέον στην Ελλάδας λόγω ε...
      • The trouble with Harry/Ποιος σκότωσε το Χάρι (1940...
      • Mendelssohn - Violinkonzert e-Moll | Alina Ibragim...
      • Φλάνερι Ο’ Κόνορ | Σπάνιο να σου τύχει καλός άνθρωπος
      • « Δεδομένου ότι η Δεξιά μετατρέπεται σε Alt-Right,...
      • Σύνοδος για τη Γάζα στη Μαδρίτη / Η Ισπανία απαιτε...
      • ΕΝΑΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΑΝΗΚΟΥΣΤΑ ΕΓΚ...
      • Σεμπαστιάο Σαλγκάδο (1944-2025) :«Φωτογράφισα τον ...
      • FILM AND VIDEO GAMES MUSIC CONCERT · Prague Film O...
      • Οι αβίωτες συνθήκες ζωής στην αρχαία Σπάρτη -Η πόλ...
      • ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ :Ο Γεωργιάδ...
      • ΤΕΤΑΡΤΗ 04:45 (2015)
      • 78ο Φεστιβάλ Καννών:Χρυσός Φοίνικας στον Τζαφάρ Πα...
      • Φοιτητές αρχαιολογίας μαγείρεψαν προϊστορικά κουλο...
      • Concours Bach à Leipzig 2025 - ARTE
      • Έλληνες: και ανάμεσα στους εξυπνότερους λαούς αλλά...
      • Regression /Σκοτεινή ανάμνηση (2015)
      • Jo Nesbo/ Γιου Νέσμπε : Το νυχτόσπιτο -Αστυνομικό ...
      • «Όποιος κατουράει στη θάλασσα του λαϊκισμού , το β...
      • "Ανθρώπινο, πολύ Ανθρώπινο": η διαμόρφωση της φιλο...
      • «Είστε αδύναμοι, έπειτα από ενάμιση χρόνο πολέμου ...
      • ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΤΕΡΑΤΩΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΠΟΥ...
      • Lea Desandre (Play List/13 Music Pieces)
      • The Blue Gardenia ( 1953): ταινία πολύ "σκοτεινή"...
      • Η αρχαιολογική τοπογραφία της Θέρμης: Τι έχει απο...
      • Γιατί θεοποιούμε τις ζάπλουτες ενώ δεν έχουμε να φ...
      • Η πολιτική του αφανισμού: Η κατασκευή του εχθρού ω...
      • ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
      • Ελιές: για καλό ή για κακό μας;
      • Οι κουτοπονηριά των "προθύμων" στο Ουκρανικό και ο...
      • Σέρρες: Εντοπίστηκε ουράνιο στο νερό!
      • Βιβλιοβούλιο : Καλεσμένος ο Συγγραφέας Κώστας Αρκο...
      • Γκάλια Οζ:«Σταματήστε να είστε μέρος της γενοκτονι...
      • Βελανίδια Book Club: Παλαιστίνη/Ισραήλ
      • Η Αλεξάνδρα Κορωναίου & ο Γεράσιμος Κουζέλης αναλύ...
      • Ντομινίκ ντε Βιλπέν προς Ευρωπαίους ηγέτες :"Αφήσ...
      • Βιβλιοβούλιο : Δημήτρης Δασκαλόπουλος (10/05/2025)
      • Τζέιμς Κάγκνεϊ - Αποχαιρέτα το αύριο (1950)
      • ΚΑΤΑΝΤΙΑ : BBC / Όργιο λογοκρισίας και μεροληψίας ...
      • DNA του Λεονάρντο ντα Βίντσι: Σε νέο βιβλίο, ερευν...
      • Città di Barletta Competition 2025 - 2nd Gala Conc...
      • ΧΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ...
      • Καναλάρχες-Μητσοτάκης: Τα είχανε, τα χάλασαν, τα ξ...
