gerontakos

«Φύγε ρε λαμόγιο» – Έτσι πέταξαν τη δασκάλα των παιδιών μας στον δρόμο, για να μπουν οι τουρίστες στα Χανιά Η γυναίκα πήρε το πλοίο νύχτα, για να σωθεί. Για να μη μείνει χωρίς ρεύμα, χωρίς νερό, χωρίς πόρτα.

Πέμπτη, Απριλίου 17, 2025

Δημήτρης Ραυτόπουλος (1924-2025) : ένας σημαντικός κριτικός της λογοτεχνίας και ελεύθερος διανοητής

 

In memoriam: Δημήτρης Ραυτόπουλος: Τι προσδοκώ…(συνέντευξη στην Νότα Χρυσίνα)


 anagnostis.gr

Ο Δημήτρης Ραυτόπουλος έφυγε χθες σε ηλικία 101 ετών. Δημοσιεύουμε μια παλιότερη συνέντευξή του στην Νότα Χρυσίνα για τον “Αναγνώστη”.

Ο Δημήτρης Ραυτόπουλος είναι κριτικός λογοτεχνίας, δοκιμιογράφος, δημοσιογράφος, μεταφραστής, λόγιος με αγώνες για την ελευθερία του λόγου και την ανεξαρτησία της πνευματικής εργασίας. Άνθρωπος των Έργων, έζησε εξόριστος για τις ιδέες του, αλλά και άνθρωπος της Τέχνης του Λόγου γράφει με πάθος και ήθος.  Η παρουσία του έχει σφραγίσει την ελληνική λογοτεχνία και συνεχίζει να τη σφραγίζει. Με το νέο του βιβλίο «Κριτική της κριτικής», θυμίζοντας τον Καντ,  δίνει τον παλμό στα ελληνικά γράμματα. Οραματίζεται μια Ελλάδα με αξιοκρατία, αξιοπρέπεια, αυτοσεβασμό. Όλα αυτά τα έκανε πράξη με τον δικό του βίο.

 

Το νέο σας βιβλίο «Κριτική της κριτικής» είναι μια συνολική αποτίμηση του έργου σας;

Το βιβλίο μου «Κριτική της κριτικής» δεν είναι αυτοβιογραφικό έργο, δεν αναφέρεται στο δικό μου έργο, αλλά στην κριτική σκέψη και λειτουργία γενικά και στην ελληνική κριτική ιδιαίτερα, σε έργα ιστορίας της λογοτεχνίας μας και της γραμματολογίας. Εστιάζεται επίσης σε παρερμηνείες, ιδεολογικές προκαταλήψεις και στρεβλώσεις στην κριτική αντιμετώπιση μεγάλων ποιητών και συγγραφέων μας.

Εάν σας ζητούσα να εντάξετε τον εαυτό σας σε μία σχολή κριτικής ποια θα ήταν αυτή;

Ξεκίνησα στην «Επιθεώρηση Τέχνης» με γενικό προσανατολισμό στη μαρξιστική θεωρία και τον κοινωνικό ρεαλισμό, του Λούκατς ιδίως. Είχα την αόριστη αυταπάτη ότι χωρούσε η ελευθερία της σκέψης σε πλαίσια ιστορικο-υλιστικά και ταξικά, για να συνειδητοποιήσω βαθμιαία ότι με αυτά το φαινόμενο της τέχνης περιοριζόταν σε μηχανιστική αντανάκλαση των κοινωνικών συνθηκών και πρωτίστως της ταξικής πάλης. Αυτά τα συμπλήρωνε η δεοντολογία της, υποτιθέμενης, «κοινωνικής παραγγελίας»: ο «προοδευτικός» συγγραφέας όφειλε να εικονογραφεί την κοινωνική αδικία, να δείχνει τον δρόμο προς τον αγώνα για την επανάσταση και τον σοσιαλισμό. Με απογοήτευσε πολύ γρήγορα αυτός ο «σοσιαλιστικός ρεαλισμός» της σοβιετικής λογοτεχνίας και οι ντόπιες απομιμήσεις του∙ αυτές οι τελευταίες μού προκάλεσαν αντιδράσεις, συχνά ειρωνικές ή βίαιες. Αλλά, γενικότερα, είχα αρχίσει να έχω δεινές απορίες, λ.χ. πού χωρούσε στο σχήμα αυτό ο λυρισμός, το αίσθημα, η ατομικότητα του ανθρώπου και το υπαρξιακό του πρόβλημα.

Τι είδους κριτήρια απαιτεί μια γόνιμη κριτική;

Γόνιμη είναι η σοβαρή κριτική, η διαβασμένη, η διεισδυτική ανάλυση, ο διάλογος με τη δημιουργία και με την ανάγνωση, η συγκριτολογία, η σειρακή ένταξη του έργου στη γραμματεία και η διαπραγμάτευση των θεωρητικών του βάσεων, αν τέτοιες διακρίνονται.

