Πέμπτη, Μαρτίου 27, 2014

Το Βερολινέζικο καμπαρέ του Μεσοπολέμου και η γοητεία του

 Το καμπαρέ του Βερολίνου και η άνθισή του κυρίως  στην πρώτη δεκαετία του Μεσοπολέμου.
Σπουδαίες ορχήστρες,  μεγάλοι/ες περφόμερ και ερμηνευτές/τριες του μουσικού θεάτρου
συνέθεσαν ένα απαράμιλλο κλίμα , η γοητεία του οποίου δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την αίγλη του αμερικάνικου . Η ατμόσφαιρα ελευθερίας που επικρατούσε στους κόλπους του και η προοδευτική ιδεολογία των καλλιτεχνών ενοχλούσε σφόδρα τους Ναζιστές, που φρόντισαν , μόλις ανέβηκαν στην εξουσία, να το διαλύσουν ως διεφθαρμένο και παρκμιακά ιουδαϊκό εξοντώνοντας τους πάσης φύσεως συντελεστές του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

MAX BRUCH: Violin Concerto No. 2 in D minor, Op. 44.

 Max Bruch: Violin Concerto No. 2 in D Minor, Op. 44 with violinist, Salvatore Accardo and the GewandhausOrchester, Leipsig, conducted by Ku...