      • Old Songs /Μεγάλες επιτυχίες (Mίξη+Lyrics )
      • They Made Me a Criminal/Με έκαναν εγκληματία (1939...
      • Η ΚΥΡΙΑ ΝΤΑΛΟΓΟΥΕΙ | VIRGINIA WOOLF: 1. Ανάλυση το...
      • «Ουκρανία – Το μεγάλο πλάνο. Ακόμα και αν δεν υπήρ...
      • ΟΠΕΡΑ : The Turn Of The Screw/ Το στρίψιμο της βίδ...
      • Πώς η ευρεία κυκλοφορία εικόνων με τη λιμοκτονία π...
      • Γάζα / «Ένα λογικό κράτος δεν έχει χόμπι να σκοτών...
      • Πώς το Ισραήλ «αγόρασε» τη δεύτερη θέση στη Eurovi...
      • Χένρι Τζέιμς , Το Στρίψιμο της βίδας :The Innocent...
      • The Divas - Most Beautiful Soprano Arias
      • Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης : «Απ’ την Γκερνίκα ως τ...
      • «Διαγραφές φοιτητών»: το 1973 εμπνέει τον κ. Μητσ...
      • ΒΙΒΛΙΟΦΙΛΙΑ :«Διαβάζοντας 300 βιβλία σε 21 μήνες σ...
      • Καρδιολόγος προειδοποιεί: Ουσία σε εκατοντάδες γνω...
      • Όχι δεν πάει έτσι, κυρία Κλαυδία, με την ωραία φων...
      • Μελέτη DNA αποκαλύπτει ότι οι Φοίνικες είχαν και ...
      • Ξαφνικά η τυφλή και αναίσθητη Δύση απέναντι στα ε...
      • Andrea Bocelli Greatest Hits Full Album 2024
      • «Απέναντι στα ανθρώπινα δικαιώματα, η σιωπή δεν εί...
      • Dog Day Afternoon / Σκυλίσια μέρα (1975): πώς ένα...
      • Υπάρχει ανομία στα πανεπιστήμια;
      • Οι τραγικές γελοιότητες των ακροκεντρώων περί "αν...
      • Ν.Πασσάς, καθηγητής Εγκληματολογίας στο Πανεπιστήμ...
      • 1,5 hours of exceptional piano music with great pi...
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3034)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (243)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3228)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (294)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3131)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (280)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (1270)
    • ►  Ιουνίου (122)
    • ▼  Μαΐου (222)
      • The Panic in Needle Park/Πανικός στο Νιντλ Παρκ (1...
      • Το Ισραήλ καίει τα παιδιά της Γάζας στον ύπνο τους...
      • Ο προσωπικός γιατρός & ο οριστικός ενταφιασμός της...
      • Ζει ο βασιλιάς Αλέξανδρος; Ναι, στην Ακαδημία Αθην...
      • Η αστυνομική λογοτεχνία στο Ραδιόφωνο : Ρεξ Στάου...
      • Τρόμος για τις επιπτώσεις στης Τεχνητής Νοημοσύνης...
      •   Γιαπωνέζικο περπάτημα: Το κόλπο...
      • Fail Safe /Συναγερμός θανάτου (1964): επίκαιρο όσο...
      • Διάλογος Μηλίων-Αθηναίων: Μαθήματα εξωτερικής πολι...
      • March to Gaza / Διεθνής πορεία αλληλεγγύης στον Πα...
      • O Γιώργος-Ίκαρος Μπαμπασάκης "ιχνηλατεί" στη Γε...
      •  Δίκη ΟΠΕΚΕΠΕ / Μάρτυρας «καίει» τη ΝΔ – Το 2020 υ...
      •  Το Ισραήλ μεταμορφώνεται και οι ευρωπαϊκοί λαοί σ...
      • Αποθρασύνεται η πολιτιστική προπαγάνδα του Ισραήλ:...