Πώς θα σχολιάζατε την ελληνική λογοτεχνία σήμερα; Υπάρχουν λογοτέχνες του επιπέδου για παράδειγμα του Άρη Αλεξάνδρου;

Υπάρχουν πολλοί και καλοί λογοτέχνες σήμερα, όπως πάντα. Το έργο που θα ξεχώριζε σαν κορυφαίο ή αντιπροσωπευτικό της εποχής δεν είναι πάντα υποχρεωτικό να υπάρχει και να φαίνεται αμέσως.

Μπορεί η λογοτεχνία να ξαναγράψει την ιστορία; Εννοώ φέρνοντας στο φως σκοτεινά σημεία της ιστορίας ή φωτίζοντάς τα από άλλη οπτική γωνία;

Η λογοτεχνία, ιδίως η αφηγηματική αναδημιουργεί τον ανθρώπινο, εσωτερικό κόσμο και την περιπέτειά του μέσα στα γρανάζια της ιστορίας. Ούτε αντικαθιστά την ιστορία η λογοτεχνία, ούτε την αλλάζει, ρίχνει μόνο λίγο φως στις σχεδόν αθέατες πτυχές της πραγματικότητας.

Ποιος Έλληνας ποιητής ή πεζογράφος από όσους γνωρίσατε θεωρείτε ότι καθόρισε την ελληνική λογοτεχνία;

Δεν ξέρω αν κάποιος «καθόρισε» τη λογοτεχνία. Αν εννοείται τους ποιητές και πεζογράφους που γνώρισα από τα βιβλία, σας απαντώ: τη σύγχρονη πεζογραφία την ίδρυσε η τριάδα των μεγάλων καθαρευουσιάνων (που ήταν και οι τρεις υπέρμαχοι της δημοτικής): Βιζυηνός, Παπαδιαμάντης, Ροΐδης∙ την ποίηση και τη γλώσσα της οι μεγάλοι δημοτικιστές και εκσυγχρονιστές Σολωμός – Παλαμάς (Επτανησιακή και Β Αθηναϊκή σχολή) και οι εκφραστές της ιστορικής και πνευματικής μας ταυτότητας, Καβάφης, Σεφέρης…

Ο Ρολάν Μπαρτ μίλησε για τον θάνατο του συγγραφέα. Σήμερα οι σύγχρονες θεωρίες εστιάζουν στον αναγνώστη, παράδειγμα η θεωρία της πρόσληψης του Jauss. Πιστεύετε πως όλες αυτές οι θεωρίες βοηθούν την λογοτεχνία ή σκοτώνοντας τον συγγραφέα αναστήσαμε τον καταναλωτή αναγνώστη;

Γιατί να συγκρατήσουμε από τον Μπαρτ την αερολογία περί «θανάτου του συγγραφέα» (την οποία, άλλωστε, ανακάλεσε), ή την άλλη – πολύ χειρότερη. Ότι «η γλώσσα είναι φασιστική»; Πριν και μετά τις εξτρεμιστικές παρόλες ή τους μαοϊκούς πιθηκισμούς, έχει γράψει για τον ερωτικό λόγο, για τη σημειολογία της μόδας, για τον εσωτερικό του κόσμο.

Ο πολυγραφότατος Τζωρτζ Στάινερ, κορυφαίος διανοούμενος, έβγαλε ένα τόμο με τίτλο «Τα βιβλία που δεν έγραψα». Ποια βιβλία δεν γράψατε εσείς;

Δεν υπάρχει συγγραφέας που να έγραψε όσα βιβλία θα ήθελε να είχε γράψει. Αφού ρωτάτε εμένα τον ελάχιστο, βρίσκω κάθε τόσο δυο- τρία βιβλία που δεν έγραψα. Και να τα είχα γράψει θα έρχονταν άλλα άγραφα. Το πεδίο της εποπτείας μας είναι απέραντο και εκείνο της φαντασίας άπειρο.

Κύριε Ραυτόπουλε έχετε τιμηθεί με σημαντικά βραβεία. Το 1997  με το Κρατικό Βραβείο δοκιμίου-κριτικής για το έργο «Άρης Αλεξάνδρου: ο εξόριστος» (1996), το 2008 αναγορευτήκατε επίτιμος διδάκτορας του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ, το 2009 τιμηθήκατε με το βραβείο «Διδώ Σωτηρίου» της Εταιρείας Συγγραφέων και το 2013 στα Κρατικά Βραβεία Λογοτεχνίας τιμηθήκατε ομόφωνα με το Μεγάλο Βραβείο Γραμμάτων για το σύνολο του έργου σας. Πιστεύετε στα βραβεία;

Καλά είναι τα βραβεία, καλύτερη όμως είναι η αναγνωστική ανταπόκριση, η κριτική αυτοεκτίμηση, ο αυτοσεβασμός. Η δική μου τοιαύτη, όποια και αν είναι, μου φαίνεται άσχετη από τη βράβευση ή μη∙ και ας ακουστεί αυτό ως περιαυτολογία.

