Τρίτη, Μαΐου 22, 2007

Δεν είναι αίτηση αλλά ΑΠΑΙΤΗΣΗ!

Λάβαμε και δημοσιεύουμε ευχαρίστως
το παρακάτω E-mail, δηλώνοντας κατηγορηματικά
ότι συμφωνούμε απόλυτα με το περιεχόμενό του.
Καλούμε δε τους φίλους και τις φίλες bloggers που
διέπονται από το ίδιο πνεύμα αντίληψης
να το φιλοξενήσουν και στη δική τους ιστοσελίδα.

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας,
Πρωθυπουργό, Κόμματα, Νομάρχη, Δημάρχους,
κάθε είδους Φορείς, Οργανώσεις και Σωματεία της πόλης μας

Επειδή το αυτοκίνητο αποτελεί τον κυριότερο εχθρό
του ανθρώπου και του περιβάλλοντος,
Επειδή το κυκλοφοριακό έχει αναδειχθεί σε μείζον πρόβλημα
για την πόλη της Θεσσαλονίκης ,
Επειδή τα μέτρα που κατά καιρούς έχουν ληφθεί
δεν έχουν επιφέρει έως τώρα κανένα θετικό αποτέλεσμα,
Επειδή μας πνίγουν τα καυσαέρια, μας τρελαίνουν οι θόρυβοι,
μας κάνουν πιο επιθετικούς τα μποτιλιαρίσματα,
Επειδή αδυνατούμε να κυκλοφορήσουμε με τα πόδια,
να κάνουμε τα ψώνια μας, να βγάλουμε βόλτα τα πάιδιά μας,
Επειδή προέχει
η ζωή και και η διασφάλιση της ποιότητάς της για όλους
τους κατοίκους που διαμένουν και εργάζονται σ' αυτήν,
ζητούμε να πάρετε άμεσα τα παρακάτω μέτρα:

1. Επιβάλλεται Δακτύλιος σε ολόκληρη την πόλη και η κυκλοφορία των ΙΧ επιτρέπεται
μόνο στη βάση των μονών και ζυγών αριθμών για όλες τις μέρες της εβδομάδας.
2. Απαγορεύεται η είσοδος των ΙΧ στο ιστορικό κέντρο της πόλης και σε περιοχές τις οποίες θα καθορίσουν οι περιφερειακοί Δήμοι ως ζώνες αποκλειστικής χρήσης από τη μεριά των πεζών.
3. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην κυκλοφορία των Δημόσιων μέσων μεταφοράς σε καθορισμένες λεωφορειολωρίδες σε όλους τους κεντρικούς δρόμους και με πύκνωση των δρομολογίων τους.
4. Ορίζονται ζώνες στάθμευσης για όλα τα οχήματα . Επιβάλλονται βαρύτατα πρόστιμα στους κατόχους σταθμευμένων αυτοκινήτων Ι.Χ. και Δ.Χ. μέσα στην πόλη, σε πεζοδρόμια , πλατείες , ράμπες διάβασης ατόμων με ειδικές ανάγκες, στροφές κλπ..Ειδικότερα λαμβάνεται μέριμνα για τα TAXI, τα οποία επιμερίζονται σε πιάτσες σε όλους τους Δήμους και απαγορεύεται αυστηρά η κίνησή τους μέσα στην πόλη προς άγραν πελατών.
5. Το πάρκινγκ των ΙΧ αυτοκινήτων σε μία περιοχή γίνεται σύμφωνα με την αρχή του τόπου κατοικίας.
Κάθε πολίτης εφοδιάζεται με μία (1) Κάρτα Παρκαρίσματος (ΚΑΠΑ), εφόσον προσκομίσει αποδεικτικά που θα αποδεικνύουν: α/ ότι είναι κάτοικος της περιοχής, β/ ότι είναι εργαζόμενος και δύναται να συντηρήσει το αυτοκίνητό του (βεβαίωση εργασίας) .
Φοιτητές, σπουδαστές, μαθητές δε δικαιούνται Κάρτα Παρκαρίσματος, σε περίπτωση όμως που διαθέτουν αυτοκίνητο, υποχρεούνται: α/ στην καταβολή τριπλασίων τελών κυκλοφορίας , β/ στο παρκάρισμα των αυτοκινήτων τους σε καθορισμένους δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους.
6. Όλοι οι Δήμοι , προτάσσοντας την αρχή του δημόσιου συμφέροντος, οφείλουν να δημιουργήσουν άμεσα κλειστούς χώρους παρκαρίσματος, είτε μέσω της αγοράς δημόσιας ή ιδιωτικής γης είτε μέσω αναγκαστικών απαλλοτριώσεων.
7. Όλοι οι Δήμοι είναι υποχρεωμένοι να συντηρούν το οδόστρωμα των οδών της περιοχής τους , που πρέπει να διαθέτουν ασφαλτοτάπητα σύγχρονων προδιαγραφών (αντιολισθητικό) και εμφανώς διαγραμμισμένο και και για το λόγο αυτό δικαιούνται να επιβάλλουν στους οδηγούς ειδικό Τέλος Συντήρησης Οδών (ΤΣΟ).
8. Όσοι ιδιώτες ή δημόσιοι φορείς καταστρέφουν το οδόστρωμα για την εκτέλεση διαφόρων εργασιών υποχρεούνται να το αποκαταστήσουν στην κατάσταση που ήταν προηγουμένως και με τα ίδια υλικά. Σε διαφορετική περίπτωση επιβάλλονται πρόστιμα εικοσαπλάσια του κόστους επισκευής τους.
9. Ο εφοδιασμός των καταστημάτων και των κάθε είδους επιχειρήσεων καθώς επίσης και η αποκομιδή των απορριμμάτων γίνεται πάντοτε τις μεταμεσονύκτιες ώρες και έως τις έξι (6.00΄) το πρωί.
10. Όλα τα τρίκυκλα υποχρεούνται να κυκλοφορούν έχοντας προσαρμοσμένο επάνω στη μηχανή τους ειδικό σιγαστήρα (σιλανσιέ), για να μην ενοχλούν τους κατοίκους από τις περιοχές που θα διέρχονται. Στους παραβάτες επιβάλλεται πρόστιμο
ύψους 1.000 Ευρώ.Σε περίπτωση αδυναμίας πληρωμής του προστίμου , κατάσχεται και καταστρέφεται το τρίκυκλο.
11. Επιβάλλεται η άμεση έναρξη των ακόλουθων δημόσιων έργων: α/ Κατασκευή της δεύτερης Περιφερειακής οδού Λαγκαδά-Χαλκιδικής μετά των κάθετων αξόνων προς την πόλη της Θεσσαλονίκης, β/ καταβύθιση όλων των κομβικών διασταυρώσεων της πόλης για την απρόσκοπτη ροή των αυτοκινήτων, γ/ δρομολόγηση πλοιαρίων μεταφοράς των κατοίκων που διαμένουν στον άξονα Πλαγιαρίου- Μηχανιώνας, δ/ μεταφορά του αεροδρομίου στην περιοχή της Σίνδου και κατασκευή υπερσύγχρονου αερολιμένα διεθνών προδιαγραφών , ε/ μεταφορά της ΔΕΘ στην περιοχή της Σίνδου και απόδοσή του χώρου στο λαό της Θεσσαλονίκης και ιδιαίτερα στα παιδιάκαι τους νέους για πολιτιστικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες , δεσμεύοντας ένα μέρος του για την ενίσχυση του πρασίνου.
Με εξαιρετική εκτίμηση
Α.Β, Δασκάλα
Γ.Δ. Έμπορος
Ε.Ζ.,Δημόσιος Υπάλληλος
Η.Θ. Μητέρα τριών τέκνων
Ι.Κ. Άτομο με ειδικές ανάγκες
Λ.Μ., Ιατρός
Ν.Ξ., Φοιτητής
Ο. Π., Βιοτέχνης
Ρ.Σ.,Οικοκυρά
Τ.Υ., Συνταξιούχος
Φ.Χ., Εργάτης
Ψ. Ω., Αγρότης
Α.Ω., Παιδί
Β.Ψ., Εργένισσα
(έπονται υπογραφές)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη

  Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη pelop.gr  Πελοπόννησος Newsroom ...