      • ΜΑΓΟΙ ΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ: Francisco Tárrega
      • ΤΑ ΚΑΣΤΡΑ ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΝ...
      • Advise and Consent /Συμβουλές και συγκατάθεση (196...
      • Σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ: Επί έξι χρόνια, πέντε υπουργ...
      • Κοινή επιστολή 101 οργανώσεων προς τον Έλληνα πρωθ...
      • Τα παιδιά των άλλων (Διήγημα)
      • The Man Who Came to Dinner /Απρόσκλητος διάβολος (...
      • Μπεν-Γκβιρ: «Είπα στον πρωθυπουργό: “αγαπητέ πρωθυ...
      • Banana Land: Blood, Bullets and Poison: Banana Lan...
      • Η κυβέρνηση μπορεί να μην έχει απέναντί της υπολογ...
      • Ισραήλ: ένας λαός σε παράνοια, που παραληρεί ζητών...
      • ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ : Η βρόμα τ...
      • Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης
      • Προσωπική υπόθεση/Personal Affair (1953): το διαχρ...
      • Ξένοι φοιτητές που φοιτούν στο Χάρβαρντ υψώνουν τη...
      • Γιάννης Ζουγανέλης: ο συμπαθέστατος μουσικός και κ...
      • Πόσα λαχανικά πρέπει να τρώμε καθημερινά;
      • ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜ...
      • ΑΝΑΛΥΣΗ: Βρετανία - ΕΕ / Το Brexit και πώς να το α...
      • Νοσηλευτές: σπάνιο είδος πλέον στην Ελλάδας λόγω ε...
      • The trouble with Harry/Ποιος σκότωσε το Χάρι (1940...
      • Mendelssohn - Violinkonzert e-Moll | Alina Ibragim...
      • Φλάνερι Ο’ Κόνορ | Σπάνιο να σου τύχει καλός άνθρωπος
      • « Δεδομένου ότι η Δεξιά μετατρέπεται σε Alt-Right,...
      • Σύνοδος για τη Γάζα στη Μαδρίτη / Η Ισπανία απαιτε...
      • ΕΝΑΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΑΝΗΚΟΥΣΤΑ ΕΓΚ...
      • Σεμπαστιάο Σαλγκάδο (1944-2025) :«Φωτογράφισα τον ...
      • FILM AND VIDEO GAMES MUSIC CONCERT · Prague Film O...
      • Οι αβίωτες συνθήκες ζωής στην αρχαία Σπάρτη -Η πόλ...
      • ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ :Ο Γεωργιάδ...
      • ΤΕΤΑΡΤΗ 04:45 (2015)
      • 78ο Φεστιβάλ Καννών:Χρυσός Φοίνικας στον Τζαφάρ Πα...
      • Φοιτητές αρχαιολογίας μαγείρεψαν προϊστορικά κουλο...
      • Concours Bach à Leipzig 2025 - ARTE
      • Έλληνες: και ανάμεσα στους εξυπνότερους λαούς αλλά...
      • Regression /Σκοτεινή ανάμνηση (2015)
      • Jo Nesbo/ Γιου Νέσμπε : Το νυχτόσπιτο -Αστυνομικό ...
      • «Όποιος κατουράει στη θάλασσα του λαϊκισμού , το β...
      • "Ανθρώπινο, πολύ Ανθρώπινο": η διαμόρφωση της φιλο...
      • «Είστε αδύναμοι, έπειτα από ενάμιση χρόνο πολέμου ...
      • ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΤΕΡΑΤΩΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΠΟΥ...
      • Lea Desandre (Play List/13 Music Pieces)
      • The Blue Gardenia ( 1953): ταινία πολύ "σκοτεινή"...
      • Η αρχαιολογική τοπογραφία της Θέρμης: Τι έχει απο...
      • Γιατί θεοποιούμε τις ζάπλουτες ενώ δεν έχουμε να φ...