Ποιος είναι ο Δημήτρης Ραυτόπουλος που εσείς αποδέχεστε περισσότερο: ο αγωνιστής, ο δημοσιογράφος, ο κριτικός λογοτεχνίας, ο στοχαστής ή κάποιος που ο πολύς κόσμος δεν γνωρίζει;

Είμαι ένας ταπεινός εραστής της λογοτεχνίας και της κριτικής, δυστυχώς όχι ολοκληρωτικά (και έγκαιρα) αφοσιωμένος, εξαιτίας του επαγγέλματος (δημοσιογραφία) και της ιστορίας…

Είναι γνωστοί οι αγώνες σας και ότι παλέψατε για τις ιδέες σας και πήγατε για αυτές εξορία. Τι προσδοκά για το μέλλον της χώρας ένας άνθρωπος των γραμμάτων, όπως είστε εσείς, που έζησε μεγάλο μέρος της ιστορίας της σύγχρονης Ελλάδας;

Προσδοκώ ανάσταση ζωντανών…Ανάκαμψη από την πολιτική και πολιτιστική παρακμή, από τη Μικρή Ιδέα της Ψωροκώσταινας, του αδικημένου περιούσιου λαού(!), από τη θυματική, κακομοίρικη και συνωμοσιολογική παράνοια. Προσδοκώ δημιουργική ορμή, παραγωγή και εργασία, αξιοκρατία, νομιμότητα, κοινωνικό – εθνικό συμβόλαιο. Προσδοκώ ένα καλύτερο ισοζύγιο «ελευθερία –δικαιοσύνη», όχι όμως αναρχία, όχι εγκαλιταρισμό, όχι εκπρολεταριοποίηση του εγκεφάλου. Η σκέψη, η τέχνη, η δημιουργία είναι αριστοκρατία όχι συνδικάτο ή κοινόβιο.

 

Βιογραφικό

Ο Δημήτρης Ραυτόπουλος γεννήθηκε στον Πειραιά το 1924. Κατάγεται από πολυμελή οικογένεια, χωρίς ιδιοκτησία. Ο πατέρας του καταγόταν από την Κεφαλονιά και ήταν στέλεχος επιχείρηση ιδιωτικού τομέα. Η μητέρα του καταγόταν από τη Νεάπολη Λακωνίας.

Τελείωσε τις γυμνασιακές του σπουδές στον Πειραιά. Το 1944 εισήχθη στη Φυσικομαθηματική Σχολή (Τμήμα Χημείας) του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εγκατέλειψε τις σπουδές του λόγω εμφυλιακών διώξεων. Συμμετείχε στην Εθνική Αντίσταση (ΕΠΟΝ) από το 1943. Τραυματίστηκε βαριά στα Δεκεμβριανά 1944. Επιδόθηκε στη δημοσιογραφία παράλληλα με την αριστερή του τοποθέτηση: «Νέα Γενιά» (Περιοδικό της ΕΠΟΝ), «Ελεύθερη Ελλάδα» (καθημερινή εφημερίδα του ΕΑΜ), πειραϊκές εφημερίδες. Πολιτικός εξόριστος (1947-1952: Ικαρία, Μακρόνησος, Αγ. Ευστράτιος). Μετά την εξορία εργάστηκε στην εφημερίδα «Αυγή», από την ίδρυσή της το 1952. Ήταν μέλος της ιδρυτικής ομάδας του περιοδικού «Επιθεώρηση Τέχνης» (1954- 1967), όπου δημοσίευσε πλήθος κριτικές για έργα πεζογραφίας και μικρά δοκίμια: «Τα πρόσωπα της Ασκητικής» (Ν. Καζαντζάκης) κ.ά. Πρόβαλε ιδιαίτερα τους: Στρατή Τσίρκα, Δημήτρη Χατζή, Ανδρέα Φραγκιά, Βασίλη Βασιλικό, Μένη Κουμανταρέα, Διδώ Σωτηρίου, Τάσο Λειβαδίτη. Αντέδρασε στην αντι -εαμική λογοτεχνική παραγωγή του 1956 (Ρ. Ρούφος, Θ.Δ. Φραγκόπουλος, Αλ. Κοτζιάς, Ν. Κάσδαγλης) που την χαρακτήρισε «Μαύρη πολιτική λογοτεχνία».

Εναντιώθηκε όμως μονιμότερα στις επιδόσεις «σοσιαλιστικού ρεαλισμού» και στην αρχή της «κομματικότητας» της λογοτεχνίας: Μεν. Λουντέμης, Θ. Κορνάρος, Έφη Πανσελήνου, Διδώ Σωτηρίου κ. ά.

Υπερασπίστηκε κριτικά και πολιτικά τον Στρατή Τσίρκα, όταν αυτός διεγράφη από το κόμμα του (στην Αίγυπτο) μετά την έκδοση της «Λέσχης». Ο Ραυτόπουλος απάντησε με δριμύτητα στον λίβελο του Μάρκου -Αυγέρη κατά του Τσίρκα∙ και συνέχισε με την προβολή των δύο επομένων έργων της τριλογίας «Ακυβέρνητες πολιτείες».

Το 1966 ο Δημήτρης Ραυτόπουλος υπέβαλε σχέδιο Πολιτιστικής πολιτικής στην ηγεσία της ΕΔΑ, το οποίο καθιέρωνε και κατοχύρωνε την ελευθερία και την πλήρη ανεξαρτησία της πνευματικής εργασίας, της Τέχνης και της κριτικής. Τον ίδιο χρόνο, με βίαιο άρθρο του στην «Επιθεώρηση Τέχνης» καταδίκασε την μαοϊκή «Πολιτιστική επανάσταση» στην Κίνα ως βαρβαρότητα και μαζικό έγκλημα. Αποχώρησε από τη σύνταξη της «Αυγής», μετά τη λογοκριτική επέμβαση και την αλλοίωση των απόψεών του σε άρθρο του για την αριστερή στροφή του Ζ. Π. Σαρτρ.

Αυτοεξόριστος στο Παρίσι κατά το διάστημα της δικτατορίας, εργάστηκε στο «Λεξικό Κυρίων Ονομάτων» (Πωλ Ρομπέρ), όπου έγραψε περίπου 1.000 λήμματα για την Ελλάδα και τον ελληνικό πολιτισμό. Παρακολούθησε μαθήματα στην Ecole Pratique des Hautes Etudes, ιδιαίτερα ένα σεμινάριο με Ρολλάν Μπαρτ- Ζεράρ Ζενέτ.

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, διηύθυνε το περιοδικό «Ηριδανός» και το άνοιγμά του προς τη νεωτερική θεωρία και κριτική (1975-1976). Συνεργάστηκε στο περιοδικό του Δ. Χατζή «Πρίσμα» και σε όλα σχεδόν τα λογοτεχνικά περιοδικά.

Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ και ιδρυτικό μέλος της Εταιρείας Συγγραφέων.

Έλαβε τις εξής διακρίσεις: Κρατικό βραβείο δοκιμίου κριτικής για τη μονογραφία «Άρης Αλεξάνδρου, ο εξόριστος» (1996).

Βραβείο «Διδώ Σωτηρίου» της Εταιρείας Συγγραφέων (2008)

Μεγάλο κρατικό βραβείο Γραμμάτων (2013)

Βραβείο Ιδρύματος Προαγωγής της Δημοσιογραφίας Αθανασίου Μποτση (1989)

Επίτιμος διδάκτωρ της Φιλοσοφικής Σχολής (τμήμα Φιλολογίας) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, 2008

Βιβλία κριτικής: «Οι ιδέες και τα έργα» (Δίφρος 1966),

«Τέχνη και εξουσία» (Καστανιώτης 1985),

«Κρίσιμη λογοτεχνία» (Καστανιώτης 1986),

«Σημεία στίξεως»  (Στοχαστής 1987),

«Άρης Αλεξάνδρου, ο εξόριστος» (Σοκόλης, 2006),

«Αναθεώρηση Τέχνης, η Επιθεώρηση Τέχνης και οι άνθρωποι» (Σοκόλης, 2006)

«Εμφύλιος και λογοτεχνία» (Πατάκης 2012),

«Κριτική της κριτικής» (Gutenberg 2017)

 

Μεταφράσεις:

Μάργκαρετ Μίτσελ «Όσα παίρνει ο άνεμος» (Ρομάντσο, 1954),

Χέρβυ Άλλεν «Αντόνιο Αντβέρσο» (Ρομάντσο, 1955),

Αντόνιο Γκράμσι, «Γράμματα από τη φυλακή»-με τη Φούλα Χατζηδάκη» (Ηριδανός, 1974),

Μπορίς Βιαν, «Φθινόπωρο στο Πεκίνο»

Μισέλ Τουρνιέ, «Παρασκευάς ή η πρωτόγονη ζωή» (Πατάκης, 1982).