      • Η πολιτική του αφανισμού: Η κατασκευή του εχθρού ω...
      • ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
      • Ελιές: για καλό ή για κακό μας;
      • Οι κουτοπονηριά των "προθύμων" στο Ουκρανικό και ο...
      • Σέρρες: Εντοπίστηκε ουράνιο στο νερό!
      • Βιβλιοβούλιο : Καλεσμένος ο Συγγραφέας Κώστας Αρκο...
      • Γκάλια Οζ:«Σταματήστε να είστε μέρος της γενοκτονι...
      • Βελανίδια Book Club: Παλαιστίνη/Ισραήλ
      • Η Αλεξάνδρα Κορωναίου & ο Γεράσιμος Κουζέλης αναλύ...
      • Ντομινίκ ντε Βιλπέν προς Ευρωπαίους ηγέτες :"Αφήσ...
      • Βιβλιοβούλιο : Δημήτρης Δασκαλόπουλος (10/05/2025)
      • Τζέιμς Κάγκνεϊ - Αποχαιρέτα το αύριο (1950)
      • ΚΑΤΑΝΤΙΑ : BBC / Όργιο λογοκρισίας και μεροληψίας ...
      • DNA του Λεονάρντο ντα Βίντσι: Σε νέο βιβλίο, ερευν...
      • Città di Barletta Competition 2025 - 2nd Gala Conc...
      • ΧΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ...
      • Καναλάρχες-Μητσοτάκης: Τα είχανε, τα χάλασαν, τα ξ...
      • Old Songs /Μεγάλες επιτυχίες (Mίξη+Lyrics )
      • They Made Me a Criminal/Με έκαναν εγκληματία (1939...
      • Η ΚΥΡΙΑ ΝΤΑΛΟΓΟΥΕΙ | VIRGINIA WOOLF: 1. Ανάλυση το...
      • «Ουκρανία – Το μεγάλο πλάνο. Ακόμα και αν δεν υπήρ...
      • ΟΠΕΡΑ : The Turn Of The Screw/ Το στρίψιμο της βίδ...
      • Πώς η ευρεία κυκλοφορία εικόνων με τη λιμοκτονία π...
      • Γάζα / «Ένα λογικό κράτος δεν έχει χόμπι να σκοτών...
      • Πώς το Ισραήλ «αγόρασε» τη δεύτερη θέση στη Eurovi...
      • Χένρι Τζέιμς , Το Στρίψιμο της βίδας :The Innocent...
      • The Divas - Most Beautiful Soprano Arias
      • Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης : «Απ’ την Γκερνίκα ως τ...
      • «Διαγραφές φοιτητών»: το 1973 εμπνέει τον κ. Μητσ...
      • ΒΙΒΛΙΟΦΙΛΙΑ :«Διαβάζοντας 300 βιβλία σε 21 μήνες σ...
      • Καρδιολόγος προειδοποιεί: Ουσία σε εκατοντάδες γνω...
      • Όχι δεν πάει έτσι, κυρία Κλαυδία, με την ωραία φων...
      • Μελέτη DNA αποκαλύπτει ότι οι Φοίνικες είχαν και ...
      • Ξαφνικά η τυφλή και αναίσθητη Δύση απέναντι στα ε...
      • Andrea Bocelli Greatest Hits Full Album 2024
      • «Απέναντι στα ανθρώπινα δικαιώματα, η σιωπή δεν εί...
      • Dog Day Afternoon / Σκυλίσια μέρα (1975): πώς ένα...
      • Υπάρχει ανομία στα πανεπιστήμια;
      • Οι τραγικές γελοιότητες των ακροκεντρώων περί "αν...
      • Ν.Πασσάς, καθηγητής Εγκληματολογίας στο Πανεπιστήμ...
      • 1,5 hours of exceptional piano music with great pi...
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3034)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (243)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3228)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (294)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3131)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (280)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Αιθέριο. Από το Blogger.