Δημήτρης Ραυτόπουλος (1924-2025) από www.kathimerini.gr

Βικιπαίδεια : Δημήτρης Ραυτόπουλος

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/490740319_2075546139586625_1212861250968254631_n.jpg?stp=dst-jpg_s526x395_tt6&_nc_cat=105&ccb=1-7&_nc_sid=e5c1b6&_nc_ohc=uFjgq24s9IoQ7kNvwFayE2A&_nc_oc=AdlnRSp3-gyEsSyM00sIk020zhEW_1uM8L7venDaS1tbolxkAbj3EUI1PGm7vlE1N90&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.xx&edm=AN6CN6oEAAAA&_nc_gid=d100gnkH03jAUIKjWIhUcw&oh=00_AfEARmRUflPWnllf2i3cSLrDVxaArxtyNytTkXcphYVDlA&oe=680694BD

Τάσος Γουδέλης

Facebook

«Έφυγε ένας ακόμα μεγάλος: ο κριτικός λογοτεχνίας Δημήτρης Ραυτόπουλος (1926-2025). Σήμερα το μεσημέρι, ήσυχα στο σπίτι του. Άφησε πίσω του σημαντικά κείμενα που έχουν σημαδέψει τη λογοτεχνία μας. Θα μεταφερθεί την Πέμπτη στη Ριτσώνα. Στη φωτογραφία είμαστε μαζί σε κέντρο κοντά στο σπίτι του, σχετικά πρόσφατα.»

ΦΩΝΕΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
στις Απριλίου 17, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

«Είμαστε πολύ Τυχεροί που έχουμε την Γιώτα μαζί μας!!! Ένα υπέροχο κορίτσι!!! Οι ιδεολογίες δεν αλλάζουν με τα χρήματα!!»

  Καταγγελία: Ισραηλινοί ζήτησαν σε Καφέ από εργαζόμενη να αλλάξει την μπλούζα με το «Free Palestine» ...

  • (χωρίς τίτλο)
  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • Η ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΤΕ
      Η ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΤΕ Θερμές ευχαριστίες στον Κώστα Μ.  που εντόπισε τις φωτογραφίες στο sch.gr    και μου τις έστειλε... 1.ΚΥΨΕΛΗ...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (1180)
    • ►  Ιουνίου (32)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ▼  Απριλίου (227)
      • Paul McCartney "For No One" Lyrics and in a Great...
      • Εντυπωσιακά ευρήματα οστεοαρχαιολογικής μελέτης γ...
      • Ο φόρος αίματος στους δρόμους: ακόμα μία αρνητική ...
      • Κλοντ Μονέ και Καμίλ Ντονσιέ : ένας παθιασμένος α...
      • Ο γνωστός Καραμπελιάς και το δικαίωμα του ομιλείν ...
      • Μεγάλες προσδοκίες : Αριστούργημα από κάθε άποψη
      • Ύπατος Αρμοστής του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματ...
      • Έκθεση - φωτιά για την Ελευθερία του Τύπου στην Ελ...
      • «Η Βεατρίκη των αγγέλων».Ένα ποίημα για την Μπεατρ...
      • Ο αφανισμός των Cenci και η αναβίωσή τους μέσα από...
      • Η τραγική ιστορία της Beatrice Cenci , ένα από τ...
      • Μίκης Θεοδωράκης - Μπαλλάντες
      • Η δημοσκόπηση της ΕΤΕΡΟΝ κάτι δείχνει για την Κων...
      • Pillar To Heaven
      • «Χρήστος Αλαβέρας: Ζωγραφοπατήματα ώς το Τελλόγλει...
      • Συγκρίνετε στάση πνευματικών ηγετών και βγάλτε συμ...
      • Catherine Sénéchal
      • Ανάσταση χρειαζόμαστε και στην υγεία
      • Αμαρτωλοί και δολοφόνοι (1947): ‧ αριστουργηματικ...
      • Συμφωνούμε με τον Τάσο Δούση: «Σκάνδαλο μεγατόνων!...
      • Η επιμονή στα μικρομάγαζα οδηγεί στο «Μητσοτάκης ξ...
      • Θουκυδίδης Ολόρου : ένα πορτρέτο (Ποίημα)
      • All Popes of the Catholic Church: Saint Peter - Po...
      • Διάστημα/ Βρέθηκαν όντως ίχνη εξωγήινης ζωής;
      • Classical Spring - Bach, Vivaldi, Mozart...
      • Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ /Confessions of a P...
      • «Οι αστοί και ο κόσμος τους»
      • «Αλίμονο, αλίμονο, πόσο δεινή ΄ναι η γνώση /Όταν ...
      • Η μέρα της κουκουβάγιας /Il giorno della civetta (...
      • Beryl Cook: The Joyful Observer|Artist Biography
      • Bifo Berardi : «Pensare dopo Gaza (Σκέψεις μετά τη...
      • Πολιτικό σκάνδαλο και βαρύ ποινικό αδίκημα η παράλ...
      • Καμαρώστε τα κουκουλοφόρα Ζακυνθινά ανθρωποειδή π...
      • Ένα άρθρο για τον αέναο κύκλο των διασπάσεων της Α...
      • No Mercy:το "παιχνίδι" των διεστραμμένων, φτιαγμ...
      • Ισραήλ: ένα κράτος ανελέητων δολοφόνων, που με τον...
      • ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ : ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ (24/04-30/04)
      • Mozart 252 -Michael Nyman Band (2008)• Άλμπουμ/12 ...
      • Κολοσσιαία αποκάλυψη την ΝΥΤ: η ανείπωτη ιστορία ...
      • Οι εντιμότατοι φίλοι μου (1975)
      • Ο Πλανήτης φλέγεται από τους πολέμους , η χώρα του...
      • ΥΠΕΡ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ (ΥΠΕΡ ΑΡΜΕΓΜΑ)
      • Ευτράπελα
      • Καρλ Ντράγιερ - Βαμπίρ (Vampyr, 1932):ένας "αγέρασ...
      • Prix de Lausanne - Selections - Best-of – ARTE Con...
      • Αλέξης Τσίπρας: Τέσσερα «stop» για τους εχθρούς τη...
      • Seasons of Dance : Spring 🌷 Max Richter / Peeping...
      • Θανάσης Καρτερός στο Dnews: Θα «ξεφουσκώσει τελικά...
      • Human Rights Watch εναντίον Ισραήλ για εγκλήματα π...
      • Seasons of Dance : Winter ❄️ - Max Richter / Emili...
      • Ντόναλντ Αδόλφος Tραμπ: “Αριστεροί βλάκες διδάσκου...
      • Από το βιβλίο στην οθόνη: Πράσινες τηγανητές ντομά...
      • Αντι-Τραμπ μέτωπο / Κάτι αρχίζει να κινείται
      • Sgambati: Nocturnes, Morceaux & Etudes
      • ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ : Τερατ...
      • Ζαπατίστας: Το «κοινό» ως πολιτική της απελευθέρ...
      • NOSFERATU SUITE: An Alternative Music Score for No...
      • Ο Αχώνευτος : Διηγήματα για γέλια και για κλάματα ...
      • 88 Minutes of Piano Excellence for World Piano Day...
      • Ιταλία: η Μελόνι ψηφίζει σκληρούς νόμους που ποιν...
      • Blue Skies / Όλοι οι άνθρωποι του Προέδρου στο μεγ...
      • Seasons of Dance : Autumn 🍂 - Max Richter / Imre...
      • MIO FIGLIO PROFESSORE/Ο γιος μου ο καθηγητής (1...
      • Άρης Χατζηστεφάνου | Ο άνθρωπος που υπερασπίζεται ...
      • Γεώργιος Παπαδόπουλος: το πορτρέτο του σατανικού ...
      • Πέθανε ο Πάπας των φτωχών και των κατατρεγμένων: η...
      • Mirrors/Κάτοπτρα - Dimitris Minakakis, Giorgos Dou...
      • 120 ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ MΟΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ...
      • Seasons of Dance : Summer ☀️ - Max Richter / Bobbi...
      • Συγγραφικά πάθη (β΄): Διηγήματα για γέλια και για...
      • Ο συλλέκτης: το σπουδαίο μυθιστόρημα-θρίλερ του Τ...
      • Ghibli Style: εκδημοκρατισμός της τέχνης ή θάνατος...
      • Γάζα , τόπος γενοκτονίας
      • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
      • Ανεπανάληπτος «πασχαλινός»Βάρναλης
      • Nine Lives /Εννέα ζωές (1957): η απίστευτη δράση ε...
      • Astor Piazzolla : María de Buenos Aires/Η μοναδική...
      • Ο «κοσμολαΐτης» Στέλιος, ένα διαχρονικός παπαδιαμα...
      • Ο Ισραηλινός ιστορικόςIλάν Παπέ αποκαλύπτει : Πώς ...
      • The Κόπανοι -το cult έπος του Γιώργου Κωνσταντίνου...
      • The Damned Don't Cry /Οι Καταραμένες δεν κλαίνε (1...
      • Ευτράπελα Λαμπριάτικα
      • Εκκλησία του αντιδραστικού συντηρητισμού: Ο Αρχιεπ...
      • Η ρομαντική λογοτεχνία στο έθνος κράτος 1830-1880 ...
      • ΤΥΠΟΣ: επιλέγουμε την καλύτερη Πασχαλινή Πρώτη Σ...
      • Purcell: Chacony in G minorfor String Quartet (arr...
      • Μπρα ντε φερ Τραμπ με Κίνα
      • Γιώργος Σεφέρης και Αλμπέρ Καμί
      • «Αν η Κίνα σταματούσε να παράγει, τα καταστήματά μ...
      • Συγγραφικά πάθη (α΄): Διηγήματα για γέλια και για ...
      • Επιχείρηση Εσκομπάρ /The Infiltrator ( 2016 ):Η συ...
      • Εβραίοι της Βρετανίας καταγγέλλουν τη δολοφονική ...
      • Δημήτρης Τζιόβας | Βίος και Πολιτεία #59
      • Παρεκκλήσι Scrovegni: Scrovni: Ένα αριστούργημα τέ...
      • Τα Θεία Πάθη στην Τέχνη
      • Είστε σίγουροι/ες ότι τα σπορέλαια είναι υγιεινά;Δ...
      • Αλέξανδρος Καριώτογλου: ένας «αιρετικός» κατά την ...
      • World Press Photo 2025: Η φωτογραφία της χρονιάς μ...
      • Πρόταση: Δημιουργία «Ιαματικού και Πολιτισμικού Πά...
      • Δημήτρης Ραυτόπουλος (1924-2025) : ένας σημαντικ...
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3034)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (243)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3228)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (294)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3131)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (280)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (1180)
    • ►  Ιουνίου (32)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ▼  Απριλίου (227)
      • Paul McCartney "For No One" Lyrics and in a Great...
      • Εντυπωσιακά ευρήματα οστεοαρχαιολογικής μελέτης γ...
      • Ο φόρος αίματος στους δρόμους: ακόμα μία αρνητική ...
      • Κλοντ Μονέ και Καμίλ Ντονσιέ : ένας παθιασμένος α...
      • Ο γνωστός Καραμπελιάς και το δικαίωμα του ομιλείν ...
      • Μεγάλες προσδοκίες : Αριστούργημα από κάθε άποψη
      • Ύπατος Αρμοστής του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματ...
      • Έκθεση - φωτιά για την Ελευθερία του Τύπου στην Ελ...
      • «Η Βεατρίκη των αγγέλων».Ένα ποίημα για την Μπεατρ...
      • Ο αφανισμός των Cenci και η αναβίωσή τους μέσα από...
      • Η τραγική ιστορία της Beatrice Cenci , ένα από τ...
      • Μίκης Θεοδωράκης - Μπαλλάντες
      • Η δημοσκόπηση της ΕΤΕΡΟΝ κάτι δείχνει για την Κων...
      • Pillar To Heaven
      • «Χρήστος Αλαβέρας: Ζωγραφοπατήματα ώς το Τελλόγλει...
      • Συγκρίνετε στάση πνευματικών ηγετών και βγάλτε συμ...
      • Catherine Sénéchal
      • Ανάσταση χρειαζόμαστε και στην υγεία
      • Αμαρτωλοί και δολοφόνοι (1947): ‧ αριστουργηματικ...
      • Συμφωνούμε με τον Τάσο Δούση: «Σκάνδαλο μεγατόνων!...
      • Η επιμονή στα μικρομάγαζα οδηγεί στο «Μητσοτάκης ξ...
      • Θουκυδίδης Ολόρου : ένα πορτρέτο (Ποίημα)
      • All Popes of the Catholic Church: Saint Peter - Po...
      • Διάστημα/ Βρέθηκαν όντως ίχνη εξωγήινης ζωής;
      • Classical Spring - Bach, Vivaldi, Mozart...
      • Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ /Confessions of a P...
      • «Οι αστοί και ο κόσμος τους»
      • «Αλίμονο, αλίμονο, πόσο δεινή ΄ναι η γνώση /Όταν ...
      • Η μέρα της κουκουβάγιας /Il giorno della civetta (...
      • Beryl Cook: The Joyful Observer|Artist Biography
      • Bifo Berardi : «Pensare dopo Gaza (Σκέψεις μετά τη...
      • Πολιτικό σκάνδαλο και βαρύ ποινικό αδίκημα η παράλ...
      • Καμαρώστε τα κουκουλοφόρα Ζακυνθινά ανθρωποειδή π...
      • Ένα άρθρο για τον αέναο κύκλο των διασπάσεων της Α...
      • No Mercy:το "παιχνίδι" των διεστραμμένων, φτιαγμ...
      • Ισραήλ: ένα κράτος ανελέητων δολοφόνων, που με τον...
      • ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ : ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ (24/04-30/04)
      • Mozart 252 -Michael Nyman Band (2008)• Άλμπουμ/12 ...
      • Κολοσσιαία αποκάλυψη την ΝΥΤ: η ανείπωτη ιστορία ...
      • Οι εντιμότατοι φίλοι μου (1975)
      • Ο Πλανήτης φλέγεται από τους πολέμους , η χώρα του...
      • ΥΠΕΡ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ (ΥΠΕΡ ΑΡΜΕΓΜΑ)
      • Ευτράπελα
      • Καρλ Ντράγιερ - Βαμπίρ (Vampyr, 1932):ένας "αγέρασ...
      • Prix de Lausanne - Selections - Best-of – ARTE Con...
      • Αλέξης Τσίπρας: Τέσσερα «stop» για τους εχθρούς τη...
      • Seasons of Dance : Spring 🌷 Max Richter / Peeping...
      • Θανάσης Καρτερός στο Dnews: Θα «ξεφουσκώσει τελικά...
      • Human Rights Watch εναντίον Ισραήλ για εγκλήματα π...
      • Seasons of Dance : Winter ❄️ - Max Richter / Emili...
      • Ντόναλντ Αδόλφος Tραμπ: “Αριστεροί βλάκες διδάσκου...
      • Από το βιβλίο στην οθόνη: Πράσινες τηγανητές ντομά...
      • Αντι-Τραμπ μέτωπο / Κάτι αρχίζει να κινείται
      • Sgambati: Nocturnes, Morceaux & Etudes
      • ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ : Τερατ...
      • Ζαπατίστας: Το «κοινό» ως πολιτική της απελευθέρ...
      • NOSFERATU SUITE: An Alternative Music Score for No...
      • Ο Αχώνευτος : Διηγήματα για γέλια και για κλάματα ...
      • 88 Minutes of Piano Excellence for World Piano Day...
      • Ιταλία: η Μελόνι ψηφίζει σκληρούς νόμους που ποιν...
      • Blue Skies / Όλοι οι άνθρωποι του Προέδρου στο μεγ...
      • Seasons of Dance : Autumn 🍂 - Max Richter / Imre...
      • MIO FIGLIO PROFESSORE/Ο γιος μου ο καθηγητής (1...
      • Άρης Χατζηστεφάνου | Ο άνθρωπος που υπερασπίζεται ...
      • Γεώργιος Παπαδόπουλος: το πορτρέτο του σατανικού ...
      • Πέθανε ο Πάπας των φτωχών και των κατατρεγμένων: η...
      • Mirrors/Κάτοπτρα - Dimitris Minakakis, Giorgos Dou...
      • 120 ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ MΟΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ...
      • Seasons of Dance : Summer ☀️ - Max Richter / Bobbi...
      • Συγγραφικά πάθη (β΄): Διηγήματα για γέλια και για...
      • Ο συλλέκτης: το σπουδαίο μυθιστόρημα-θρίλερ του Τ...
      • Ghibli Style: εκδημοκρατισμός της τέχνης ή θάνατος...
      • Γάζα , τόπος γενοκτονίας
      • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
      • Ανεπανάληπτος «πασχαλινός»Βάρναλης
      • Nine Lives /Εννέα ζωές (1957): η απίστευτη δράση ε...
      • Astor Piazzolla : María de Buenos Aires/Η μοναδική...
      • Ο «κοσμολαΐτης» Στέλιος, ένα διαχρονικός παπαδιαμα...
      • Ο Ισραηλινός ιστορικόςIλάν Παπέ αποκαλύπτει : Πώς ...
      • The Κόπανοι -το cult έπος του Γιώργου Κωνσταντίνου...
      • The Damned Don't Cry /Οι Καταραμένες δεν κλαίνε (1...
      • Ευτράπελα Λαμπριάτικα
      • Εκκλησία του αντιδραστικού συντηρητισμού: Ο Αρχιεπ...
      • Η ρομαντική λογοτεχνία στο έθνος κράτος 1830-1880 ...
      • ΤΥΠΟΣ: επιλέγουμε την καλύτερη Πασχαλινή Πρώτη Σ...
      • Purcell: Chacony in G minorfor String Quartet (arr...
      • Μπρα ντε φερ Τραμπ με Κίνα
      • Γιώργος Σεφέρης και Αλμπέρ Καμί
      • «Αν η Κίνα σταματούσε να παράγει, τα καταστήματά μ...
      • Συγγραφικά πάθη (α΄): Διηγήματα για γέλια και για ...
      • Επιχείρηση Εσκομπάρ /The Infiltrator ( 2016 ):Η συ...
      • Εβραίοι της Βρετανίας καταγγέλλουν τη δολοφονική ...
      • Δημήτρης Τζιόβας | Βίος και Πολιτεία #59
      • Παρεκκλήσι Scrovegni: Scrovni: Ένα αριστούργημα τέ...
      • Τα Θεία Πάθη στην Τέχνη
      • Είστε σίγουροι/ες ότι τα σπορέλαια είναι υγιεινά;Δ...
      • Αλέξανδρος Καριώτογλου: ένας «αιρετικός» κατά την ...
      • World Press Photo 2025: Η φωτογραφία της χρονιάς μ...
      • Πρόταση: Δημιουργία «Ιαματικού και Πολιτισμικού Πά...
      • Δημήτρης Ραυτόπουλος (1924-2025) : ένας σημαντικ...
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3034)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (243)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3228)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (294)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3131)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (280)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

2,797,881
Θέμα Αιθέριο. Από το Blogger.